Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Matløsningen blir garantert bedre. :D Som ansvarlig og særdeles matglad, vet jeg hvor viktig det er med god, og nok mat. Så der jobber vi aktivt med en løsning som vi mener skal passe de fleste.

8202703[/snapback]

 

tror det shahab sutrer mest for er de manglende attestene, han har klagd på det før...

Men slike sure oppstøt burde taes på intraforumet, og ikke her. :)

 

 

Men glad for og høre at matløsningen blir bedre,

jeg regner med at du byr på sandwich a la Fubar? ;)

Lenke til kommentar

Hva med skift?

Oppmøte?

Soving?

Plasser?

Hvorfor skal man stille opp for eXperience?

 

Jeg møtte opp ifjor å stolte på de andre som var med i crew. Dette tilsvarte at mitt kamera ble stjålet.

 

Heller syntes jeg ikke lederne var noe gode.

Dere burde gi kurs til de folka som skal være leder denne gangen.

 

Og please... Doene please bedre løsning en sist gang. Jeg følte at jeg sto å dusje i slummen av India (ikke vondt ment).

Endret av Shahab
Lenke til kommentar

Du ramser opp en del punkter, men klarer fortsatt ikke utdype mer på hvert punkt. Hvis du ønsker at det skal være en dialog, ikke bare sutring, så kom med noe konkret, gjerne på PM til meg. Jeg har null problem med og ta en diskusjon rundt det som var i fjor.

 

Som jeg har sagt før, og gjentar det gjerne igjen. Vi gjorde mange feil i fjor, men den eneste måten å sikre at vi klarer luke vekk feil, er at de som var deltakere, eller crew kommer med konstruktiv kritikk, og underbygger det de "klager" på. Det tror jeg også du ser er nyttig.

 

Hvis det er tilfelle at ditt kamera ble stjålet, så regner jeg med at du rapporterte det til securitychiefs, for de loggførte alt. I tillegg så kan du ikke tillegge arrangørene skylden for at ditt kamera blir borte når du selv velger å overlate det til andre. Hvis det er så at du vet hvem som tok det, så regner jeg med at politiet har fått vite om det også. Tyveri er noe vi ikke aksepterer.

 

Så var dette med kritikk, og mangel på informasjon. Du sier de var dårlige. Hva var dårlig? Hva gjør deg til en mye bedre leder enn dem i såfall? Har du kvaliteter du mener vil gjøre deg til en god leder, så lytter jeg gjerne, for gode crewchiefs, og et flott crew er noe vi er veldig avhengige av.

 

Vedr WC - hva tror DU skjer i år? Hangar 4 på Fornebu vs Vallhall som brukes til fotball omtrent daglig av mange. Vil det være naturlig med en brakkerigg med dusj/WC der, eller kan det være at de har de i hallen? Nok en gang - vi gjør det vi kan for å rette opp det vi selv mener ble gjort feil i fjor, samt det vi har fått konstruktiv kritikk på.

Lenke til kommentar
Og please... Doene please bedre løsning en sist gang. Jeg følte at jeg sto å dusje i slummen av India (ikke vondt ment).

8206195[/snapback]

 

Vallhall er en idrettshall. Mao er det ca ørten store garderober der - hver med sitt eget dusjrom - hvert rom har ca 10 dusjer om jeg ikke husker helt feil.

 

Er bedre forhold i vallhall enn i vikingskipet - by far.

 

Så det trenger INGEN bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Vallhall er en idrettshall. Mao er det ca ørten store garderober der - hver med sitt eget dusjrom - hvert rom har ca 10 dusjer om jeg ikke husker helt feil.

 

Er bedre forhold i vallhall enn i vikingskipet - by far.

 

Så det trenger INGEN bekymre seg for.

8233476[/snapback]

 

Sweet. Crewdusjene regner da med at har inkludert en kvinnelig massøse som kan gi oss slitne crewfolk litt avlasting? :wee:

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vallhall er en idrettshall. Mao er det ca ørten store garderober der - hver med sitt eget dusjrom - hvert rom har ca 10 dusjer om jeg ikke husker helt feil.

 

Er bedre forhold i vallhall enn i vikingskipet - by far.

 

Så det trenger INGEN bekymre seg for.

8233476[/snapback]

 

Sweet. Crewdusjene regner da med at har inkludert en kvinnelig massøse som kan gi oss slitne crewfolk litt avlasting? :wee:

8233598[/snapback]

 

Det er det minste du kan be om Marley, Alle i crew har hver sin massøse :)

Lenke til kommentar

Jeg kan svare for oss i PWR (Elektrikere) JA VI TRENGER FOLK!

I fjor jobbet vi 3 i tec pwr Ræven av oss. Var helt utbrent når vi åpnet dørene. Fikk så vidt på strømmen før folk vasset inn.

 

Greit vi hadde med to lærlinger, men de var bare der under åpningstidene. Ellers var de som sunkt i jorden.

 

* Krav om fagbrev. (Det er ikke små spenninger vi leker med ;) )

* Det vi trenger er folk som kan stå på litt. (ikke stikke av når moroen er over)

* Kjapp i hode med å finne en feil på eks en rekke som er uten strøm.

* Han\hun må ha det litt kjeften for å få litt respekt over sinte deltagere som ikke har strøm pga av ALLE brukte den ENE kursen, mens de to andre uttakene var ledig. :roll:

* Trenger igrunn bare litt erfaring med Byggestrøm (og trekke tunge kabler under lettere høy skriking. :tease: )

 

 

Vi er 3 Dyktige elektrikere som i fjor fikk sydd sammen hele dritten under tvil til noe lunde tid. 2 av oss er Garantert der til neste år. Vi hadde det dritt gøyt selv under alt arbeid presset som var i fjor.

Men i år håper vi at alt er mer under kontroll. Og litt mer planlagt.

 

Har du noen spørsmål så send meg en PM da. Svarer så fort som jeg er tilbake på pc'en min. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ang. det med at Support og Info bør bli slått sammen. Absolutt ingen god ide. Vi har jo ingenting med hverandre å gjøre. Vi gir support til deltagere med _data_ trøbbel.. Ikke med å finne ut hvor dassen er...

 

Jeg føler at da vi ble "tvunget" til å slå oss sammen med Info i fjor, da de fleste "plutselig" ble borte, endte vi opp med å gi et langt dårligere support tilbud til deltagerene, enn hva som egentlig burde ha vært mulig. Mest fordi vi måtte sitte i infodesken store deler av tiden, og gjøre Info::Info sin jobb...

 

Poenget er at Support må bli underlagt Tech, da dette er _tekniske_ og ikke praktiske ting vi hjelper folk med.. Info:Info er der for den praktiske delen, og det å tro noe annet er bare tull. ^_^

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Vallhall er en idrettshall. Mao er det ca ørten store garderober der - hver med sitt eget dusjrom - hvert rom har ca 10 dusjer om jeg ikke husker helt feil.

 

Er bedre forhold i vallhall enn i vikingskipet - by far.

 

Så det trenger INGEN bekymre seg for.

8233476[/snapback]

 

Sweet. Crewdusjene regner da med at har inkludert en kvinnelig massøse som kan gi oss slitne crewfolk litt avlasting? :wee:

8233598[/snapback]

 

Det er det minste du kan be om Marley, Alle i crew har hver sin massøse :)

8233777[/snapback]

 

 

Vi driver med opplæring nå for tiden, her ligger jeg på benken... :)

post-12649-1174933872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vallhall er en idrettshall. Mao er det ca ørten store garderober der - hver med sitt eget dusjrom - hvert rom har ca 10 dusjer om jeg ikke husker helt feil.

 

Er bedre forhold i vallhall enn i vikingskipet - by far.

 

Så det trenger INGEN bekymre seg for.

8233476[/snapback]

 

Sweet. Crewdusjene regner da med at har inkludert en kvinnelig massøse som kan gi oss slitne crewfolk litt avlasting? :wee:

8233598[/snapback]

 

Det er det minste du kan be om Marley, Alle i crew har hver sin massøse :)

8233777[/snapback]

 

 

Vi driver med opplæring nå for tiden, her ligger jeg på benken... :)

8243424[/snapback]

 

Hvorfor har du en sokk i undiken?

Lenke til kommentar
Ang. det med at Support og Info bør bli slått sammen. Absolutt ingen god ide. Vi har jo ingenting med hverandre å gjøre. Vi gir support til deltagere med _data_ trøbbel.. Ikke med å finne ut hvor dassen er...

 

Jeg føler at da vi ble "tvunget" til å slå oss sammen med Info i fjor, da de fleste "plutselig" ble borte, endte vi opp med å gi et langt dårligere support tilbud til deltagerene, enn hva som egentlig burde ha vært mulig. Mest fordi vi måtte sitte i infodesken store deler av tiden, og gjøre Info::Info sin jobb...

 

Poenget er at Support må bli underlagt Tech, da dette er _tekniske_ og ikke praktiske ting vi hjelper folk med.. Info:Info er der for den praktiske delen, og det å tro noe annet er bare tull. ^_^

8243334[/snapback]

 

For det første. Det var aldri noe ren skille på hvem som var hva. Noe som forvirret folket der ute. Info info burde kanskje hete noe helt annet. (Hjelp-Desk?? --- Basic info? Og det skulle vært en stor plakat med basic info rett ved info::info.

 

Og ja Support burde vært under Tech. Noe som hadde lettet arbeidet for oss i tech PWR også. Ble hele tiden plaget med skjøteledning blabla osv.

 

Tech Support / Tech Info burde kunne gjøre denne delen uten problem.

Lenke til kommentar
For det første. Det var aldri noe ren skille på hvem som var hva. Noe som forvirret folket der ute. Info info burde kanskje hete noe helt annet. (Hjelp-Desk??  --- Basic info? Og det skulle vært en stor plakat med basic info rett ved info::info.

 

Og ja Support burde vært under Tech. Noe som hadde lettet arbeidet for oss i tech PWR også. Ble hele tiden plaget med skjøteledning blabla osv.

 

Tech Support / Tech Info burde kunne gjøre denne delen uten problem.

8243833[/snapback]

Altså. Det burde bli et bedre skille mellom support og info.

support bør underlegges tech elns, og ikke oppholde seg i info-desken.

Lenke til kommentar
For det første. Det var aldri noe ren skille på hvem som var hva. Noe som forvirret folket der ute. Info info burde kanskje hete noe helt annet. (Hjelp-Desk??  --- Basic info? Og det skulle vært en stor plakat med basic info rett ved info::info.

 

Og ja Support burde vært under Tech. Noe som hadde lettet arbeidet for oss i tech PWR også. Ble hele tiden plaget med skjøteledning blabla osv.

 

Tech Support / Tech Info burde kunne gjøre denne delen uten problem.

8243833[/snapback]

Altså. Det burde bli et bedre skille mellom support og info.

support bør underlegges tech elns, og ikke oppholde seg i info-desken.

8244278[/snapback]

Må si meg veldig enig. Var MANGE folk i fjord som kom å skulle ha tak i tech for å få hjelp med litt "datatrøbbel" som virus, driverhjelp osv. i fjord. Support skulle vært underlagt tech.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Må si meg veldig enig. Var MANGE folk i fjord som kom å skulle ha tak i tech for å få hjelp med litt "datatrøbbel" som virus, driverhjelp osv. i fjord.  Support skulle vært underlagt tech.

8255395[/snapback]

Het ikke crewet TECH::Support da?

8256847[/snapback]

 

Nei, crewet het "info::support"

 

Men dette crewet burde så absolutt underlegges tech, siden det er ofte de som er det mest naturlige for folk og spørre når de trenger hjelp med pcen.

Lenke til kommentar

Ening med at at support skulle vært underlagt tech, men etter det jeg vet så var det ikke så altfor mye datatrøbbel hos deltakerne, slik at support kunne vel da hjelpe til i info-desken når de ikke gjorde noe.

 

Når det gjelder at deltakere trenger hjelp med datatrøbbel, så hadde det vært enklere å finne fram for deltakere dersom de som var support hadde gensere eller t-sjorter som det stod "hw-lan tech support" på feks. Da kunne bare deltakerne kontaktet disse. Hvis de var opptatt kunne de bare henvendt seg til info:desk eller kanskje h(j)elp:desk (som L.. så fint påpekte at det kunne kalles) som kom med plass nummer og ventet på at en support person kom bort.

 

Noe som hadde vært veldig lurt her, men kanskje litt for unødvendig og ressurskrevende, er at en kunne fått en sms rett før support kom, slik at en ikke måtte vente i timesvis på plassen sin for å vente på en supportperson, at en da kunne tatt noe å spise uten å måtte sitte på plassen hele tiden. Naturligvis bare et forslag.

 

Dette er sikkert allerede tatt opp, men jeg mener det burde være en tavle/lerret med en prosjektor som for eksempel står sentralt i hallen som kan på en enkel og grei måte vise informasjon om det som skjer. Kanskje til og med promoer av det som kommer til å skje.

 

Crew kunne hatt et internt kommunikasjonssystem som gikk over nettverket (via TCP). Her kunne en hatt navn og crew som avsender med en melding som ble sent. Det kunne vært en status hvor alle crew kunne sett oversikten over dataproblemer i hallen, nettproblemer og serverproblemer feks. Andre problemer kunne også blitt tatt her samt at det kunne stått en skiftoversikt for hvert crew. Annet som kunne blitt tatt med kunne vært oppmøte med mer.

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...