Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Mener å huske det var noen som hadde samme problemet, kanskje du finner det hvis du søker....

 

Ellers ville jeg prøvd å ikke hente backup av personlige instillinger og sett om den klarer det da.

 

Løsningen var rett og slett og oppdatere Nokia PC Suite, nå er alt tilbake til normalen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen andre som hører støy ifra n95'en?

når jeg våkna i morges så lagde den en lav støyelyd og den var nesten helt tom for strøm, den støyer fortsatt+at den lager små lave pipelyder som jeg bare hører når jeg legger øret til telefonen.

 

Edit: ser nå at jeg er ikke den eneste som opplever denne "statiske" støyen fra mobilen.

Er dette noe som de fikser på verksted eller?

Endret av Hetland
Lenke til kommentar

Det har alltid vært problemer for PC Suite å få over meldingene, uansett om de ligger på telefonen eller minnekortet. Regner med du fikk en feilmelding/advarsel da du tok backup. Jeg har hvertfall aldri klart å ta backup av meldingene :p

Men...hvis du lagrer på minnekortet, og du ikke formaterer det, må du bare velge at du lagrer meldinger på kortet, så skal de dukke opp igjen;)

Lenke til kommentar
Øøhhhm, eeehhh... Hvordan koble til BT-ørepluggdings?!!? :p

BT-ørepluggdings? Et Bluetooth øresett? En handsfree, med andre ord? Såfall, slå på ørepluggdingsen din, les bruksanvisning så du får satt den i "paringsmodus", gå på Bluetooth-innstillingene på telefonen din og søk etter en ny enhet, og vips har du koblet sammen BT-ørepluggdingsen og mobilen! ;)

 

Noen som vet når NokMote kommer? Har så lyst på det programmet nå :p

Når RotateMe er ferdig visst nok, står litt om det på forrige(?) side (220 med min visning).. Skulle visst bli sluppet i midten av desember, men man vet jo aldri når det kommer, så vi får satse på at der er rett rundt hjørnet! ;)

Lenke til kommentar
Dette er jo bare tull. Jeg har testet med to telefoner, og andre enden hører pipet klart og tydelig...

Jeg har undersøkt litt rundt , og funnet en patch som muligens fikser dette (BeepOff v3.02). Gir tilbakemelding på om den funker bare jeg får testet den.

 

Ja flott...

 

Dersom vi ikke får det til kan vi sende en felles klage til dem så fixer de det nok...

 

Med felles mener jeg at vi bare kan referere til ordre nummerene så kan de faktisk verifisere at dette gjelder flere personer...

 

De er i hvert fall utrolig kjappe til å svare på e-post virker det som....

 

Kanskje det er noe muffens med Norsk symbian OS?

 

Fikk nytt svar fra dem i går, hvor de nok en gang påstår at det ikke er noen pipelyd i N95

 

Hello

We just rechecked again, the beep is only on the N95, not on the other side for both incoming/outgoing.

Since it is the same OS, not sure how they can have different version for Norway. Are the beeps your

friends hearing pretty significant or its just some static sound that they may be thinking as beep. Have

you tried calling yourself from your land or other mobile phone? what do you hear?

 

What is your number? may be I can call and see if calling from outside makes any difference.

 

Jeg har gitt dem mitt telefon nummer, så kan jeg vise dem selv...

 

Jeg ringte til meg selv fra min kones telefon, og det piper jo noe helt forferdelig høyt også..

Like før trommehinnen min sa takk for seg type piping...

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å signe 2-3 programmer? Får ikke registrert meg på symbiansigned.com fordi jeg får "Passwords do not match" eller noe i den duren. Har prøvd 4-5 ganger, og passordet møter alle kravene (10 tegn, altså 8+, og inneholder både tall og bokstaver).

 

edit: Det eneste du trenger å gjøre er det man trenger symbiansigned-account til, resten fikser jeg selv.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Øøhhhm, eeehhh... Hvordan koble til BT-ørepluggdings?!!? :p

BT-ørepluggdings? Et Bluetooth øresett? En handsfree, med andre ord? Såfall, slå på ørepluggdingsen din, les bruksanvisning så du får satt den i "paringsmodus", gå på Bluetooth-innstillingene på telefonen din og søk etter en ny enhet, og vips har du koblet sammen BT-ørepluggdingsen og mobilen! ;)

 

Noen som vet når NokMote kommer? Har så lyst på det programmet nå :p

Når RotateMe er ferdig visst nok, står litt om det på forrige(?) side (220 med min visning).. Skulle visst bli sluppet i midten av desember, men man vet jo aldri når det kommer, så vi får satse på at der er rett rundt hjørnet! ;)

 

Doh! Har vært inn på BT-menyen mange ganger, men har ikke lagt merke til at der er 2 "faner" :p Hehe, takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å signe 2-3 programmer? Får ikke registrert meg på symbiansigned.com fordi jeg får "Passwords do not match" eller noe i den duren. Har prøvd 4-5 ganger, og passordet møter alle kravene (10 tegn, altså 8+, og inneholder både tall og bokstaver).

 

edit: Det eneste du trenger å gjøre er det man trenger symbiansigned-account til, resten fikser jeg selv.

Du kan finn link til enkel guide i signaturen min! ;)

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at jeg ikke KLARER å signere, men at jeg ikke KAN. Får som sagt ikke registrert meg (og det er ikke pga mail). Det jeg må få noen til å gjøre for meg er å få godkjent signeringen (de tre siste (10-12) stegene i guiden på første side av denne tråden).

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...