Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

The experience er jo ikke før om litt over 3mnd, så det er fortsatt en stund igjen. Klart det hadde vært fint å fått et svar for å ha noe å forholde seg til/planlegge litt fremover, men om en får svar om 1mnd så er det fortsatt god tid til å søke etter fri og planlegge vel.

 

Uten at jeg har noe med noe crewsøknader å gjøre eller arrangering av The experience å gjøre for øyeblikket (ikke tatt med i noe crew ell.) så tror jeg de aller fleste vil få svar på sin søknad senest 1,5 mnd før datapartyet starter., men mest trolig 2mnd før som fortsatt er en stund til.

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leverte en søknad her for et par dager siden, så nå kan vi jo se hvor lang tid det tar før en hører noe. Jeg er kanskje litt sent ute i køen, men tror jeg har mye erfaring og slikt som burte dytte meg litt fremover. Så vi får se. Kan vi ikke bare si ifra her når vi får no svar på dette da:)

 

Det er jo i alles interesse at dette blir avklart så fort som mulig. Jo fortere vi vår vite det, jo fortere får vi booket fri fra jobb, og jo mer sannsynelig er det at admins får det crewet de trenger. Venter de for lenge risikerer de bare å gå igjennom en haug med søknader som er irrelevante fordi søkeren ikke får tatt seg fri fra jobb pga. for sent svar :) Så, de jobber nok så godt de kan. Tipper det bare er andre ting som bekymrer dem siden det tar litt tid før man får svar.

 

EDIT:

Jeg har nå fått svar på denne.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ja det kan være at de ikke er helt fornøyde med søkerne eller noe sånt , men jeg tror jeg kommer til og takke nei pga mine tidsfrister for og legge opp ferier for dette året er for det meste ute , er ca 5 mnd igjenn av året , hvor det er 4 ledige ferie mnd , og venter jeg lengre nå så er det ikke sikkert det er noe ledig ferie i oktober , er enda mange i avdelingen min som har ferie til overs , alle overførte 12 dager fra i fjord !

 

jeg må rett og slett plukke ut mine uker nå eller ikke ha ferie før til neste år .

 

syn men sånn er det .

Lenke til kommentar

er det ingen som er avd sjef for sikkerhet , eller ?

 

for det er vell de froskellige avd lederne som tar seg av søknadene , men på sikkerhet virker det jo som ingen har noe med og gjøre her ..

 

ja

 

 

 

 

 

 

 

 

alle overførte 12 dager fra i fjord !

8966161[/snapback]

Hei! Hvilken fjord var det? Er det igjen flere feriedager i denne fjorden? :lol:

8966407[/snapback]

 

ikke nødvendig og kommentere skrivefeil ;)

 

det er veldig mange med dysleksi her på forumet , og skulle du kommeter alle skrive feila du fant hadde du hatt veldig mange innlegg

Lenke til kommentar
Ut ifra theexperience.no så ser det i hvertfall ut at alle event-crew folka er tatt ut for en stund siden.

8996067[/snapback]

 

 

hvor ser du dette ??

8996494[/snapback]

 

I nyhetene står det at scenen er på plass. Selv om den er utarbeidet av en håndfull mennesker, tror da noen at EVENT er fullt bemannet og igang.

Lenke til kommentar

Elektrikere er det fremdeles mangel vare på.

 

Vi er nå TO stk. En mindre enn i fjor. Så det er bare til å søke. Eller send meg en PM ved spørsmål.

 

Og NEI jeg kan dessverre ikke ta inn lærlinger av den grunn jeg ikke kan ta ansvar for dolk uten fagbrev. Det hjelper ikke hvor flink dere er.

Men har man fagbrev kan jeg peke på den personen om han gjør noe gale. Det kan ikke jeg med lærlinger.

Lenke til kommentar
Elektrikere er det fremdeles mangel vare på. 

 

Vi er nå TO stk. En mindre enn i fjor. Så det er bare til å søke. Eller send meg en PM ved spørsmål.

 

Og NEI jeg kan dessverre ikke ta inn lærlinger av den grunn jeg ikke kan ta ansvar for dolk uten fagbrev. Det hjelper ikke hvor flink dere er.

Men har man fagbrev kan jeg peke på den personen om han gjør noe gale. Det kan ikke jeg med lærlinger.

9001386[/snapback]

 

 

hadde jeg kunnet mere om elektro en jeg lærte på gk for .. 9 år siden kunne jeg stilt opp , men mine kunnskaper går for det meste i tape and pray

Lenke til kommentar
Det er korrekt. Lover ikke noe, men skal ta tak i sec så snart jeg har mulighet. Er på ferie frem til søndag 9. juli, så får ikke gjort alt for mye før den tid.

8978490[/snapback]

 

 

så begynner du og få noe oversikt ?

 

du burde ha en mail fra meg ivertfall , men som alle med epost vet så bruker det jo være en del etter en ferie ...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...