Gå til innhold

HD DVD for Xbox 360 lanseres i morgen (X360)


Anbefalte innlegg

PS3 har definitivt tapt kampen om kjøpere på konsoll markedet.

 

De som kjøper PS3 nå er de som hater Xbox og alltid hatet den, og er iheridge PS elskere.

8002007[/snapback]

 

Hvorfor er butikker her i Norge nå overbooket av forhåndsbestillinger ? Ifølge min statistikk her er denne konsollen tidenes mest forhåndsbestilte konsoll. Så du får tro om igjen.

 

Playstation er noe av det største varemerket som er i gaming verdenen, den kommer til å selge dobbelt så mye som Xbox360 og Wii sammenlagt etterhvert. Den har også Blu-ray som vil endevende HD DVD.

8002030[/snapback]

 

Jaja, du er nå opptimist ihvertfall......tiden får vise!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lansering i morgen?

Jeg bestilte xbox drevet her før i uka en gang, og fikk det allerede i dag faktisk!

Og det til den nette sum av 1505kr (Amentio.no). Ellers ser det ut som king kong ikke følger med lenger slik det har gjort med de som har vært bestilt fra usa på tidligere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Tør ikke å kjøpe meg noe slags HD film opplegg før jeg vet hvem som "vinner" jeg.. :p

7999893[/snapback]

 

Hehe er litt enig her, men det frister veldig. Men eg har akkurat kjøpt meg ein ny DVD spiller så det får holde ein stund til :p

 

Har fått nok av å se på film via 360`en, oppskaleringen er knall,men fargene blir så kjedelige og blase med VGA. Standalone ftw :ph34r:

Lenke til kommentar
PS3 har definitivt tapt kampen om kjøpere på konsoll markedet.

 

De som kjøper PS3 nå er de som hater Xbox og alltid hatet den, og er iheridge PS elskere.

8002007[/snapback]

 

eg har xbox 360, og hater den ikkje..har og forhåndsbestilt ps3 for snart et år sida..kvifor skal ein hate noen av dem...begge to er glimrende stykke teknologi..:)

Lenke til kommentar

Totalt bortkastet .. dette skal liksom gi høyere oppløsning, og det er vel og bra. Problemet er at å se på film med 360 suger hardt. Bildekvaliteten er så håpløs at den kan sammeliknes med en Eltax-spiller til 500,- på Komplett.

 

Synd at ikke MS legger ned litt jobb for å fikse disse problemene. Burde lett kunne løses med en oppdatering.

 

Jeg holder en knapp på PS3. Regner med at denne blir MYE bedre som "media center". Kanskje vi til og med får lov til å browse musikk på vanlig måte, og se andre film i andre formater en .wmv

360´n beholder jeg selvsagt. Mange gode spill.

Endret av formann
Lenke til kommentar
Totalt bortkastet .. dette skal liksom gi høyere oppløsning, og det er vel og bra. Problemet er at å se på film med 360 suger hardt. Bildekvaliteten er så håpløs at den kan sammeliknes med en Eltax-spiller til 500,- på Komplett.

 

8002967[/snapback]

 

Har du fått med at at dette drevet holder veldig bra kvalitet? Mange fryktet at både PS3 sin Blu Ray og MS sin HD DVD løsning ville vere av laber kvalitet. Men dette er ikkje tilfellet overhodet, bege to gir utmerket kvalitet og mye for pengene etter det eg har lest på forumet her og rundt om ulike steder.

 

DVD-avspilling via komponent på Xbox 360 kan eg si meg enig i er litt sånn på halv 8.

Lenke til kommentar
Playstation er noe av det største varemerket som er i gaming verdenen, den kommer til å selge dobbelt så mye som Xbox360 og Wii sammenlagt etterhvert. Den har også Blu-ray som vil endevende HD DVD.

8002030[/snapback]

 

Haha, ja, du kan få sagt det ... Dette vet vel du alt om. Du har snakket med SONY du eller, som vanlig? Med alle samtalene du har hatt med "SONY" og alle konferanser og happenings du har vært med på ... :roll:

 

Jaja, jeg venter med å tro noe som helst av det der før jeg får bevis, og ikke når det bare er basert på rykter og svada og spådommer.

 

Dette HD DVD drevet er jo helt praktfult da, kan kobles til PCn og all tingen. Digg. Men, tør nok ikke å kjøpe noe sånt før jeg er sikker på at det ikke blir neste betamax.

Lenke til kommentar

Prisen var overaskende lav til å være HD drev, all honnør til MS for det.

 

Men for min del blir ikke XBOX og HD DVD noe alternativ, mye støy og ikke HDMI. PS3 har HDMI, lavere støy og spiller H.264 materiale fra USB-disker (en liten NAS sak så har man nettverksdisk rett i PS3..). Jeg har også trua på Blu-ray, de har flest filmselskaper i ryggen. Den kampen er uansett ikke avgjort på leeeenge.

Lenke til kommentar

Egentlig litt enig med Avean i det han skrev.

Sony og Playstation er jo et ekstremt varemerke.

Er sikker på at PS3 salget vil øke dramatisk når flere får øynene opp for Blu-ray. Men på dette tidspunktet er det ekstremt mye usikkerhet når det gjelder HD DVD og Blu-ray krigen...

Hvis Blu-ray vinner så vil nok PS3 vinne denne konsollkrigen også.

Men må erlig inrømme at Sony nå har satset så mye at det enten blir "vinn eller forsvinn"...

 

Lurer også på det ang HD DVD add-no greia til microsoft, kan den spille av HD spill i framtiden... Microsoft har jo komentert at den foreløpig kun er for film... men det utelukker jo ikke spill via feks en firmware oppdatering?! Jeg vil virkelig se et stort GTA IV, og da må vi ha MYE plass :p hehehehehe...

Lenke til kommentar
Egentlig litt enig med Avean i det han skrev.

Sony og Playstation er jo et ekstremt varemerke.

Er sikker på at PS3 salget vil øke dramatisk når flere får øynene opp for Blu-ray. Men på dette tidspunktet er det ekstremt mye usikkerhet når det gjelder HD DVD og Blu-ray krigen...

8004336[/snapback]

 

Ang. varemerke er eg fullstendig enig. Men når det gjelder konsollkrigen trur eg det meste blir opp til spill og pris på konsollene :)

Lenke til kommentar
Kan HD DVD spilleren benyttes til spill? Tenkte hvis den bråker mindre hadde det vært digg å benytte denne eksterne spilleren fremfor den innebygde som bråker en del (snakker ikke om spill på HD DVD plater her  :) ).

8002210[/snapback]

 

Prøvde dette på min enhet og virket ikke. Fikk bare beskjed om å putte spillet i en Xbox 360 konsoll. Litt synd i tanke på at HD DVD spillern er myyye mer stillegående enn orginale DVD spilleren i de fleste Xbox 360'er (med unntak av nyere BenQ spilleren som har dukket opp de nyeste konsollene).

Lenke til kommentar
Egentlig litt enig med Avean i det han skrev.

Sony og Playstation er jo et ekstremt varemerke.

Er sikker på at PS3 salget vil øke dramatisk når flere får øynene opp for Blu-ray. Men på dette tidspunktet er det ekstremt mye usikkerhet når det gjelder HD DVD og Blu-ray krigen...

8004336[/snapback]

 

Ang. varemerke er eg fullstendig enig. Men når det gjelder konsollkrigen trur eg det meste blir opp til spill og pris på konsollene :)

8004353[/snapback]

Seff er det jo opp til prisen.

Hvis ikke kunne man jo kjøpe HD DVD spiller, 360 og PS3 :p

Selv har jeg jo 360 og er dritkeen på en PS3, men prisen MÅ ned før jeg gjørt et kjøp hvertfall :p

Om blu-ray vinner krigen skal jeg vurdere PS3 til dagens pris :D

Lenke til kommentar

Ikke bare var den dyr (nesten like dyr som en Xbox360!), men stygg var den også.

 

Utrolig upraktisk å ha enda en ekstra dings stående på TV-benken; nei takk du, jeg kjøper heller en kombinert HD-DVD/Blu-Ray spiller om et år, som ikke bare kommer til å se penere ut, men også ha en faktisk nytteverdi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...