Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Nja, det var delvis noe sånt; meg... :p Men det fungerte ikke så veldig bra. Lite info som gikk til meg og dårlige rutiner for info som flere kunne ha behov for. Dette blir det rettet opp på i år. Bedre rutiner for info fra og til crew er viktig for at et lan skal kunne gå knirkefritt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurer på en den raske ting:

 

- Hvordan er det med net kabler? Ta med selv eller er det? i tillfelle hvor lang trenger man ca?

 

- Høyde på bordene?

 

- Når den første dagen kan man komme?

 

- Hvis man reiser i flokk sammen med venner, hvordan kan man få biletter slik at man sitter ved siden av hverandre ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Bare lurer på en den raske ting:

 

- Hvordan er det med net kabler? Ta med selv eller er det? i tillfelle hvor lang trenger man ca?

 

- Høyde på bordene?

 

- Når den første dagen kan man komme?

 

- Hvis man reiser i flokk sammen med venner, hvordan kan man få biletter slik at man sitter ved siden av hverandre ?

8431538[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke svarene sikkert men jeg kkan gjøre et forsøk:

 

-Du tar med internettkabel selv, jeg vil anbefale at du tar med minst 5m, men det beste er ville vært og ta med ca. 10m. Da er du sikret at du når frem til bordswitchen.

 

-Vil tippe at høyden er rundt 62cm, hvis de bygger bordene på samme måte som ifjor.

 

- du gadd virkelig ikke og lete litt? (4. oktober...)

 

-Det regner jeg med, men det kan jeg ikke svare sikkert på.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en den raske ting:

 

- Hvordan er det med net kabler? Ta med selv eller er det? i tillfelle hvor lang trenger man ca?

8431538[/snapback]

 

Man må ha med egen kabel selv, som kobles til en bordswitch, det annbefales at du har med deg minst 5 meter.

 

http://theexperience.no/artikkel/informasj...ence_2007/37419

 

- Høyde på bordene?

8431538[/snapback]

Mest sannsynlig 80cm, kortsiden til en standard EU eller engangspall.

 

Jeg tviler sterkt på at det blir 62cm som packman sier, da det er utrolig lavt, og et veldig ukurrant mål.

 

- Når den første dagen kan man komme?

8431538[/snapback]

 

Det er halvt år til mann :p Tror nok info på dette blir gikk ut nærmere arrangementet.

 

- Hvis man reiser i flokk sammen med venner, hvordan kan man få biletter slik at man sitter ved siden av hverandre ?

8431538[/snapback]

 

På nettstedet som selger billettene, partyticket.net, kan man kjøpe billett individuelt, og velge en felles person som velger hvor dere skal sitte.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke svarene sikkert men jeg kkan gjøre et forsøk:

 

-Du tar med internettkabel selv, jeg vil anbefale at du tar med minst 5m, men det beste er ville vært og ta med ca. 10m. Da er du sikret at du når frem til bordswitchen.

 

-Vil tippe at høyden er rundt 62cm, hvis de bygger bordene på samme måte som ifjor.

 

- du gadd virkelig ikke og lete litt? (4. oktober...)

 

-Det regner jeg med, men det kan jeg ikke svare sikkert på.

8432278[/snapback]

 

Viste det var 4 oktober... men jeg tenkte mere på klokke slett på dagen så jeg kunne finne ut av tog/bus biletter :)

Endret av SuperSjur
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke svarene sikkert men jeg kkan gjøre et forsøk:

 

-Du tar med internettkabel selv, jeg vil anbefale at du tar med minst 5m, men det beste er ville vært og ta med ca. 10m. Da er du sikret at du når frem til bordswitchen.

 

-Vil tippe at høyden er rundt 62cm, hvis de bygger bordene på samme måte som ifjor.

 

- du gadd virkelig ikke og lete litt? (4. oktober...)

 

-Det regner jeg med, men det kan jeg ikke svare sikkert på.

8432278[/snapback]

 

Viste det var 4 oktober... men jeg tenkte mere på klokke slett på dagen så jeg kunne finne ut av tog/bus biletter :)

8434889[/snapback]

 

renger med at det blir mellom 16.00-18.00 innslepp starter. men kan ikke si dette sikkert.

Lenke til kommentar

De lager enkelt og greit et eget system for det.

 

Dette er et LAN, det er klart at uantsett hvilket system de måtte bruke vil det bli lagt opp på en slik måte at du kan bestemme og velge mellom ledige plasser, samtidig bestemme hvem du vil sitte ved siden av. Om det ikke har kommet, vil det komme.

Lenke til kommentar
De lager enkelt og greit et eget system for det.

 

Dette er et LAN, det er klart at uantsett hvilket system de måtte bruke vil det bli lagt opp på en slik måte at du kan bestemme og velge mellom ledige plasser, samtidig bestemme hvem du vil sitte ved siden av. Om det ikke har kommet, vil det komme.

8461178[/snapback]

 

Okay, takk for svar (:

Lenke til kommentar

Hvorvidt er det mulig å bli med i tech-crew, og faktisk få relevant erfaring med tanke på utdanning man har?

 

Er for tiden student ved NITH i Stavanger 2. året, på studieretningen nettverk og sikkerhet. Jeg kunne tenkt meg å være med i tech-crew for å få relevant erfaring med tanke på jobb etter studie. Erfaring har aldri skadet noen!

 

Er det noen tech-høvdinger her som kan gi en kort beskrivelse hvilke arbeidsoppgaver dere tror mest sannsynlig jeg vil få gjennomføre?

Lenke til kommentar
Hvorvidt er det mulig å bli med i tech-crew, og faktisk få relevant erfaring med tanke på utdanning man har?

 

Er for tiden student ved NITH i Stavanger 2. året, på studieretningen nettverk og sikkerhet. Jeg kunne tenkt meg å være med i tech-crew for å få relevant erfaring med tanke på jobb etter studie. Erfaring har aldri skadet noen!

 

Er det noen tech-høvdinger her som kan gi en kort beskrivelse hvilke arbeidsoppgaver dere tror mest sannsynlig jeg vil få gjennomføre?

8488493[/snapback]

 

Søker du tech crew så vil du få relevant erfaring. LAN nettverk er under mye hardere belastning enn det normale bedriftsnettverk på samme størrelsen er. Tech har ansvaret for alle elementer som har med de tekniske aspektene i nettverket, som switcher, router, internet access, osv.

Om du mener du vil ha noe å bidra med og at det vil være relevant for deg videre så anbefaler jeg deg å søke. Jeg er ganske sikker på at du ikke vil angre.

Endret av lhegdal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...