Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Event-chiefen er ganske opptatt, så scenefolka kommer nok ikke opp riktig enda. :)

8705970[/snapback]

 

Jeg vil tro han er opptatt ja, nå er det over en måned siden jeg sendte inn søknaden min, og etter hva jeg vet så ligger den fremdeles hos han...

 

(Hadde event som 1. valg)

8731236[/snapback]

 

Svar får du uansett hvor lang tid det tar :) Grunnen er nok mange søkere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Event-chiefen er ganske opptatt, så scenefolka kommer nok ikke opp riktig enda. :)

8705970[/snapback]

 

Jeg vil tro han er opptatt ja, nå er det over en måned siden jeg sendte inn søknaden min, og etter hva jeg vet så ligger den fremdeles hos han...

 

(Hadde event som 1. valg)

8731236[/snapback]

 

Svar får du uansett hvor lang tid det tar :) Grunnen er nok mange søkere

8731574[/snapback]

 

 

Det var det jeg også regnet med, inntil det får jeg sjekke mailen min... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det var det jeg også regnet med, inntil det får jeg sjekke mailen min... ;)

8732159[/snapback]

 

Jeg skal ta en prat med Jørgen jeg. :)

8735638[/snapback]

 

Takker, begynner og bli smålei og vente så lenge når alle kameratene mine har fått svar for lenge siden... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
så hvordan går det med søknadene til Sikkerhet ?

begynner og dra ut litt nå ..

8763871[/snapback]

 

Etter hva jeg hørte med inntakssjefen for info i går så var security og event litt på etterskudd når det gjaldt søknader.

Lenke til kommentar
Tenker at jeg skal prøve meg som crew om et par år (er bare 15 nå). Regner med at det kommer godt med om jeg vil arrangere et LAN-party selv.  :D Har store planer om et LAN som kommer til å bli enormt en gang. Vent og se  ;)

8790385[/snapback]

 

Det er jo bare å søke i år, hvis du har noe innenfor data du er god i :) Det skader ikke

Lenke til kommentar
Tenker at jeg skal prøve meg som crew om et par år (er bare 15 nå). Regner med at det kommer godt med om jeg vil arrangere et LAN-party selv.  :D Har store planer om et LAN som kommer til å bli enormt en gang. Vent og se  ;)

8790385[/snapback]

 

Det er jo bare å søke i år, hvis du har noe innenfor data du er god i :) Det skader ikke

8790411[/snapback]

 

Har aldri vært på HW-LAN først så jeg vil gjerne bare være med som deltager et år.

Egentlig så er jeg ikke så veldig god i noe spesielt på data heller, bare så det holder :blush:

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
så hvordan går det med søknadene til Sikkerhet ?

begynner og dra ut litt nå ..

8763871[/snapback]

 

Etter hva jeg hørte med inntakssjefen for info i går så var security og event litt på etterskudd når det gjaldt søknader.

8764110[/snapback]

 

 

tja jeg trenger i vertfal snart og få bekreftet et svar , er enkelt som må søke om ferie fra jobb og sånt , jeg har sagt at jeg vil ha ferie den uka + litt til i den tidsperioden , men så lenge jeg ikke sender inn skjema så er det jo ikke garantert .

 

og det kan jo være andre og som må ha litt tid til og orden ting i forveien .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
så hvordan går det med søknadene til Sikkerhet ?

begynner og dra ut litt nå ..

8763871[/snapback]

 

Etter hva jeg hørte med inntakssjefen for info i går så var security og event litt på etterskudd når det gjaldt søknader.

8764110[/snapback]

 

 

tja jeg trenger i vertfal snart og få bekreftet et svar , er enkelt som må søke om ferie fra jobb og sånt , jeg har sagt at jeg vil ha ferie den uka + litt til i den tidsperioden , men så lenge jeg ikke sender inn skjema så er det jo ikke garantert .

 

og det kan jo være andre og som må ha litt tid til og orden ting i forveien .

8790496[/snapback]

 

 

Jeg kunne også tenkt meg og fått svar før sommerferien, siden jeg store deler av sommerferien kommer til og ha liten tilgang på internett. Dessuten ville det bli lettere for meg og planlegge litt i forkant.

(har dessuten noen innkjøp til pcen som må gjøres for jeg eventuelt blir crew)

 

 

Slik det er nå har det gått over en måned siden jeg sendte inn søknaden, og jeg har enda ikke fått noe som helst svar. Begynner og vurdere om jeg skal sende inn enda en søknad og håpe at den går raskere gjennom.

 

Har også hørt mye rart angående hvor i systemet søknaden min er, fra inntakssjefen for info har jeg hørt at denne ligger hos et av valgene mine (event, care og info)

 

Men av Heilage så hører jeg at denne ikke engang er overlevert til event sjefen, noe som for meg er litt rart siden det som sagt er over en måned siden jeg søkte.

Hvem sin skyld dette måtte være vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Håper de får litt fortgang i crew-søknadene. Vil ikke dra på The eXperience uten at det er crew der  :ph34r:

8791949[/snapback]

 

Litt anarki skader da ingen :p

 

 

men det er da heller tvilsomt om det er noen til og slippe deg inn om noe sånt hadde hent , og det hadde jo ikke hvert pulter og stoler og strøm og nettverk og og og ... ja lista er lang :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...