BareGjest Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hei .. Vet ikke om det stemmer - men leste en eller annen plass at Robbin Williams (komikeren - ikke take that duden en gang uttalte at 2`ern i BF2 står for 2 am in the morning. Husker også å ha lest et intervju med han hvor han hevdet at han syntes det var mest artig å spille som sniper .. "u`ll never see me cuz i`ll "spot" u first" ellerno.. ..med andre ord, noen som kjenner til hvilket nick han spiller under? Vært kult å sett statsen hans
ehs5 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Haha, snakker du om denne Robbin Williams? Jeg har litt vanskelig å se for meg han spille BF2. :!:
FredrikFtw Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Han har sagt i et intervju at han spiller.
krizkriz Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det er vel ikke så mange som vet hva han kaller seg. Var det denne artikkelen du leste? link
hightow Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 ..med andre ord, noen som kjenner til hvilket nick han spiller under? Vært kult å sett statsen hans 8000258[/snapback] Kult hadde vært å joine squaden hans og kobla inn lyden fra en av hans stand-up-shows
jeps79 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 ..med andre ord, noen som kjenner til hvilket nick han spiller under? Vært kult å sett statsen hans 8000258[/snapback] Kult hadde vært å joine squaden hans og kobla inn lyden fra en av hans stand-up-shows 8023330[/snapback] der har du grunnen til at han sikkert ikke har fortalt hvilket nick han har til serlig mange...
Avean Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Han skal være en hardcore gamer faktisk, nicket holder han sikkert veldig hemmelig. Han dro jo for å promotere Spore også siden det hørtes spennende ut. Tror han er veldig aktiv på gaming fronten, ikke minst Vin Diesel. Han spiller vel 10x mer enn meg og har sitt eget selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå