Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Går ekstremt mange rykter om dagen, bl.a. Aliadiere, Hleb ut, Ribery, Cisse, Torres osv, inn. Er det noen av de mange ryktene om dagen dere har noen tro på blir til realitet.

 

Personlig var jeg ganske sikker på Ribery for en stund siden, men etter at Marseille sikret seg CL-plass neste sesong ser det hele mye mer usikkert ut da prisen føk i været.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg har skrevet var at jeg for en stund siden følte meg ganske sikker på at Ribery kom til Arsenal, kommenterte ingenting om hva jeg synes om han som spiller først. :)

 

Noen ny Zidane er han neppe, men han kan nok gjøre det bra i Bayern likevel.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Hvor da? Har bare hørt at "han er på vei til" Barcelona og Milan, men ikke Real. Foreløpig tar jeg det som silly season-snakk, så jeg er ikke så bekymret. Men på en annen side så avkrefta han ikke akkurat ryktene da han ble intervjuet i forrige uke i Beijing, så hvem vet. Men han skal ikke selges for £20m som avisene sier. Hvis Barcelona vil ha £40m for Eto'o, skal de faen meg punge ut med minst £50m for Henry. :p Helst skal han ikke selges i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Vil heller ikke miste Cesc. Han har vært en av våre beste spillere i år, men likevel liker jeg ikke dette "stikker Wenger, stikker jeg"-tullet han har snakket om. Blir urolig av tanken om at halve laget forlater Klubben dersom Wenger ikke forlenger kontrakten sin (noe som kan skje hvis vi opplever enda en skuffende sesong.)

--

 

whitekit1.jpg

 

Ser ut som dette blir bortedrakten i 07/08. Den skal være en hyllest til Herbert Chapman. Litt uvanlig med en hvit bortedrakt, men jeg tror jeg venner meg raskt til den. En ting jeg regner med, er at tredjedrakten blir brukt oftere neste sesong, siden vi verken kan bruke første- eller andredrakten mot lag som Bolton, Tottenscum og Fulham. Likte sokkene btw. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at fotball vekker sterke følelser hos folk. Men forumet er ikke noen plass for flamebait og spam. Hvis noen vil ha en tråd for å diskutere sitt favorittlag skal de få ha det i fred for trolling. Har dere synspunkter så fremfør dem saklig.

 

Husk følgende enkle regler: Om noen troller, så ikke mat dem. Det gjelder selv om dere har rapportert dem og moderator ikke er på plassen på sekundet.

 

Noen poster er slettet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett baksiden av drakten, men jeg skulle ikke tro det.

 

Når det er sagt, er fonten på spillernavn og tall bakpå det som ryktes å være Uniteds neste hjemmedrakt anderledes fra den PL-drakter har nå? (Bilde under)

 

manutdhometv1.jpg

 

Jeg spør om dette fordi på shop.arsenal.com står dette:

Add premier League badge

PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08

 

Så hvis "Player" og #12 har samme design som nåværende drakt, vil jeg tro at det bildet er fake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...