Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er enig med YellowFellow her.. hverken jeg eller en kamerat har fått noe svar enda... hva skjer? Skulle vel ikke være så vanskelig å få satt folk inn i sec crew, da jeg går sterkt ut i fra at det trengs en haug med folk der...

9380429[/snapback]

 

 

tja med tanke på at det drøyer veldig kan det være at de ikke er fornøyd med søkerne og holder av så lenge som mulig , og ikke vil si nei til de søkerne som allerede er der for å ha de i backup.

 

bare en tanke som kom nå .

Lenke til kommentar
tja med tanke på at det drøyer veldig kan det være at de ikke er fornøyd med søkerne og holder av så lenge som mulig , og ikke vil si nei til de søkerne som allerede er der for å ha de i backup.

 

huff... gjorde jeg en så dårlig jobb i fjor? :hmm::cry:

 

får da ikke håpe det er grunnen, da.. ;)

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi ikke har tatt inn folk til sec enda, er rett og slett at vi ikke har funnet en chief som egner seg. Så fort dette er på plass, vil sec-crewet være på plass relativt kjapt. Vi har proffe folk til å hjelpe oss med denne biten, så vi må bare vente og se ann situasjonen.

 

Skjønner at dette ikke er en enkel situasjon for de som har søkt sec, men vi ber om forståelse for at vi trenger en chief som har erfaring med slike oppdrag.

Lenke til kommentar

haha.. no offence gutta, men dette har potensiale til å bli verre enn ifjord gutta! :D ca en mnd til lanet, og de har ikke sec chief engang. :D keep up the good work.. *thumbs up* :)

 

neida.. fra spøk til alvor.. er det ikke litt liten tid for den som blir valgt som sec chief å legge seg inn i hele opplegget? tross alt den personen som skal ha hoved ansvaret for samtlige mennesker inni halen? og når sec chief har blitt valgt(si 20 dager før lanet) så skal selve sec crewet velges(si at søknadene er svart på ca 10 dager før lanet).. trenger jeg å si mere? alt under 15 dager på å legge seg inn i rutiner osv blir FOR lite med tanke på ansvaret sec har..

Lenke til kommentar

 

Skjønner at dette ikke er en enkel situasjon for de som har søkt sec, men vi ber om forståelse for at vi trenger en chief som har erfaring med slike oppdrag.

9387642[/snapback]

 

 

jeg tror dere kan få problemer med og få et crew på så kort varsel . så det er vell ikke oss søkere det er synn på , men dere som trenger folkene

Lenke til kommentar

ja, dette er seriøst dårlig planlegging... noen må lette på ræva og virkelig få gjort noe nå før tiden renner ut...

 

en måned er IKKE tilstrekkelig med tid til å få lagt fram en plan for security samt rekruttere alle de nødvendige crew-medlemmer... men... det er lov å håpe

 

jeg ønsker bare lykke til, si fra hvis det er noe jeg kan hjelpe med. offisielt er jeg ikke crew engang, men håper nå å bli det... før midten av september..

Lenke til kommentar
ja, dette er seriøst dårlig planlegging... noen må lette på ræva og virkelig få gjort noe nå før tiden renner ut...

 

en måned er IKKE tilstrekkelig med tid til å få lagt fram en plan for security samt rekruttere alle de nødvendige crew-medlemmer... men... det er lov å håpe

 

jeg ønsker bare lykke til, si fra hvis det er noe jeg kan hjelpe med. offisielt er jeg ikke crew engang, men håper nå å bli det... før midten av september..

9396235[/snapback]

Dette har ikke noe med dårlig planlegging å gjøre. Det har blitt jobbet aktivt med å finne en chief som passer til sec i lengere tid, men den slags vokser ikke på trær.

 

Når det gjelder plan med instruks o.l. for sec, er ikke dette noe som må lages fra scratch. Vi bruker planen fra i fjor med noen modifikasjoner og smelter den sammen med den fra TG.

Lenke til kommentar
Dette har ikke noe med dårlig planlegging å gjøre. Det har blitt jobbet aktivt med å finne en chief som passer til sec i lengere tid, men den slags vokser ikke på trær.

 

Når det gjelder plan med instruks o.l. for sec, er ikke dette noe som må lages fra scratch. Vi bruker planen fra i fjor med noen modifikasjoner og smelter den sammen med den fra TG.

9402939[/snapback]

 

Ok, men blir det ikke muligens mangel på crew hvis man ikke rekker å si seg fri fra evt. jobb o.l.? Jeg vet at jeg trenger hvertfall et par uker på meg for å få fri fra jobben min...

 

ikke meninga å kritisere, er bare veldig keen på at dette skal gå bra, og blir derfor urolig når man ikke har hørt noe knappe 4 uker før...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...