Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde om seksualitet i naturfagen da en kvinnelig lærer kommer inn og snakker om våte drømmer for gutter. Hun sier at det kommer litt sæd ut men dette er helt normalt. Så sier klassens tulling " ja heldigvis " ...

Nå datt jeg nesten av stolen i latter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg liker litt svart humor, og deler det med én annen i klassen. Det var et par uker etter 22.juli i fjor, og læreren sa at han ikke ville høre om "han som ikke skal nevnes med navn". Jeg fikk selvfølgelig et innfall og svarte "Voldemort?" mens jeg prøvde å se litt tilbakestående ut. Han andre i klassen lo høyt, mens læreren og alle de andre ble "fornærmet". Pingler! 

Off-topic, men du vet at regjeringer i hele verden alltid skylder på spill når noe slikt skjer? Ja, så da fant jo jeg ABB sin Facebook, og laget en meme der jeg måtte være en terrorist siden han spilte disse spillene. Eller var det siden begge likte Dexter? Uansett... Du er ikke alene om slik humor. Artige.no så ikke min humor i det. Så merket jeg alle flaggene der dagen etterpå... :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Off-topic, men du vet at regjeringer i hele verden alltid skylder på spill når noe slikt skjer? Ja, så da fant jo jeg ABB sin Facebook, og laget en meme der jeg måtte være en terrorist siden han spilte disse spillene. Eller var det siden begge likte Dexter? Uansett... Du er ikke alene om slik humor. Artige.no så ikke min humor i det. Så merket jeg alle flaggene der dagen etterpå... :innocent:

 

Hah :tease: Det er bra det finnes flere der ute, hjembyen min undertrykker oss!

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg liker litt svart humor, og deler det med én annen i klassen. Det var et par uker etter 22.juli i fjor, og læreren sa at han ikke ville høre om "han som ikke skal nevnes med navn". Jeg fikk selvfølgelig et innfall og svarte "Voldemort?" mens jeg prøvde å se litt tilbakestående ut. Han andre i klassen lo høyt, mens læreren og alle de andre ble "fornærmet". Pingler! 

Haha, genialt :D

Lenke til kommentar

Den fikk meg til å tenke på mattetentamen i niendeklasse. Var helt stille til den ene jenta forran meg rekker opp hånda, som er helt norsk, og spør "Kan jeg bruke ordbok?"

En i tyskklassen min fikk inndratt sin kalkulator under tysktentamen og fikk en advarsel om at slikt regnes som juks. (Det er en kalkulator som ikke kan mer avanserte ting enn kvadratrot).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette var ikke akkurat i en skoletime, men da klassen var på tur i England. Vi spurte en av jentene i klassen, som forøvrig er muslim, hva statsreligionen i Israel er. Svaret hennes var Palestina!

 

Resten av klassen, inkludert meg, holdt på å le oss ihjel! :rofl:

Endret av 35P3N
  • Liker 7
Lenke til kommentar

For et par dager siden var en gruppe med tyske utvekslingsstudenter på skolen og fikk en omvisning. De kom inn i klasserommet vårt da jeg hadde fysikk og læreren skrev opp likninger fra relativitetsteorien til Albert Einstein på tavla. De sto der og så i et par minutter mens læreren fortsatte undervisningen, før de gikk ut igjen. Da de hadde lukket døra etter seg, sa læreren "ja, de er jo tyskere, så dette kan de sikkert".

 

Hvis ikke alle forstår den, så er det i hvert fall morsomt for oss som har fysikk.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet.

Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!"

Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt.

 

Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen.

Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!"

Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. :p

Endret av JarAxe
Lenke til kommentar

Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet.

Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!"

Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt.

 

Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen.

Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!"

Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. :p

 

Var det jenteskriften hans som var morsom eller det at hun var østlending?

 

I fysikktimen i dag satt jeg og gjorde noen eksamensoppgaver. Jeg måtte si til læreren at fasiten ikke var til mye hjelp, for det sto jo bare "flervalgsoppgavene trenger neppe noen fasit". "Vel, kanskje du skal ta hintet," sa han da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet.

Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!"

Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt.

 

Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen.

Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!"

Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. :p

 

Var det jenteskriften hans som var morsom eller det at hun var østlending?

 

Han skreiv jo ikkje fint da. Men det var litt owned av henne å seie det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Blond jente, la oss kalle henne Bea, kom med en del gullkorn på videregående.

-Bea, sier du skummet melk eller skomma mjølk?

-Hæ? Jeg sier lettmelk!

 

Vi får utdelt nynorsk ordbøker og blir bedt om å lese de sidene som kommer før ordlisten, som er tips og regler og sånt. Bea leser noen minutter før hun utbryter : Shit, hvorfor står det på nynorsk?????

Lenke til kommentar

Jeg satt på face på mobilen forrige Torsdag

Lærer - Sigurd legg fra deg mobilen ellers tar jeg den

Meg - Prøv deg a

 

Svarte fort uten å tenke meg om... KLassen lo og lærern ble pissed og sa

 

- Skjerp deg, du er ikke morsom....

- Hvorfor ler hele klassen da?

 

 

Så lo vi enda mer og lærern ga opp :D

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...