Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Hvilke spill er det snakk om? Så kan jeg ta og dobbeltsjekke at de virker (har allerede sjekket da men).

 

Hvis du fulgte miniguiden som jeg gav deg lenger oppe her, skal det normalt sett gå.

8782551[/snapback]

 

har lastet ned pogrammer fra nokia også men ingenting går. selv når jeg skal konventere musikk og legge dem inn får jeg bare mld kan ikke konvertere den og den sangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får den plutslig til å bli en Nokia install-fil? Hva mener du med det? Var filen en .sis/.sisx-fil i utgangspunktet? I så tilfelle skal du finne filen via installeringsprogrammet.

 

Og spillet du har lastet ned er til Symbian 60 3rd, sant? Er ikke alle som virker har jeg funnet ut.

8780862[/snapback]

 

lastet ned duke nukem og den var på ca 5 mb, det var en mappe, en zippet mappe, i den var det mange filer, og ingen av dem ville gjøre noe, ikke installl eller stup. gir opp den der, og prøver å finne en annen. noen fine ssteder å finne ting? gratis

8780916[/snapback]

Jeg sjekket den zip fila (du lastet ned 3rd edition, ikke uiq ikke sant, det er den du trenger). Ellers. Fila som heter duke3ds60v3.sis er den du skal installere.

Lenke til kommentar
Det stemmer nok det.

 

Det du kan gjøre i stedet er å sende filen til telefonen via bluetooth, om du har bluetooth på pc-en. Den legger seg da som en melding i innboksen, og når du åpner den får du valg om du vil installere.

8784512[/snapback]

 

skal jeg da sende hele mappen med spillet, eller åpne mappen på pcn, for så å finne en bestemt fil, så sende den ene filen?

Lenke til kommentar
Du sender bare den duke3ds60v3.sis fila jeg nevnte tidligere :)

8784575[/snapback]

 

 

det skal jeg prøve, takker deg masse:)

8784588[/snapback]

 

 

fikk det til takket være deg, og det er bra. setter stor pris på. så om jeg vil ha musikk og video, hvilket format søker jeg dem i da? evt sms lyder? ellers har jeg vært fornøyd med tlf, brukt gps i bilen selv om jeg vet hvor jeg skal osv den gikk raskt å lære det grunnleggende.

Lenke til kommentar

har fått installert flere spill nå, som duke og det vises et ikon på tlf. når jeg så trykker dem blinker det bare en gangf så skjer det ingenting mer, hvorfor? så installerte jeg den msn messenger som er på disse sidene, og trykket engelsk språk, kom til innloggingen, og fikk beskjed om at versjonen bare virket i japan eller noe for tiden, og de beklaget det, så måtte jeg logge ut. er det bagateller med disse tingene jeg ikke har forstått, eller er det noe som ikke helt stemmer?

 

takk for alle svar. mvh Alex

Lenke til kommentar

I morgen er det ut i sommerjobb..

Har nok tjent meg nok til en Nokia N95 på en ukes tid..

Dog må jeg jo vente til lønningsdagen..

 

Var bare en ting jeg lurte på..

Vil Nokia N95 få en "storebror" i den nærmeste fremtid.. Eller en slags oppfrisket utgave?

 

For øyeblikket ser jeg på N95 som kongen av Nokia sin N-serie, samt kongen av egentlig samtlige mobiltelefoner idag.. Av den enkle grunn at den har stort sett alt..

5MP Kamera, WiFi/W-Lan, Musikkavspiller, MicroSD, Symbian OS, mini-Jack inngang osv.. Ikke bare har den alt, men alt er også av "topp-kvalitet", hvert fall innen mobiltelefon industrien..

 

Kameraet og videoopptakeren er på 5MP, og noe av de aller gjeveste på en telefon idag.. Musikkavspilleren er ikke så verst heller.. Du har mulighet for 4GiB med MicroSD..

Den har GPS (noe som jeg mer eller mindre ikke trenger da).. Den har en veldig god WiFi/W-Lan.. Mini-Jack inngangen rett på telefonen er utrolig praktisk..

Stor skjerm.. den er relativt rask.. Symbian OS.. Ikke for svær/tung (syntes jeg hvert fall).. Slide-telefon (jeg liker slide/klapp)..

 

Ser ikke helt hvilken annen telefon idag, som kan gi meg skikkelig kamera, musikkavspiller, WiFi/W-Lan, rask og bra OS og sånt som denne kan..

Og den er heller ikke touch-screen (liker ikke telefoner med kun touch-screen)

 

Det er vell rett og slett ingen telefon som matcher kravene mine bedre?

Men vil det komme en ny N-telefon, en storebror? En litt mer "finpusset" utgave av N95? Eller noe sånt i den nærmeste fremtid?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

har bestilt meg en N73 og når jeg har hatt den telefonen til rundt Oktober kommer jeg nok til å bestille N95(får håpe den koster under 3000 med netcom active talk da).. eller så venter jeg må de 2 eventuelle telefonene beskrevet i posten over..

 

jeg SKULLE ha n95 fram til søndag da jeg skulle bestille og så at ingen nettbutikker hadde den med active talk.. og at de tok ca 2 uker før de fikk inn n95 igjen.. så lang tid hadde jo ikke jeg så bestilte faktisk N73 til 990(!) kr med active talk :) håper på N95 rundt Oktober hehe den virker jo bra.. eller?

Endret av vofif
Lenke til kommentar
Nokia N82 = Nokia N95 med bedre batteri og skikkelig blits.. Samt utseende ser jo helt sykt ut!

 

Kanskje jeg venter til slutten av året, og skaffer meg en N82 istedet :)

Hvert fall venter litt, og ser om "ryktene" blir bekreftet / av bekreftet..

8789782[/snapback]

Vente til slutten av året? N95 ble presentert over et halvt år før den endelig kom, og N82 er tross alt bare på spekulasjonsstadiet, så la oss heller si nærmere ett år. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...