Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en gang jeg skulle henge opp noe på klasserommet.

Hadde på meg treningsbukese, var snart sommer så orka ikke dongeri bukse.

Så stiller jeg meg opp på pulten, så kommer en kompis og drar ned buksa og boxern, der står jeg litt forvirra, skjønte ikke hva som skjedde. Fikk tilslutt dratt opp boxeren og buksa.

Hele klassen sto og så på meg gitt. Lærern ble litt sjokka da det skjedde.

Lenke til kommentar

det flaueste som har skjedd meg er uten tvil den gangen vi hadde svømming, og jeg gjorde meg klar til og stupe fra kanten,

bøyer meg ned og hører RISTJ akkurat i deg jeg hopper :blush:

det verste var at alle så det, og at jeg hadde den værste sladdrekjerringa på hele skolen, i min klasse :ermm:

gjett om det rykte spredte seg fort da?! :p:ohmy:

Lenke til kommentar

har vell en til.

skulle lage ostesmørbrød på skolen en gang, i microbølgeovnen.

glemte og ta av matpapir og noen skrudde på tiden på microen med hele 5 minutter mer(den sto på full varme, og jeg gjorde andre ting mens jeg ventet på plinget)

plutselig er det en i klassen som utbryter: oi faan hvor det ryker av microen, jeg spurter bort og åpner opp døren. skulle aldri gjort det, for jeg røykla klasserommet, og det luktet brent i vår etasje i 2 uker etterpå:p:D:blush:

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på noe. En gang jeg og noen venner hadde "steinkrig" (kaste stein på hverandre) hos han ene skulle jeg som "strongmanen" jeg er kaste en rimelig stor stein over bilen og på en av de andre. Klarte å kaste steinen midt i siden på bilen. Eieren/faren til han vi var hos ble rimelig sur. :p

Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

7979641[/snapback]

Jeg har faktisk glemt badebukse en gang. :wallbash: Men jeg var først ut og kom meg inn igjen og fikk den på meg før katastrofen var et faktum. Helt utrolig at det går an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...