Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe galt med min mobil, eller er alle bildene til kameratelefonen N95 slikt? :p
Du må nok bare kutte ned på kaffeforbruket... :) Jeg opplever det samme selv, alt for mange av bildene mine blir grøtete selv om de er i forkus. Jeg tror det bare er kameraet som er veldig sensitivt for skjelving rett og slett

 

jeg har merket at etter oppdaterte fw så er ikke kamera så bra når jeg tar bilder med blits!!! virker som jeg syns kamera ble litt dårligere enn før oppdateringen. vet ikke om andre og har merket det

 

 

Jeg også har en følelse av at bildekvaliteten har blitt dårligere etter fw-updaten.

Lurer på hva det kan komme av?

Steve på allaboutsymbian har testet bildekvaliteten på v12 mot v20 og det viste seg at v20 faktisk var bedre..

Lenke til kommentar
Skal ha 8gb selv om 2 dager er jo litt synd hvis jeg blir godtatt her lenger :(:p

 

Da er det på hue og ræva ut ...

 

MUHAHHAHAHA

 

har laget en enkel guide til å signere filer, for de som forsatt sliter med å signere filer! ;)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130

Så flott ut, men som sakt så har altså Mika77 allerede laget en guide for dette..

 

Din hadde jo bilder i da, og så veldig bra ut :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Hei. Jeg har en N95 her. Jeg fikk den av min onkel. Han har brukt den i noen dager. Den ble brukt som demo vare på butikken. Hvor mye ca ligger denne mobilen på markedet nå?

Du kan få ny for ca. 4600kr uten abo.

 

I og med at den er demo brukt så vil jeg tro at den ligger på ca 3500-4000kr.

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...