Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

hvor får eg kjøpt sånn veske som er spesial laget for n95?? greit og ha

8719514[/snapback]

 

Clas Ohlson selger en veske som passer veldig bra, Krusell til 198,- Jeg vet jeg skrev tidligere i denne tråden hvilken type jeg kjøpe, tror det var XS-wide.

 

Det du må være oppmerksom på når du skal kjøpe veske, er at det ikke er for stor magnet i den, for denne magneten slår av tastelåsen, vrir skjermen, for så å låse mobilen igjen. VELDIG kjedelig å måtte åpne tlf. for å få skjermen i riktig posisjon igjen.

 

Ikke gjør som meg og kjøp på ebay! Selger sa den passet N95, men den hadde dessverre for stor magnet så veska var ubrukelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe. Den siden virket veeeldig useriøs. :D

 

et spr: Har netopp kjøpt meg en Nokia N95 med netcom abo. og jeg vil avslutte abonnomentet. (ps: vet at det koster 1500)

kan noen gi en step by step guide til det?

 

mvh: meg

 

Takker for svar

8733289[/snapback]

Ring 05050, så skal du få 1500 ekstra på neste faktura.

Lenke til kommentar
du har jo WLAN og bra kamera da :p Ellers syntes jeg ikke det følger med mye som er "kult" å drive med. Men er jo MANGE programmer tilgjengelig til denne mobilen (se første post så står det om mange gratis programmer  :thumbup: )

 

Har for eks lastet ned tetris og "bomberman"

8738435[/snapback]

 

hvordan skal du legge disse programene på telefonen da??

Lenke til kommentar
Må du velge platform? Har du lastet ned .sis/.sisx-filene til dataen og overført de til mobilen via det programmet i PC Suite eller hva det var?

8739214[/snapback]

 

det er de gratis programene som er på første side på denne tråden.. noen av programene var bare og trykke på, så lastet de seg ned.. noen andre kom du innpå en side, hvor det var mange muligheter for og laste ned.. vet ikke hvilken eg skal laste ned av de eg fikk velge i mellom

Lenke til kommentar

Helt seriøst denne mobilen har jo alt :) jeg kjede meg ikke et sec lengre når jeg har død tid og må vente på noe. Alltid noen som har åpen wlan sone her og der :p grafikken er helt syk på mobilen spille funke som bare det. se film, høre på mp3. skjermen ikke minst snu den rundt og ligge og surfe på nette og høre på mp3 når man vente på noe genialt :) Enste som bekymere meg er slider system at det vill starte og bli slarket etc. Og batteriet er ikke det beste men hva forvente man :p Og folk klage på gps det er små tull synes fungere helt greit som en håndholdt gps :) Og du finner alt mulig programmer og tjenester til mobilen som er genialt. Enste jeg sliter litt med er itelesync. ikke den beste epost lesern som jeg har forstått. Noen som bruke den mot mail her og kan gi meg litt tips ? om hvordan få push mail til og fungere på en vettig måte.

Lenke til kommentar
Helt seriøst denne mobilen har jo alt :) jeg kjede meg ikke et sec lengre når jeg har død tid og må vente på noe. Alltid noen som har åpen wlan sone her og der :p grafikken er helt syk på mobilen spille funke som bare det. se film,  høre på mp3. skjermen ikke minst snu den rundt og ligge og surfe på nette og høre på mp3 når man vente på noe genialt :)  Enste som bekymere meg er slider system at det vill starte og bli slarket etc. Og batteriet er ikke det beste men hva forvente man :p Og folk klage på gps det er små tull synes fungere helt greit som en håndholdt gps :) Og du finner alt mulig programmer og tjenester til mobilen som er genialt. Enste jeg sliter litt med er itelesync. ikke den beste epost lesern som jeg har forstått. Noen som bruke den mot mail her og kan gi meg litt tips ? om hvordan få push mail til og fungere på en vettig måte.

8745810[/snapback]

 

 

er ganske enig.. må si att av alle mobiler, så er det alltid små bagateller som eg har irritert meg over att mobilene ikke har.. helt til eg fikk denne da.. har de småtingene som gjør denne mobilen til en bedre mobil enn de andre... konge telefon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...