Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg søkte for over to uker siden, og har enda ikke fått svar..

 

så tror ikke de vil ha meg:D

9456070[/snapback]

 

oi oi.. da vil de IALLEFALL ikke ha meg. jeg søkte samma dag som søknadsskjemaet kom på nett.. :p

 

men nå kan de iallefall glemme meg! :D Jeg skal ligge å dra meg i sola i dubai med dama den aktuelle tidsperioden. Hihi.. gleder meg..

Lenke til kommentar

Hvis man ikke kan hjelpe til under hele lanet, men kun noen spesielle timer / dager, vil dette da tilrettelegges?

 

Er det mulig å få vite chief of security hvem det er, og evt hvilke erfaringer denne chiefen har hatt?

 

Om jeg får svar på dette skal jeg legge inn en søknad =)

 

EDIT; Altså, husker i fjor.... =) Var koselig at du matias var offisielt care crew<3 men en god leder er halve jobben.

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Men..? Så jeg gjorde en dårlig jobb? =/

 

Chiefen for security jobber til daglig som vekter i ett større vekterselskap. Han er en strukturert person som vi føler oss komfortable med i stillingen.

 

Når det gjelder det første du spør om skulle nok det muligens kunne la seg ordne. Skriv i søknaden hvilke perioder du kan være med, så er det mulig detkan la seg gjøre. Eneste er at man som securitycrew går inn i en skiftordning som gjør at man som regel jobber samme skift hele lanet, f.eks fra kl. 07:00 til 15:00 hver dag.

 

(btw: hvem er du igjen? Dårlig til å matche nick og fjes :p)

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Dårlig formulert :p du var super... håper at du er carecrew i år også :p

 

Men security var litt dårlig opplagt =P 

 

Sender inn en søknad, og melder på på wiki'en og regner med jeg får tilgang til intraforum asap.

9528828[/snapback]

 

Ntåå :love: Takk takk :roll:

 

Men er nok ikke carecrew i år.. Men du skal få så mange klemmer du bare vil :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...