Gå til innhold

hva er det flaueste som har skjedd med deg?


Nixax

Anbefalte innlegg

Var ute og måkte unna hundedritt, hørte på, ja, Erotic + jeg sang (egentlig flaut å nevne bare dét egentlig), så klarte å ringe litt rundt på telefonen mens jeg drev og skuffa unna dritten.. Viste seg jeg hadde ringt til ei jente som var hos et par venninner som hadde hørt på dette da...

Litt vanskelig å forklare seg bort også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har opplevd det samme.

stod her om dagen og laget mat.

hadde på mp3n for og få tiden til og gå, så satte jeg på en sang av aerosmith :):blush:

jeg stod og sang med, og mens jeg stod der og sang, hadde jeg klart og ringe på ei bitch jeg kjenner, hun hadde alle venninene der sammen med seg, så de(10 stk) hadde stått og hørt meg synge i 20 minutter!! :blush::ohmy:

og det værste var jo at de tok opp det hele.

gjett på om jeg fikk høre det op skolen neste dag da!!

de sa det til alle, og vi har godt over 1000 elever på skolen :ermm:

FLAUSE.

fy faen som jeg skjemtes da, og gjett på om jeg fikk en høy telefonregning da :no:

Lenke til kommentar

er ikke så veldig flaut men litt :blush:

 

2 ting

 

på skolen den ene gangen skulle ei låne penger av meg og jeg hadde de i buksa under arbeidsbuksa mi :D og skulle dra ned arbeids buksa :( der stod jeg i boksern ute :D de fleste så meg.

 

en annen gang samme tilfelle men da hadde jeg ikke bukse under uten at jeg viste det så da holdt boksern på og nesten bli med :blush:

 

edit: en til hehe

 

meg og en kamerat av meg skulle møte noen veniner av oss som vi hadde blitt kjent med, begge var forelska i ver sinn og det var vinter, meg og han gikk foran og de bak, jeg klarte og tryne 3 ganger på isen litt flaut da :blush:

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar

Første jeg kommer på, er da jeg skulle ta T-heis opp skibakken og skien festa seg i heisen, uten at jeg holdt der, så jeg ble dratt opp etter beinet. Og han vaktfyren og prøvde å holde meg igjen. Men så gikk han tilbake når han så det ikke var noe sjanse for å redde meg. jeg var på vei opp.

 

Og han trykka ikke på den jævla knappen :mad: Det var stor kø.

 

og han bak meg lo. Hvis jeg hadde fått beinet løs, hadde jeg sklidd i full fart ned den glatte snøen og krashet i alle bak meg. og når jeg kom opp sto det mange og så på meg.

Lenke til kommentar
Var i svømmehallen for noen år siden. På stupe brettet hopper jeg uti og mister badebuksa slik at den ligger å flyter midt i bassenget.

Men det flaue var, er at jeg går opp av bassenge, ser buksa og roper ut:

Flaut! en eller annen har mistet buksa si!.

Så ser jeg at det er min  :blush:

8044210[/snapback]

 

min respekt står til deg ;) nice ;)

Lenke til kommentar
Første jeg kommer på, er da jeg skulle ta T-heis opp skibakken og skien festa seg i heisen, uten at jeg holdt der, så jeg ble dratt opp etter beinet. Og han vaktfyren og prøvde å holde meg igjen. Men så gikk han tilbake når han så det ikke var noe sjanse for å redde meg. jeg var på vei opp.

 

Og han trykka ikke på den jævla knappen :mad:  Det var stor kø.

 

og han bak meg lo.  Hvis jeg hadde fått beinet løs, hadde jeg sklidd i full fart ned den glatte snøen og krashet i alle bak meg. og når jeg kom opp sto det mange og så på meg.

8042357[/snapback]

 

 

ok denne fikk meg til å le kraftig, beste hittil...hahahahaha!

Lenke til kommentar
Var i svømmehallen for noen år siden. På stupe brettet hopper jeg uti og mister badebuksa slik at den ligger å flyter midt i bassenget.

Men det flaue var, er at jeg går opp av bassenge, ser buksa og roper ut:

Flaut! en eller annen har mistet buksa si!.

Så ser jeg at det er min  :blush:

8044210[/snapback]

 

Haha, trodde sånt bare skjedde på film :!:

Lenke til kommentar

Vel, det skal egentlig ganske mye til for at jeg blir flau, men det var en gang som faktisk tar kaka...

 

Altså.. Jeg var i bassenget, ikke sant? Rett etter at det hadde åpnet etter sommerferien.

Da hadde det vel vært 6-7 måneder siden sist jeg var der.

Jeg gikk opp på stupebrettet, hang meg under og skulle sparke i fra og stupe utover. :blush:

 

MEEEEN, klarte selvfølgelig å henge feil vei, så jeg sparka i fra alt jeg hadde, og stupte RETT inn i veggen ! :whistle: Med ansiktet først!

 

Det første jeg tenkte på var faktisk tennene mine, da jeg har hatt en del problemer med tenner delt i to :innocent:

 

Det ble et helvet*es blodbad og jeg stakk opp på handikappdassen for å se om noe hadde mistet sin plass i ansiktet. Heldigvis var det bare blod og litt hovent.

 

Da jeg kom hjem fikk mamma panikk og trodde jeg hadde brekt nesen, så vi stakk på legekontoret og fikk bekreftet at ikkeno store skader hadde inntruffet.

 

Nesen var utrolig hoven da jeg kom på skolen dagen etter, og jeg fikk mange rare blikk. Ble også kalt en god del ting, og fikk høre jeg lignet på alt fra hvalross, flodhest, asiater (no offence) ++... Jeg tok alt som en spøk da, og jeg tok meg ikke nær av det.

 

Men det var allikevel de flaueste ukene av mitt liv....

 

 

Trykk her for illustrasjon

Kanskje dette gjør det litt klarere hva som skjedde.

 

 

Skulle gjerne hatt bilde av hvordan jeg så ut etter hendelsen men... Jeg lot ingen ta bilde.. ;D Mulig det finnes noen snikbilder på noens PCer som jeg ikke vet om da...

Lenke til kommentar

mye morsomt her :D

 

Har hatt utrolig mange flaue opplevelser opp igjennom årene. Tror nesten jeg holder en viss rekord eller noe :ph34r:

 

Uansett.. Det var en gang da jeg var i skibakken og skulle ta skiheisen, altså t-krokene opp bakken. Jeg stod på snowboard, og alt gikk så fint... til jeg klarte å dette bakover, og når dette skjer prøver jeg å holde hendene mine fast på plass, men det er jo klin umulig med votter og fuktighet.. så grepet mitt slipper, og t-kroken hekter seg i den ene bindingen sånn at jeg blir slept oppover bakken en god stund, haha... huff.. Det var ingen vakter som fikk øye på meg med en gang, så jeg ble slept oppover med full panikk og angst.. prøvde å nå bindingen, men rakk ikke.. Hele nedre delen av bakken hvor folk går på heisen fikk se hva som skjedde, hah.. :blush:

 

EDIT: Leste igjennom heeeeleee emnet nå, og kom over andre som har opplevd det samme som meg. Da er jeg heldigvis (?) ikke alene :!:

 

Det var en annen gang jeg ble utrolig flau, og det var på barneskolen på slutten av vinteren i 3-5 klasse, husker ikke helt.. Nesen var stappfull av snørr fordi jeg var forskjølet.. Vi har prøve, og så går læreren ut av klasserommet litt for å snakke med en kollega. Så er det noe morsomt som skjer, og jeg og alle andre fniser litt..Men hos meg kom det en hel haug med snørr ut på pulten og munnen min... "æsj, snue!" sier hun ene jenta jeg var forelska i.. huff, grusomt.. Måtte bare reise meg fort opp og hente MYE papir.. :whistle:

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar

Dette var litt flaut iom at det var så mange som så det.

 

Jeg var på skara sommerland i sverige. De har tivoli, badeland og masse andre greier.

Jeg var da på badeland-avdelingen. Der hadde de en slags rutsjebane som gikk skrått nedover, og litt i bølger. Poenget med den var at man skulle ligge på ei matte og skli nedover, så på slutten treffer man vannet og flyger bortover på vannet. Matta hadde 2 sider, en glatt og en litt grov side. Jeg ville ha det behagelig tenkte jeg, så jeg tok den glatte sia mot meg.

Så tok jeg litt fart og slengte meg ut. Det første som skjer er at matta sitter fast øverst og jeg sklir i full fart nedover. Som om ikke det er nok så hele veien ned så står folk i kø, hele veien. Så jeg suser på magen forbi alle sammen som stirre på meg. Matta lå igjen øverst og ødela litt for andre også. Det var rundt 60 stk som så meg gjøre det, om ikke mer :p

 

Er en del år siden, men jeg er fortsatt flau :blush:

Lenke til kommentar
hmm var ute og kjørte bil så gikk det noen stygge folk som tror de er tøffe på veien. Jeg kjørte i kankjse 20 km/t også skule jeg skremme dem så jeg trykka på gassen (var snø) så bilen begynte og spinne. så skulle jeg stoppe fr var et kryss der. og da skle bilen min rett ut i grøfta. rygga fort opp og håpa ingen så det. men de folka som gikk sto og flira og en annen man som kjørte forbi stoppe og kjefta. FLAUT

8022395[/snapback]

Tja, det kan jo være en idè å halde inne clutchen for å unngå akkurat det der. ;)

Lenke til kommentar
Tror det flaut for han i klassen den ene gangen han kom ut for var klart for bading, uten badebukse. Skjønner ikke åssen han kunne glemme noe så viktig. Haha.

7979641[/snapback]

Haha. På barneskolen var det en gutt som kom ut fra garderoben, helt naken med badebuksa i hånda, og lurte på om læreren kunne hjelpe han med knuten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Hehe, var caddie for en venn av meg engang. han er rimelig god så han spilte med fult av eldre litt proffe folk, ballen hans havner i en bunker( sånn med sand og greier) Og jeg spørr om jeg kan ta med raka til bunkern, han sier: " Ja, men du kan ikke rake..." Jeg svarte: " HAHA, den var tørr ass!"

 

Jepp, jeg trodde det var en vits, men det var visst en regel. Fikk en del rare blikk på meg da, spesielt fra de eldre :blush:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Var på fruktslang (Slang betyr å stjele/raide andre personer sine hager for epler fks)

 

Det var hos en dame å mann litt lenger borte i gata, de hadde rykte på seg for å være utrolig sure å strenge.

 

Så vi fant det utrolig intressant å stjele fra akkurat den hagen :!:

 

En tidlig lørdagsmorgen stormet jeg å 2 kompiser hagen. Alt puttet vi i bæreposer. Etter 10 minutt så sprang vi hjemover.

 

Pga av suksess første gang dro vi tilbake, men da ble vi stoppet av damen i huset, hun var helt klikk å viftet med et fotoapparat som hadde slik svæær linse frampå.

 

Hun ga oss 1 tjangs til, vist vi ble så mye som sett igjen ville hun anmelde det å ta med bilder til Politiet

 

I kampens hete roper jeg forbanna horeskinn etter henne mens vi småløper hjemover, det hørte uheldigvis naboen min som stod på verandaen. Som få vet er Purk som nabo ikke noe kult.Hvertfall Ikke i 10 år :cry:

 

Han spurte hvordan jeg snakket til voksne mennesker, å hvem jeg hadde fått en slik oppførsel fra . Hisset seg opp skikkelig. Før han ristet på hodet å pekte på meg

 

Ble lite slang etter den episoden

Endret av _Sha9ick_
Lenke til kommentar

dette er litt sånn vanskelig å fortelle. det hersker ingen tvil om at dette er den største flausa i mitt liv. (morsom tråd forresten :D )

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

jeg bodde i danmark hos onkelen min, der jeg jobbet og slet, men tjente penger og levde det gode liv.

 

jeg forsov meg en morgen, og skulle rekke bussen til jobb som vanlig. Det var verken tid til frokost eller tannpuss eller noen som helst - rett ut av senga - på med klærne og storme ut døra. kjente jo litt at jeg måtte bæsje idet jeg var på vei ut, men jeg hadde sånt hastverk og jeg tenkte, "jaja, klarer sikkert og holde meg enten til buss-sentralen eller på jobb" :hmm:

 

bussholdeplassen ligger vel 10 minutter fra huset jeg bodde i, og jeg kjente på veien bort dit at det bare trøkket mer og mer i ræva. jeg kunne ikke dra tilbake til huset tenkte jeg fordi da kom jeg jo minst en time for sent til jobb, så jeg måtte bare prøve å holde meg så godt jeg kunne.

 

men det var fan ikke lett. har aldri kjent jeg måtte drite så hardt før. aldri. jeg tenkte at jeg ikke skulle spist all pizza med jaelepenos (jævlig sterke saker) dagen før. men jeg er sterk til sinns og hold meg så godt jeg kunne.

 

jeg så på klokka og hadde nå sånn 5 minutter til bussen kom. jeg satt på benken og vagget fram og tilbake i min harde kamp mot kabel'n som trykka i akterstussen. plutselig kjente jeg det. trykkmusklene i rævva ga etter som faen. alt holdt på å komme ut! jeg kjente alt hold på å gå galt, og reiv av meg buska og boxern før en svær hælvettes kabel bare buldra ut. jeg tenkte "å herregud, bra jeg sitter her alene". jeg fikk vel så å si panikk. inni buss-skuret lå det en kjempebæsj med en størrelse på en fra en hest. seriøst!! jeg tenkte at er ikke moralsk riktig å la den bare ligge her, sånn så jeg tok det eneste jeg hadde tilgjengelig for å få fjerna det, som var boksern.

 

akkurat i det jeg snur meg rundt for å se etter et eller annet kommer jo selvøølgelig bussn kjørende og stopper for han som står dær i bare rævva, med bæsj slengt rundt i hele buss-skuret, tydelige spor etter avføring i rumpeskjegget og et rimelig skremt ansiktsutrykk som ikke gjør deg i tvil om at han står for det her. inni bussen ser jeg sykt gapende og måpende passasjerer som ikke gjør annet enn å stirre og gape. skulle tro de hadde satt kjevene ut av ledd eller noe sånt. jeg kunne ikke gå på bussen sånn her, etter et så å si ufrivillig uhell, så jeg vinka bussen vidre, ringte sjefen og sa at bussen hadde punktert og at jeg ble forsinka, og det hele gikk jo egentlig ganske greit.

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...