Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ble også etterlyst før HW-LAN'06 gikk av stabelen, men fikk lite respons der. Enden sa han var en jævel på å lage smørbrød, men var ikke heldig nok til å oppleve dette.

 

Jankee var flink på kjøkkenet før deltagerene kom though, det skal han ha :thumbup:

8366825[/snapback]

 

 

Det var fram til eg fekk nok med å plutseleg måtte organisere mitt eige crew til å ta ein del oppgåver info:info ikkje var mange nok til å gjere lengre.

 

All skryt til "blondie" som prøvde å holde info:info operativ. Det var vel ein del som huska at eg banna stygt når ho brakk tommelen.

Lenke til kommentar

Det stemmer og er fullt klar over det. Spørsmålet er om det vil være klart samtidig med søknadsskjemaene for at mannskapet ikke skal behøve vente uten å ha steder å samles når de har fått klarsignal og er godkjent som medhjelpere på arrangementet.

Lenke til kommentar
Er det stor mulighet, for en 20 år gammel jente, som har studert IT i to år, å få være med som crew? Jeg har aldri vært på lan som crew tidligere...

8404959[/snapback]

 

Det er ingen grunn til at noen ikke skulle fått vært crew, særlig ikke hvis de har relevant utdannelse. :)

 

 

(Ikke en uttalelse fra arrangørene dette altså, bare synser)

Lenke til kommentar
Er det stor mulighet, for en 20 år gammel jente, som har studert IT i to år, å få være med som crew? Jeg har aldri vært på lan som crew tidligere...

8404959[/snapback]

 

Det er ingen grunn til at noen ikke skulle fått vært crew, særlig ikke hvis de har relevant utdannelse. :)

 

 

(Ikke en uttalelse fra arrangørene dette altså, bare synser)

8405524[/snapback]

 

Det er bare perfekt med en jente i crew'et. Da kommer bare gutta til å tøffe seg med å JOBBE hardere. (Håper jeg da).

Var såpass mye rotekopper som var med i fjor. Så kanskje du kan få en ropert og skrike ut når noen våger å sitte seg ned på ræven.

 

Vel folk trenger vi uansett. :thumbup:

 

PS: Marley har frivelig tatt på seg ansvaret for dass og dusj områder. Er ikke det snilt av han. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å søke crew i år også, som info:info igjen som ifjor. Etter en del kluss ifjor så har jeg lært og kommer til å jobbe mer med det. Håper fler også gjør det, for "erfarte" er greit å ha i crewet.

 

Når det gjelder det med sammenslåingen av info-support så er nok ikke det noe lurt, og vi var lite ansvarlige til å ta våre egne ansvarsgrupper ifjor. Men bør samtidig være nærme nok hverandre til å kunne gå rett bort og sende folk uten at dem går seg vill.

 

I tillegg bør alle crew være på nett, og ha en slags mulighet til å skrive ned notater o.l. til dem andre crewene. f.eks. "vannkokerene har nå ankommet". Samt skiftet burde fades mer. alle som jobber går av vakt klokka 9, og dem andre kommer klokka 9. Da er det ikke rart info-flowen stopper opp

 

Var kanskje ikke denne tråden det skulle vært tatt opp men uansett. Jeg kommer til neste år (hvis dem vil ha meg)

 

ktnx

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...