Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal det ikke være mulig å se flere tidspunkt for samme telefonnummer i loggen?

 

Det jeg mener, er at hvis du i løpet av relativt kort tid har blitt oppringt 3-4 ganger av samme telefonnr, skal det da ikke være mulig å se mer enn det siste tidspunktet for disse anropene? På min forrige Nokia (og kanskje flere før den), kunne jeg bla gjennom de siste fem tidspunktene.

8692439[/snapback]

Mens du ser i loggen vil du merke to tabs på toppen. Bruk høyre-pil så kommer du til den 'fulle' oversikten.

8693505[/snapback]

Mmm, ser nå at loggen - som i utgangspunktet viser all kommunikasjon - kan filtreres ned til ett nummer. Det er jo en noe tungvint måte å gjøre det på, men det er i hvert fall en mulighet.

 

Noe rart har skjedd...før ble tastelåsen automatisk satt på når jeg gled slideren tilbake. Når skjer det ikke det lenger, så jeg må sette den på manuelt. Er det noe jeg kan ha slått av i Options ved en feiltakelse, eller er det noe annet som kan være årsaken?

8692513[/snapback]

Hold inne menyknappen i et sekund for å se om du har noen programmer kjørende. Enkelte programmer (om ikke alle) hindrer at den automatiske tastelåsen slås på. Eventuelt kan du gå inn på Meny | Verktøy | Innstillinger | Generell | Sikkerhet | Telefon og SIM-kort | Automatisk systemlås | Brukerdefinert, for å slå den på igjen.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg har brukt usb dataoverføring,( ikke pc suite) får jeg beskjed om data kan gå tapt eller minnekort kan bli ødelagt når jeg kobler fra kabelen, selv om jeg er ferdig med å laste inn det jeg skal ha på telefonen.Er det noe jeg må gjøre før jeg kobler fra ?

 

En ting til ,hver gang ip telefonen er brukt og jeg kobler fra blir wlan stående tilkoblet til jeg mister dekning på wlan. nytter ikke fjerne wlan skanning, kommer bare rett tilbake igjen.tenker kun på dette pga strøm. Noen gode forslag ? :)

Lenke til kommentar

Det samme du må gjøre med alle usb masselagringsenheter. Venstreklikk på "safly remove hardware" ikonet i taskbaren, og klikk på N95 enheten din. Når pc'en sier at det er "safe to remove ...." kobler du fra telefonen. (Ikonet på xp er en liten grå disklignende ting med en grønn pil over)

Dette skal du gjøre med alle usb masselagringsenheter. F. eks. eksterne harddisker, kortlesere, telefonen, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...