Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

manyquiz for president!

 

Kommer ikke på noe spesielt i farta, men noe av det flaueste jeg har vært uten at det har vært noe ekkelt a la manyquiz sin historie må vel være på fotballbanen.

 

9. klasse. Kolbotn - Lyn på hjemmebane. 22 spillere, 1 dommer, et lite støtteapparat og overraskende mange foreldre/tilskuere til å være en 1. div kamp for G14 eller hva det var. Stillingen er 0-0 og midtstopperen vår gjør sesongens prestasjon. Han dribler seg fra egen 16-meter helt til motstanderens dødlinje og legger en perfekt crossball til meg som er i full fart på vei mot bakre stolpe. Ballen passerer keeper, medspillere og motspillere og kommer trillende langs bakken ca 2 meter fra målet. Jeg skal bare breiside ballen inn og klarer på en eller annen måte å lure alle fysiske lover og sette ballen OVER mål. Det var max 2 meter fra målet, ballen kom trillende uten noen som helst sprett og jeg tror aldri en spiss noensinne har stått så upressa med ballen på så kloss hold.

 

Ikke veldig juicy historie, men den følelsen man sitter igjen med etter å ha gjort noe sånt er helt ubeskrivelig. I de sekundene jeg snur meg og ser utrykket på medspillerene mine (og motspillerne for den slags skyld) skulle jeg ønske jeg var så langt borte fra den fotballbanen som det er overhodet mulig å komme.

Lenke til kommentar
dette er litt sånn vanskelig å fortelle. det hersker ingen tvil om at dette er den største flausa i mitt liv. (morsom tråd forresten :D )

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

jeg bodde i danmark hos onkelen min, der jeg jobbet og slet, men tjente penger og levde det gode liv.

 

jeg forsov meg en morgen, og skulle rekke bussen til jobb som vanlig. Det var verken tid til frokost eller tannpuss eller noen som helst - rett ut av senga - på med klærne og storme ut døra. kjente jo litt at jeg måtte bæsje idet jeg var på vei ut, men jeg hadde sånt hastverk og jeg tenkte, "jaja, klarer sikkert og holde meg enten til buss-sentralen eller på jobb"  :hmm:

 

bussholdeplassen ligger vel 10 minutter fra huset jeg bodde i, og jeg kjente på veien bort dit at det bare trøkket mer og mer i ræva. jeg kunne ikke dra tilbake til huset tenkte jeg fordi da kom jeg jo minst en time for sent til jobb, så jeg måtte bare prøve å holde meg så godt jeg kunne.

 

men det var fan ikke lett. har aldri kjent jeg måtte drite så hardt før. aldri. jeg tenkte at jeg ikke skulle spist all pizza med jaelepenos (jævlig sterke saker) dagen før. men jeg er sterk til sinns og hold meg så godt jeg kunne.

 

jeg så på klokka og hadde nå sånn 5 minutter til bussen kom. jeg satt på benken og vagget fram og tilbake i min harde kamp mot kabel'n som trykka i akterstussen. plutselig kjente jeg det. trykkmusklene i rævva ga etter som faen. alt holdt på å komme ut! jeg kjente alt hold på å gå galt, og reiv av meg buska og boxern før en svær hælvettes kabel  bare buldra ut. jeg tenkte "å herregud, bra jeg sitter her alene". jeg fikk vel så å si panikk. inni buss-skuret lå det en kjempebæsj med en størrelse på en fra en hest. seriøst!! jeg tenkte at er ikke moralsk riktig å la den bare ligge her, sånn så jeg tok det eneste jeg hadde tilgjengelig for å få fjerna det, som var boksern.

 

akkurat i det jeg snur meg rundt for å se etter et eller annet kommer jo selvøølgelig bussn kjørende og stopper for han som står dær i bare rævva, med bæsj slengt rundt i hele buss-skuret, tydelige spor etter avføring i rumpeskjegget og et rimelig skremt ansiktsutrykk som ikke gjør deg i tvil om at han står for det her. inni bussen ser jeg sykt gapende og måpende passasjerer som ikke gjør annet enn å stirre og gape. skulle tro de hadde satt kjevene ut av ledd eller noe sånt. jeg kunne ikke gå på bussen sånn her, etter et så å si ufrivillig uhell, så jeg vinka bussen vidre, ringte sjefen og sa at bussen hadde punktert og at jeg ble forsinka, og det hele gikk jo egentlig ganske greit.

8305203[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg føte for og synge en sang :p

 

det var en kjempe besh :p

kanskje noen har hørt den :p:tease::tease:
Lenke til kommentar
manyquiz for president!

 

Kommer ikke på noe spesielt i farta, men noe av det flaueste jeg har vært uten at det har vært noe ekkelt a la manyquiz sin historie må vel være på fotballbanen.

 

9. klasse. Kolbotn - Lyn på hjemmebane. 22 spillere, 1 dommer, et lite støtteapparat og overraskende mange foreldre/tilskuere til å være en 1. div kamp for G14 eller hva det var. Stillingen er 0-0 og midtstopperen vår gjør sesongens prestasjon. Han dribler seg fra egen 16-meter helt til motstanderens dødlinje og legger en perfekt crossball til meg som er i full fart på vei mot bakre stolpe. Ballen passerer keeper, medspillere og motspillere og kommer trillende langs bakken ca 2 meter fra målet. Jeg skal bare breiside ballen inn og klarer på en eller annen måte å lure alle fysiske lover og sette ballen OVER mål. Det var max 2 meter fra målet, ballen kom trillende uten noen som helst sprett og jeg tror aldri en spiss noensinne har stått så upressa med ballen på så kloss hold.

 

Ikke veldig juicy historie, men den følelsen man sitter igjen med etter å ha gjort noe sånt er helt ubeskrivelig. I de sekundene jeg snur meg og ser utrykket på medspillerene mine (og motspillerne for den slags skyld)  skulle jeg ønske jeg var så langt borte fra den fotballbanen som det er overhodet mulig å komme.

8309211[/snapback]

 

hva ble stilinga da?

Lenke til kommentar

Dere som tror dere har hatt bra tryn i ski heisen slår ikke meg...

 

Jeg og kompisen min sku stå sammen, det var ikke noen i trekket akkurat når vi komm gjennom automatene. Vi så at vi kunne rekke krokene så staka som faen, vi kom fram og da gaulte heisduden dere rekker denne ? vi svarer jaaa og han tar tak i kroken, men han klarer og hekte kompisen min får så å velte han over på mi sie, begge holder så vidt balangsen, før vi snurrer 180 og jeg lander oppå kompisen min. Han blir most ned i bakken mens jeg ligger oppå han, begger er helt fast låst så å komme seg laus mens trekket går funker dåårlig. etter en tur på ca 10m stopper omsider trekket og vi klarer og komme oss løse.

 

Huff så mye er det leenge siden jeg har ledd...

Lenke til kommentar

Bading i 4. klasse. Jeg er sistemann ut av garderoben og har det litt travelt med å komme meg uti bassenget. Idet jeg åpner døra kjenner jeg en kald bris nedentil. Jeg snur på flekken og spurter inn igjen.

 

2. klasse. Hørte "rompa til presten" vitsen og synes det er veldig moro. Så jeg bestemmer meg for å framføre den foran 300stk. Å herregud...

Lenke til kommentar

Om det er det flaueste er vel en annen sak, men en gang jeg hadde bading i 6. klasse hadde jeg glemt badebuksa å måtte ta i bruk bokseren ...

 

Mange som lo da ja :)

 

Edit: Det flaueste kan muligens være da jeg skulle ta olaheisen med snowboard og løypa var så sporete at jeg gikk rett på trynet og hekta fast sikkerhetsstroppen i heisen. Blei dratt oppover bakkene på ryggen rett forbi to av de heiteste jentene på skola, uflaks. :ohmy:

Endret av Flexo
Lenke til kommentar
Om det er det flaueste er vel en annen sak, men en gang jeg hadde bading i 6. klasse hadde jeg glemt badebuksa å måtte ta i bruk bokseren ...

 

Mange som lo da ja :)

 

Edit: Det flaueste kan muligens være da jeg skulle ta olaheisen med snowboard og løypa var så sporete at jeg gikk rett på trynet og hekta fast sikkerhetsstroppen i heisen. Blei dratt oppover bakkene på ryggen rett forbi to av de heiteste jentene på skola, uflaks.  :ohmy:

8312015[/snapback]

 

får håpe den ikkje var kvit da! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Var for knapt 2 år siden, hadde akkurat fåttt meg 250ccm Trialsykkel (motorcross)

 

 

Var ute og kjørte litt på plenen for å øve meg, så skulle jeg til å kjøre over til skogen.. Det gikk noen jenter forbi fra klassen, og jeg skulle selvfølgelig tøffe meg, så jeg gav full gass.. (stor forskjell fra den lille 50 kubbikkeren jeg hadde fra før av.) Endte opp med at sykkelen gikk rett nedi veikanten, og jeg ble liggende igjen på rygg. Faen så pinlig, de kom jo bort og spurte om det gikk bra og hele greia.. :blush: Gjett om det ble nevnt på skolen dagen etterpå...

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Ikke like morsom som Manyquiz sin historie(som var herlig) men.

 

Det skjedde nå for noen dager siden faktisk, en venn som sa jeg måtte poste det her.

Jeg dro opp telefonen og tenkte jeg skulle ringe en venn og spørre om vi skulle noe, da jeg ventet på at noen skulle svare så jeg en av trommestikkene som jeg hadde på rommet jeg satt den i sengen og lente meg mot den, plutselig svarte noen på telefonen og jeg som veier 60kilo begynte og snakke, plutselig kjente jeg en utrolig smerte, da hadde jeg fått hull i boksen og halve trommestikken opp i ræva. jeg falt til siden og skrek til at jeg skulle ringe min venn dagen etter. Etter de utrolige smertene, løp jeg på do og dusjet og grein litt, da jeg 2 dager etter på kom på skolen fikk kompisene mine helt lættis, når jeg "disser" dem litt, sier de alltid: " Det ekke' jeg som pulte meg selv med en trommestikke".

Og for en stund etter uhellet skjedde, fikk fattern meg til legen, og legen fikk nesten lættis av hva han hørte. Sikkert ikke hver dag en kommer og sier at man har fått en trommestikke i rompa. Gått på medisiner fordi jeg fikk en infeksjon av det.

Endret av MoonJazz!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...