Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere som følger med som vet noe om NokMote? Har karen som lager det kommet ut med noe mer informasjon? Det siste jeg hørte var slutten av november/begynnelsen av desember, og nå er vi snart halvveis i måneden. Gleder meg villt, ser jo helt konge ut!

Siste jeg hørte i morges var at nokmote kommer først rundt 15-20 desember.. Når fullversjonen av rotate me er ute om et par dager så kommer det nok mer info..

Lenke til kommentar
Dette er jo bare tull. Jeg har testet med to telefoner, og andre enden hører pipet klart og tydelig...

Jeg har undersøkt litt rundt , og funnet en patch som muligens fikser dette (BeepOff v3.02). Gir tilbakemelding på om den funker bare jeg får testet den.

 

Ja flott...

 

Dersom vi ikke får det til kan vi sende en felles klage til dem så fixer de det nok...

 

Med felles mener jeg at vi bare kan referere til ordre nummerene så kan de faktisk verifisere at dette gjelder flere personer...

 

De er i hvert fall utrolig kjappe til å svare på e-post virker det som....

 

Kanskje det er noe muffens med Norsk symbian OS?

 

Noe nytt her eller??

 

Jeg savner virkelig å kunne ta opp alle samtaler :whistle:

Lenke til kommentar
Noen av dere som følger med som vet noe om NokMote? Har karen som lager det kommet ut med noe mer informasjon? Det siste jeg hørte var slutten av november/begynnelsen av desember, og nå er vi snart halvveis i måneden. Gleder meg villt, ser jo helt konge ut!

Siste jeg hørte i morges var at nokmote kommer først rundt 15-20 desember.. Når fullversjonen av rotate me er ute om et par dager så kommer det nok mer info..

Takk! ;)

 

Når jeg først er i det lure hjørnet, det er vel ingen som vet om noe aksjeprogram eller noe for S60-serien? Det finnes noe til iPhone, hadde vært kjekt og hatt på Nokiaen også.

Lenke til kommentar
Når jeg først er i det lure hjørnet, det er vel ingen som vet om noe aksjeprogram eller noe for S60-serien? Det finnes noe til iPhone, hadde vært kjekt og hatt på Nokiaen også.

 

Last ned og prøv denne her, har ikke prøvd den selv. Har en trial periode, så du har nok mulighet til prøve før du kjøper hvertfal! ;)

 

http://www.xcitesoftware.com/smartphone/xsportfolio.htm

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har N95 med firmware V 12.0.013 (19-06-07) RM-159 - er dette siste oppdaterte versjon? Jeg har installert Nokia Software Updater, og den sier at den er siste versjon. Jeg har et 2GB SD minne kort innstallert......

 

Forsøker også å registere meg på Symbiansigned for å kunne registrere filer, men kommer ikke inn. Er det feil adresse eller er det feil på nettsidene deres?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
V 12.0.013 er ikke siste versjon. Siste versjon er v20. Får å oppgradere sjekk tråden for oppdatering i dette forumet. Gjør et søk, og følg den slavisk, og du vil da få siste versjon.

 

Bare kort, hvorfor får jeg da beskjed om at jeg har siste versjon når jeg bruker programvaren til Nokia for å sjekke.....?

 

Jeg har ikke søkt enda.... :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Sliter med å få lagt tilbake sikkerhetskopien, måtte formatere minnekortet da jeg hadde glemt pw. Må minnekort ha samme navn som det den hadde da jeg tok sikkerhetskopien? Jeg kommer til 68 % og da ser det ut til å henge, har brukt både kabel og blåtann...........

 

Anyone

Lenke til kommentar
Hei!

 

Sliter med å få lagt tilbake sikkerhetskopien, måtte formatere minnekortet da jeg hadde glemt pw. Må minnekort ha samme navn som det den hadde da jeg tok sikkerhetskopien? Jeg kommer til 68 % og da ser det ut til å henge, har brukt både kabel og blåtann...........

 

Anyone

skjønner ikke helt hva du mener her...

 

Skal du hente sikkerhetskopi ifra et minnekort du har formatert?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Sliter med å få lagt tilbake sikkerhetskopien, måtte formatere minnekortet da jeg hadde glemt pw. Må minnekort ha samme navn som det den hadde da jeg tok sikkerhetskopien? Jeg kommer til 68 % og da ser det ut til å henge, har brukt både kabel og blåtann...........

 

Anyone

skjønner ikke helt hva du mener her...

 

Skal du hente sikkerhetskopi ifra et minnekort du har formatert?

 

Nei, jeg har lagt backup på pc, og oppgradert FW. Nå skal jeg legge tilbake via Nokia Suite på mobilen. Jeg måtte formatere minnekort på mobil pga. manglende pw. Nå står backup til mobil på 68 %...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...