Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Prøvd en annen nettleser?
Ja. Ser nå at de ikke godtar registrering fra @live.no lenger, så var sikkert en midlertidig måte å nekte folk å registrere seg med @live.no mail.

Prøv å slett cookies i IE og prøv å tilsendt nytt passord. Bruk da IE til å få sendt passordet på nytt. Du får kanskje også en aktiverings epost som du må bekrefte igjen..

Funker ikke...

Det jeg trenger er tips om gratis mailtjeneste man faktisk kan registrere seg med, eller noen som gidder å få godkjent signering for meg. Alt annet er uinteressant.

 

Hva er egentlig dette problemet med mail addresse og konto på symbian signed? Jeg bruker en vanlig hotmail konto, og det fungerer helt fint... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen korte spørsmål:

 

Når jeg bruker kart / GPS funksjonalitet, vil telefonen hele tiden være koblet opp og sende / motta data. Med andre ord, vil jeg bli koninuerlig belastet fra Telenor?

 

Er det forskjell på datatrafikk (kostnad) om man bruker kart som er levert med mobilen, Google Maps eller f.eks Garmin Mobile XT?

 

Hvordan kan jeg se når jeg er koblet opp via internett, er det egne ikoner på skjermen? Er det også egne ikoner etter hvilken tilkoblingsstype, og igjen - er det forskjeller i pris avhengig av hvilken hastighet som benyttes?

 

Jeg ser også at det er satt opp bl.a to tilkoblinger default i telefonen:

 

Telenor

Telenor Internett

 

Hva er forskjellen på de to nevnte?

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Jeg har noen korte spørsmål:

 

Når jeg bruker kart / GPS funksjonalitet, vil telefonen hele tiden være koblet opp og sende / motta data. Med andre ord, vil jeg bli koninuerlig belastet fra Telenor?

Jeg har lastet kartene ned på minnekortet, og da går det ingen datatrafikk når jeg bruker det innebygde kart/gps systemet til N95.

 

Hvordan kan jeg se når jeg er koblet opp via internett, er det egne ikoner på skjermen? Er det også egne ikoner etter hvilken tilkoblingsstype, og igjen - er det forskjeller i pris avhengig av hvilken hastighet som benyttes?

På min telefon (siste firmware 2. et eller annet), så er det et ikon nede i venstre hjørne, som forteller hvor mange bytes som er blitt overført. Når kartene er lastet ned, så vil denne stå på ca 0.

Lenke til kommentar
Jeg har noen korte spørsmål:

 

Når jeg bruker kart / GPS funksjonalitet, vil telefonen hele tiden være koblet opp og sende / motta data. Med andre ord, vil jeg bli koninuerlig belastet fra Telenor?

 

Er det forskjell på datatrafikk (kostnad) om man bruker kart som er levert med mobilen, Google Maps eller f.eks Garmin Mobile XT?

 

Hvordan kan jeg se når jeg er koblet opp via internett, er det egne ikoner på skjermen? Er det også egne ikoner etter hvilken tilkoblingsstype, og igjen - er det forskjeller i pris avhengig av hvilken hastighet som benyttes?

 

Jeg ser også at det er satt opp bl.a to tilkoblinger default i telefonen:

 

Telenor

Telenor Internett

 

Hva er forskjellen på de to nevnte?

 

Håper på svar :)

 

Telenor Internett er det du bruker når du har koblet til PC. Egne priser for dette tror jeg.

Med Telenor så er det du skal bruke internett på mobilen, og ikke pc. Rimeligerere priser.

Det slikt hos Netcom hvertfall, har samme opplegge der jeg..

Lenke til kommentar
Jeg har noen korte spørsmål:

 

Når jeg bruker kart / GPS funksjonalitet, vil telefonen hele tiden være koblet opp og sende / motta data. Med andre ord, vil jeg bli koninuerlig belastet fra Telenor?

 

Er det forskjell på datatrafikk (kostnad) om man bruker kart som er levert med mobilen, Google Maps eller f.eks Garmin Mobile XT?

 

Hvordan kan jeg se når jeg er koblet opp via internett, er det egne ikoner på skjermen? Er det også egne ikoner etter hvilken tilkoblingsstype, og igjen - er det forskjeller i pris avhengig av hvilken hastighet som benyttes?

 

Jeg ser også at det er satt opp bl.a to tilkoblinger default i telefonen:

 

Telenor

Telenor Internett

 

Hva er forskjellen på de to nevnte?

 

Håper på svar :)

 

Telenor Internett er det du bruker når du har koblet til PC. Egne priser for dette tror jeg.

Med Telenor så er det du skal bruke internett på mobilen, og ikke pc. Rimeligerere priser.

Det slikt hos Netcom hvertfall, har samme opplegge der jeg..

 

Forstår jeg deg rett at jeg ikke blir belastet trafikkostnader når jeg f.eks bruker Google Maps? Jeg har også installert Garmin Mobile XT og det ligger et kart på sd-brikken på mobilen......koster deg meg noe i trafikkostnader for å bruke dette?

Lenke til kommentar
Oppgraderte min n95 med nyeste firmware og nå er "posten" temaer forsvunnet.

Kan noen fortelle om de har opplevd det samme, eller hvor den kan ha tatt veien.

Hvordan får jeg den tilbake?

Regner med at du tok backup av mobilen til mnnekortet først?

Ja, jeg gjorde det. Har også kjørt gjenopprett fra minnekortet, men "tema"

er og blir borte.

Lenke til kommentar

har fulgt med denne tråden siden den var ny. er nå på tide å komme med et spørsmål. en dag tok jeg opp telefonen fra lommen, ligger i en lomme som ikke klemmer på tlf. da så jeg at skjermen var svart. altså ikke helt svart, litt lys i den, men allikavel svart. slo den av og på, og da blinket velkomstbilet et par ganger før den ble svart igjen. telefonen virker helt fint, kan ringe og alt, men man ser ikke hva som er p åskjermen siden den er mørk. har prøvd å knipselitt på den åpnelukke men den vil ikke bli levende igjen.

 

er det noen forslag til hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre? prøver å unngå tid på service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...