Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Det har allerede startet komme forespørsler vedr crew på The eXperience. Vi er helt avhengig av crew, og det vil komme søknadskjema om dette i løpet av Mars/April.

 

Det er en del ting som skal på plass før vi kan begynne søke etter crew.

 

Det jeg kan si umiddelbart er at dere ikke skal kontakte Ueland vedr dette, da han ikke har ansvaret for det.

 

Hvis det er spørsmål rundt crew, så kan de tas i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvordan blir det med crewgrupper, har dere en oversikt over hvilke typer crew dere kommer til å trenge? Feks. grupper innen tech, event, security osv.

8002305[/snapback]

 

uten og si det for sikkert vil jeg tro at crew gruppene blir ca de samme som ved hw-lan06.

 

@fubar: vil si at en burde slå sammen info::info og info::support, for slik det var på hw-lan06, så endte det med at vi gjorde samme jobben. Det var veldig få som trengte hjelp til maskinene sine.

Lenke til kommentar

Noe jeg la merke til når jeg var der var at det var veldig mye søppel som lå rundt på gulvene, hvertfall etter noen dager, så det burde hvertfall være noen som går å rydder eventuelt alle crewmedlemmer èn eller flere ganger på LANet eller ha et crew som har flere oppgaver hvor det inngår, men det er vel notert det også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"på en del crew" hva vil det si? Vil det si fler crew enn security? :s

8101646[/snapback]

 

security, medic og div andre som har med sikkerhet og muligens noe info... : /

 

siden det er disse stedene hvor det kan oppstå problemer ved at det endten ikke er folk som yter nok respekt, og myndighet ovenfor andre.

Lenke til kommentar

Hva er det du sikter til Shahab? Kom med noe konkret du mener er feil, for slik det er nå fremstår som sutrete og veldig lite seriøs.

 

Feil ble gjort i forbindelse med HWLAN 06, noe som det jobbes aktivt med å sørge for at ikke skjer igjen.

 

Sure oppstøt og sutring som dette gavner ingen, men konstruktiv kritikk og saklig argumentasjon er noe vi tar seriøst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...