Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er ikke at jeg ikke KLARER å signere, men at jeg ikke KAN. Får som sagt ikke registrert meg (og det er ikke pga mail). Det jeg må få noen til å gjøre for meg er å få godkjent signeringen (de tre siste (10-12) stegene i guiden på første side av denne tråden).

Prøv å lag et nytt epost adresse hos hotmail.com med [email protected]. Det funket fint for meg ;)

Som sagt har det ingenting med mail å gjøre, jeg bruker faktisk @live.no. Leser du i det hele tatt innleggene mine? =p

 

edit: Det som skjer er at jeg får "Passwords do not match" uansett, har prøvd ALT. Kopiere passordet, dobbeltsjekke, lage et lengre passord, et kortere, ett med tall, ett uten, osv.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Prøvd en annen nettleser?
Ja. Ser nå at de ikke godtar registrering fra @live.no lenger, så var sikkert en midlertidig måte å nekte folk å registrere seg med @live.no mail.

 

edit: Er det forresten noen som har erfaring med dekslene man finner på ebay osv? Kjøpte meg et "heldekkende" slikt et, i svart. Så ganske pent ut, og det at fronten er laget i metall lover jo bra. Fulgte også med alt av verktøy og beskyttelsesfilm til skjermen. Nå vet jeg jo ikke noe om kvaliteten, så derfor jeg spør. Kom uansett på godt under 200 kr inkl. frakt, så er ikke største tapet om det er no dritt.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Jeg vet det, fordi jeg har Beta 5!

Hva er det som er nytt i Beta5, er den bedre?

Du kan skjul programet til å kjøre i bakgrunnen. Pluss at det står litt tekst under hjelp meny'en. Ellers så har jeg ikke merket noe forskjeller.

 

Prøvd en annen nettleser?
Ja. Ser nå at de ikke godtar registrering fra @live.no lenger, så var sikkert en midlertidig måte å nekte folk å registrere seg med @live.no mail.

Prøv å slett cookies i IE og prøv å tilsendt nytt passord. Bruk da IE til å få sendt passordet på nytt. Du får kanskje også en aktiverings epost som du må bekrefte igjen..

Endret av Adda
Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på...

Når jeg oppdaterte så glemte jeg å ta backup av bildene på mobilen fra da jeg var i ENgland, så ble dem slettet. Er det ingen mulighet for å få dem tilbake?

Du kan jo koble tlf i dataoverføringsmodus til PC-en. Så kan prøve et par recovery programer til å søke på mobildisken som dukker opp under windows. Finnes sikkert en eller annen smarting på forumet her som kan om recovery! :)

Endret av Adda
Lenke til kommentar
8GB microSDHC minnekortet er bestilt, gir tilbakemelding her om det fungerer eller ei. Skulle det ikke fungere er det ikke værre enn at angreretten blir benyttet.

 

Jeg bestilte 4GB i mai. Ble stadig utsatt og før den ble levert, ble 6GB i nettbutikken med levering i juli. Slettet derfor min bestilling på 4GB og bestilte 6 i stedet... Så ble 6GB også stadig utsatt, og før den ble levert, ble 8GB tilgjengelig i nettbutikken med levering 2.10... Slettet i dag derfor min bestilling på 6GB og bestilte 8 i stedet...

 

Så, hvor skal dette ende? Lurer veldig på om jeg får 8GB før 12 eller 16GB blir tilgjengelig :-)

 

Og pling der ble 8GB kortet utsatt fra 2.10 til 1.11. MEN 6GB er nå på lager hos Komplett, så da er det bare å bestille.

 

ps. noen som har en god måte å overføre alt fra et kort til et annet bortsett fra å kopiere alle filer til pc?

 

 

Orker ikke lete gjennom alle sidene, men er det noen som kan bekrefte at Scandisc MICROSDHC 8GB brikke fungerer på N95.

Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på...

Når jeg oppdaterte så glemte jeg å ta backup av bildene på mobilen fra da jeg var i ENgland, så ble dem slettet. Er det ingen mulighet for å få dem tilbake?

Du kan jo koble tlf i dataoverføringsmodus til PC-en. Så kan prøve et par recovery programer til å søke på mobildisken som dukker opp under windows. Finnes sikkert en eller annen smarting på forumet her som kan om recovery! :)

Ingen som vet om de kan hjelpe meg med dette? Trenger virkelig de bildene, :p

Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på...

Når jeg oppdaterte så glemte jeg å ta backup av bildene på mobilen fra da jeg var i ENgland, så ble dem slettet. Er det ingen mulighet for å få dem tilbake?

Du kan jo koble tlf i dataoverføringsmodus til PC-en. Så kan prøve et par recovery programer til å søke på mobildisken som dukker opp under windows. Finnes sikkert en eller annen smarting på forumet her som kan om recovery! :)

Ingen som vet om de kan hjelpe meg med dette? Trenger virkelig de bildene, :p

Lagret du bildene på minnekortet eller i mobilminnet?

Lenke til kommentar
Ærlig talt så husker jeg det ikke :p Hvordan det?

 

EDIT: tror det var minnekortet.

Hvis du har formatert minnekortet og du bruker minnekortet så blir det vansklig å få fram "gamle" filer.

Ikke bruk tlf din til å lagre/innstallere noen programer osv akkurat no. Du risikerer at gamle filene blir overskrevet!

 

Har du formatert minnekortet? Hvis ja, hvor mange ganger?

 

EDIT:

A. Koble til mobilen i dataoverføringsmodus til PC-en!

 

B. Prøv gjennopprettningsprogramer og scan både mobilminne og mobilminnekort med programene.

 

Programer som jeg anbefaler, alle er gratis! ;):

 

1. PC INSPECTOR™ File Recovery Guide her!

2. FreeUndelete

3. Restoration

4. DataRecovery

5. Roadkil's Undelete

6. Roadkil's Unstoppable Copier

7. Recuva

8. ADRC Data Recovery Software Tools

Endret av Adda
Lenke til kommentar
Prøvd en annen nettleser?
Ja. Ser nå at de ikke godtar registrering fra @live.no lenger, så var sikkert en midlertidig måte å nekte folk å registrere seg med @live.no mail.

Prøv å slett cookies i IE og prøv å tilsendt nytt passord. Bruk da IE til å få sendt passordet på nytt. Du får kanskje også en aktiverings epost som du må bekrefte igjen..

Funker ikke...

Det jeg trenger er tips om gratis mailtjeneste man faktisk kan registrere seg med, eller noen som gidder å få godkjent signering for meg. Alt annet er uinteressant.

Lenke til kommentar
Prøvd en annen nettleser?
Ja. Ser nå at de ikke godtar registrering fra @live.no lenger, så var sikkert en midlertidig måte å nekte folk å registrere seg med @live.no mail.

Prøv å slett cookies i IE og prøv å tilsendt nytt passord. Bruk da IE til å få sendt passordet på nytt. Du får kanskje også en aktiverings epost som du må bekrefte igjen..

Funker ikke...

Det jeg trenger er tips om gratis mailtjeneste man faktisk kan registrere seg med, eller noen som gidder å få godkjent signering for meg. Alt annet er uinteressant.

Prøv noen av disse epost adressene;

http://www.gjerrigknark.com/index.php?cat=77

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...