Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker vi spilte basket i gymmen. Kom på venstre side av kurven og skulle kaste oppi. Vrei meg fort rundt og da feis jeg. Skikkelig blaut fis. Herlig når det satt jenter på benken en meter unna og så (og lukta) på.

8003349[/snapback]

 

BUUURN!

 

Tja, jeg skulle løfte en tung sten en gang. Da datt buksa ned, grunnet av at den var litt for stor...

Lenke til kommentar

Har ikke skjedd så mye flaut med meg egentlig men en gang da jeg var på et kjøpesenter så skulle jeg dra opp mobilen for å se på klokka, tok den opp litt fort og den glapp ut av hånden min og fløy gjennom luften og datt i bakken for så å dele seg i maaaaange biter. dette skjedde selfølgelig der det var flest folk, måtte bare samle sammen bitene og putte de i lomma :blush:

 

Men ellers er det litt flaut og tryne i ski heisen :D

eller tryne på sykkel :!:

Lenke til kommentar

jeg har mange ganger trynt på isen med sykkel, og seff når folk kommer gående eller kjørende forbi.

 

har også en annen liten flause. jeg og et par kompiser stod å prøvde å knuse isen på en elv. den var ganske tykk, så jeg gikk for å finne en stein som var litt større. det jeg klarte var å skli akkurat når jeg skulle kaste steinen i isen sånn at steinen istedenfor kom opp i øyet mitt. :!:

Lenke til kommentar
jeg har mange ganger trynt på isen med sykkel, og seff når folk kommer gående eller kjørende forbi.

 

har også en annen liten flause. jeg og et par kompiser stod å prøvde å knuse isen på en elv. den var ganske tykk, så jeg gikk for å finne en stein som var litt større. det jeg klarte var å skli akkurat når jeg skulle kaste steinen i isen sånn at steinen istedenfor kom opp i øyet mitt.  :!:

8006752[/snapback]

 

Det høres jo bare veldig veldig vondt ut da :p

 

Jeg gjør i grunn dumme ting hele tiden jeg, blir aldri flau.

Men kan vel heller si den gangen jeg gjorde noe virkelig tåpelig.

Jeg hadde fått en ballong som jeg hadde blåst opp og sprekt.

Så tok jeg restene av ballongen og skulle blåse sånn liten boble ved å suge gummien innover. *Svopp* sa det så glapp den, men den gikk ikke langt inn i kjeften. Og selvsakt funka det ikke, så jeg måtte jo prøve igjen!

*Svopp* sa det igjen og den gikk så langt ned i halsen at jeg ikke fikk puste eller noe sånt. Satt og harka i 6 sekunder mens folk sto rundt og lo av meg.

Så fikk jeg den opp da, og den fine slim kladden + ballongrester landet på gulver forann meg. Jeg lo så jeg datt over ende på gulvet.

Veit om en på forumet som så på :p

Lenke til kommentar
Gikk bortover en vei med et par venner av meg da jeg snublet framover. For å hindre at jeg skulle slå meg på asfalten så sprang jeg på en måte framover, dette hjalp i en 5-6 meter, men så svingte jeg av veien og ut i grøfta.

8006661[/snapback]

 

Hater når det skjer, har skjedd ett par ganger i min o-så-korte-fotball kariere ...

 

 

Jeg står å chillern litt over på andre lagets banehalvdel, _alle_ de andre er nede ved mitt mål og dribler. Plutselig er det en eller annen idiot av en spiller om bestemmer seg for å sparke oppover til meg, en løpe ball. Så der kommer jeg løpende mot åpent mål (keepern sto på sia og snakka med noen), alle de andre er laaangt bak meg. Og selvfølgelig, jeg har glemt å knyte lissene, tryner framover(så skjer det sammen som i historien jeg quoter), lander på knær og hender... mens de andre suser forbi, det ble selvfølgelig ikke mål.

 

Skal også sies at det var på trening og at hele laget var et kødde lag, men har fått høre det lenge:D

Lenke til kommentar

var jo en venn av meg som skulle grave ei grøft bak et hus (gammal skole vi skulle fikse opp), så plukker han opp en sånn passe stor stein og kaster den bakover da, også snur han seg for og se hen steinen landa og da kommer jaggu meg steinen rett tilbake i panna hans :!: han fikk en svææær kul.

 

Det flaueste jeg har gjort må vel vere da jeg satte fyr på komfyren da vi hadde matlaging på skolen :whistle:

Lenke til kommentar

Det Flaueste jeg kommer på er første gang jeg hørte uttrykket shotgun ( for de som ikke vet det så er det førsteman som sier det som får sitte i fremsetet ved siden av sjåføren når man kjører bil)

 

Meg og 3-4 kompiser gikk nedover gangen på skolen og snakket om kjøring til trening eller ett eller annet da han ene ropte ut shotgun. Hadde aldri hørt uttrykket før og vi hadde nettopp snakket om musikk så jeg trodde det var en gruppe det var snakk om og som god iron Maiden fan jeg var på tiden ropte jeg ut "Iron Maiden" :D blir fortsatt minnet på det nå år senere :p

Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

7979641[/snapback]

Jeg har faktisk glemt badebukse en gang. :wallbash: Men jeg var først ut og kom meg inn igjen og fikk den på meg før katastrofen var et faktum. Helt utrolig at det går an.

8000390[/snapback]

 

 

Hehe jeg har også opplevd det.

Etter jeg dusja glemte jeg tilfeldigvis badebukse og gikk rett ut. :blush:

Heldigvis var det bare noen jenter foran meg som hadde ryggen til meg.

Jeg la merke til at jeg hadde glemte badebuksa idet jeg kom meg helt til enden av gangen og rett før hallen.

Jeg sprang som faen tilbake og i garderoben stod det noen mannfolk og gutter med rare blikk :blush::blush::blush:

Lenke til kommentar

hmm var ute og kjørte bil så gikk det noen stygge folk som tror de er tøffe på veien. Jeg kjørte i kankjse 20 km/t også skule jeg skremme dem så jeg trykka på gassen (var snø) så bilen begynte og spinne. så skulle jeg stoppe fr var et kryss der. og da skle bilen min rett ut i grøfta. rygga fort opp og håpa ingen så det. men de folka som gikk sto og flira og en annen man som kjørte forbi stoppe og kjefta. FLAUT

Lenke til kommentar
Jeg gjør i grunn dumme ting hele tiden jeg, blir aldri flau.

Men kan vel heller si den gangen jeg gjorde noe virkelig tåpelig.

Jeg hadde fått en ballong som jeg hadde blåst opp og sprekt.

Så tok jeg restene av ballongen og skulle blåse sånn liten boble ved å suge gummien innover. *Svopp* sa det så glapp den, men den gikk ikke langt inn i kjeften. Og selvsakt funka det ikke, så jeg måtte jo prøve igjen!

*Svopp* sa det igjen og den gikk så langt ned i halsen at jeg ikke fikk puste eller noe sånt. Satt og harka i 6 sekunder mens folk sto rundt og lo av meg.

Så fikk jeg den opp da, og den fine slim kladden + ballongrester landet på gulver forann meg.  Jeg lo så jeg datt over ende på gulvet.

Veit om en på forumet som så på :p

8006917[/snapback]

Det var ganske artigt å se på ja!

Men tror ikke du skal prøve igjen :roll:

For.. Det er en liten risiko her..

Lenke til kommentar
hmm var ute og kjørte bil så gikk det noen stygge folk som tror de er tøffe på veien. Jeg kjørte i kankjse 20 km/t også skule jeg skremme dem så jeg trykka på gassen (var snø) så bilen begynte og spinne. så skulle jeg stoppe fr var et kryss der. og da skle bilen min rett ut i grøfta. rygga fort opp og håpa ingen så det. men de folka som gikk sto og flira og en annen man som kjørte forbi stoppe og kjefta. FLAUT

8022395[/snapback]

Sånt fortjener du når du holder på sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...