Gå til innhold

Bevis for at Gud finnes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, i en annen tråd så sa han noe sånn som " Jeg forakter de fordi de er så arrogante "

8084629[/snapback]

 

Riktig. Pluss mangel på logisk tenking. Kristne kan ikke settes til vitenskapelig arbeid, de vil gi Gud all æren!

8087189[/snapback]

 

Mener du at en kristen person ikken kan drive med vitenskapelig arbeid? Ikke drit deg ut. Her er link til en fremragende genetikkforsker. Han er kristen, han er attpåtil et Jehovas Vitne.

 

http://www.weloennig.de/internetlibrary.html

Lenke til kommentar
Vel, i en annen tråd så sa han noe sånn som " Jeg forakter de fordi de er så arrogante "

8084629[/snapback]

 

Riktig. Pluss mangel på logisk tenking. Kristne kan ikke settes til vitenskapelig arbeid, de vil gi Gud all æren!

8087189[/snapback]

 

Mener du at en kristen person ikken kan drive med vitenskapelig arbeid? Ikke drit deg ut. Her er link til en fremragende genetikkforsker. Han er kristen, han er attpåtil et Jehovas Vitne.

 

http://www.weloennig.de/internetlibrary.html

8089006[/snapback]

 

Genforsker ja. Men har du noensinne hørt en kristen geolog? Hahaha...

Lenke til kommentar
Vel, i en annen tråd så sa han noe sånn som " Jeg forakter de fordi de er så arrogante "

8084629[/snapback]

 

Riktig. Pluss mangel på logisk tenking. Kristne kan ikke settes til vitenskapelig arbeid, de vil gi Gud all æren!

8087189[/snapback]

 

Mener du at en kristen person ikken kan drive med vitenskapelig arbeid? Ikke drit deg ut. Her er link til en fremragende genetikkforsker. Han er kristen, han er attpåtil et Jehovas Vitne.

 

http://www.weloennig.de/internetlibrary.html

8089006[/snapback]

 

For å ikke snakke om Ken Miller, en glimrende talsmann for evolusjonen, men som fortsatt er kristen.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Vel, i en annen tråd så sa han noe sånn som " Jeg forakter de fordi de er så arrogante "

8084629[/snapback]

 

Riktig. Pluss mangel på logisk tenking. Kristne kan ikke settes til vitenskapelig arbeid, de vil gi Gud all æren!

8087189[/snapback]

 

Mener du at en kristen person ikken kan drive med vitenskapelig arbeid? Ikke drit deg ut. Her er link til en fremragende genetikkforsker. Han er kristen, han er attpåtil et Jehovas Vitne.

 

http://www.weloennig.de/internetlibrary.html

8089006[/snapback]

 

For å ikke snakke om Ken Miller, en glimrende talsmann for evolusjonen, men som fortsatt er kristen.

8089753[/snapback]

 

Gammeljord-kreasjonist med andre ord. Vel, godt argument.

Lenke til kommentar

 

For å ikke snakke om Ken Miller, en glimrende talsmann for evolusjonen, men som fortsatt er kristen.

8089753[/snapback]

 

Gammeljord-kreasjonist med andre ord. Vel, godt argument.

8089785[/snapback]

 

Kenneth R. Miller (born 1948) is a biology professor at Brown University. Miller, a Roman Catholic, is particularly known for his opposition to creationism, including the intelligent design movement. He has written a book on the subject entitled Finding Darwin's God: A Scientist's Search for Common Ground Between God and Evolution, in which he furthers the argument that a belief in God and evolution are not mutually exclusive.

 

Wiki :)

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke noen kunnskaper innen feltet. Er du klar over gapet mellom synene på skapelse osv?

8092042[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke hørt om ord som "moderat".

 

Ken Miller er en bedre talsmann for evolusjonen enn både jeg, deg og de fleste andre. Til tyder syns jeg han er bedre enn Dawkins også.

. Varer i 2 timer, men verdt hvert eneste minutt.
Lenke til kommentar

Jeg har sett den filmen, om det er den da han har en forelesning og tar i mot spørsmål og gir gode svar. Har også sett en BBC-film som heter "War on Science", der Ken Miller blir tatt frem som en viktig kriger mot ID-bevegelsen. Ken Miller fremstår som smart, veltalenende, kunnskapsrik, karismatisk, you name it. Man kan ikke tolke at han er religiøs fra det han sier om biologi og evolusjon.

 

Du har tydeligvis ikke noen kunnskaper innen feltet. Er du klar over gapet mellom synene på skapelse osv?

 

Er du klar over forskjellen på filosofi og vitenskap?

Endret av Graut
Lenke til kommentar
Jeg har sett den filmen, om det er den da han har en forelesning og tar i mot spørsmål og gir gode svar. Har også sett en BBC-film som heter "War on Science", der Ken Miller blir tatt frem som en viktig kriger mot ID-bevegelsen. Ken Miller fremstår som smart, veltalenende, kunnskapsrik, karismatisk, you name it. Man kan ikke tolke at han er religiøs fra det han sier om biologi og evolusjon.

 

Du har tydeligvis ikke noen kunnskaper innen feltet. Er du klar over gapet mellom synene på skapelse osv?

 

Er du klar over forskjellen på filosofi og vitenskap?

8092870[/snapback]

 

Yes, sir Graut, I am very much aware of that.

Lenke til kommentar
En kristen som tror på bibelen vil aldri kunne drive en type vitenskap en som tror på evolusjonen kan.

8091386[/snapback]

Om du er die-hard kreasjonist så kan det være vanskelig å bedrive ordentlig vitenskap, men nå finnes det mange moderate kristne som ikke er det.

8093798[/snapback]

 

 

Denne forskeren er kristen, og meget respektert. Hvordan er det mulig?

 

 

http://www.weloennig.de/internetlibrary.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...