Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Du kan laste ned/kjøpe Profimail, den støtter det meste av protokoller. Savner en timer-funksjon på mobilen, utrolig at det ikke er implementert. EggTimer løser problemet, men noe så enkelt burde Nokia/Symbian klare å putte inn selv. Enig i det busch sier, har ikke mange klager på N95 selv. Men nå tenker jeg kanskje litt mer realistisk og teknologisk enn mange andre her som klager over lang GPS-lock, dårlig batteri etc. Men dette visste jeg om på forhånd, så den har så langt innfridd alle mine forhåpninger ;)

 

Nå venter jeg bare på TomTom-release/patch som støtter internchip'en i mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyfødt Elgkalv filmet på Senja med N95 26.05.2007.

 

http://www.youtube.com/view_play_list?p=46F15183528CC713

8744915[/snapback]

 

Helt ærlig - det er sikkert moro å filme dette, men det kan da ikke være nødvendig å filme helt oppi mulen på den. Jeg synes du stresset den altfor mye. Se bare hvordan den stresser og kaver for å stikke av fra deg. Pusten går som en blåsebelg :hrm:

 

Men dette innlegget ble vel ganske OT....

Endret av jorang
Lenke til kommentar
*Tekst*

8744915[/snapback]

 

Helt ærlig - det er sikkert moro å filme dette, men det kan da ikke være nødvendig å filme helt oppi mulen på den. Jeg synes du stresset den altfor mye. Se bare hvordan den stresser og kaver for å stikke av fra deg. Pusten går som en blåsebelg :hrm:

 

Men dette innlegget ble vel ganske OT....

8747226[/snapback]

 

Hehhe, tengte akkuratt det samme :p

 

 

men anyways etter litt bruk har jeg merket meg dette:

smilys! hvor er de?! må jo lage dem "manuelt" :ermm:

noe som kan lastes ned?`

Direktemelding er også savnet.

 

Kalenderen er lite gjennomført!

 

Multimedia-tasten har streika

 

Og lyden med og uten ørepropper/headset er "tynn" og kunstig

(spes med headset) :p

 

men dette er jo faktisk første gangen jeg har begynt og bruke kamera på mobilen da! :w00t:

Lenke til kommentar
Nyfødt Elgkalv filmet på Senja med N95 26.05.2007.

 

http://www.youtube.com/view_play_list?p=46F15183528CC713

8744915[/snapback]

 

stakkars dyr... tryner hele tia jo... hvordan fant du den ??

 

men, tror noen av dere at de kommer et skikkelig super tilbud i løpet av juni på denne telefonen ?? har tenkt til å kjøpe den på søndag egentlig.. har lagt ut den gamle telefonen på finn og orker nesten ikke vente på ny..

Endret av vofif
Lenke til kommentar

det lar seg gjøre har du litt peiling :) om det er sånn som på mange nokia modeller så trenger du et plekter også et lite skruhjern :) men har du ikke peiling så ville jeg lat være og fått noen som kan det til og gjøre det :) byttet deksler på n73 min til svarte når jeg hadde den. Det ble døds kult :) ps jeg fikk litt hjelp når jeg skulle gjøre det fra en kar på verkstedet.

Lenke til kommentar
Kalenderen er lite gjennomført!

8751029[/snapback]

Hva er galt med kalenderen? Jeg har kun brukt Nokia-kalendere, så jeg vet ikke hva jeg evt går glipp av. Amobil så i hvert fall ut til å være fornøyd da de testet telefonen.

 

Kalenderen er som vanlig en av markedets beste.

8751749[/snapback]

Jeg har selv bare erfaringer med nokia kalendere.

Men på bursdag's notater står det ikke hvor gamle folk blir(dette må man regne ut selv)

og det tar litt lang tid før man markerer dagen til notatet på den dagen kommer på skjermen.(i måndesvisning)

 

Og det burde vert forskjellig markering på måndes visningen, som viser om

oppføringen er notat, memo, bursdag, møte o.s.v. :)

 

Mulig jeg er litt sær, men jeg syns jeg kan være det med en mobil til 6K :p

 

 

 

Men det er jo absolutt beste mobilen jeg har hatt da! selv om jeg klager mye.

 

Og ja jeg er trøtt, (hvis jeg skrev kryptisk...) :whistle:

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vurderer å kjøpe en N95, men det er mye kritikk av batterilevetiden. Er det noen som har praktisk erfaring?

 

Hvor ofte må man lade om man stenger av 3G, WiFi, GPS etc.

8755210[/snapback]

Jeg bruker ikke GPS eller WiFi til daglig, men jeg bruker telefonen ganske mye i på jobben. Jeg lader den én gang om dagen, og da er det aldri mindre enn 3-4 streker igjen (av 7) på batteriindikatoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...