Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det var en gang da vi hadde naturfagtime så var det ei jente i klassen som rakk opp hånda og sa: hvis at en mann og en kvinne har sex og mannen tisser i dama, renner liksom tisset ut da eller blir det der, hahaha det husker jeg svært godt

 

Det var en annan gang i heimkunnskapen da vi laget boller så var det hu samma jenta som fikk hjelp av en gutt til å rulle bollene og når de hadde rullet boller en stund så sa hun til meg og noen andre: han er bolle bakern min. Hun tenkte ikke over hva hun sa der og da.

 

Dette er noe som jeg har blitt fortalt. Det var en gang i en klasse da det var fullt kaos i klasserommet. Det var ingen av elevene som satt på plassene sine. Så da skrev læreren med stor skrift på tavla: HVEM HAR PULT, hun tenkte da ikke akkurat på det hun akkurat hadde skrevet

Endret av oggeldoddeli
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

En gang læreren spurte oss om vi hadde sett den elven som gikk fra navnsted 1 til navnsted 2. Så brøler eg ut for å imponere : ''Ja, eg har sett den.''

''Jah.. Fordi den går gjennom ett rør under bakken.

Meg: ''Aja, det var sikkert bare en sølepytt.''

Beklager for urgammel quote, men føler at flere fortjener å lese den. Klarer ikke å slutte å le haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en gang da vi hadde naturfagtime så var det ei jente i klassen som rakk opp hånda og sa: hvis at en mann og en kvinne har sex og mannen tisser i dama, renner liksom tisset ut da eller blir det der, hahaha det husker jeg svært godt

Under ereksjon og spesielt under sædutløsning så låses tilgangen til blæra av så det blir umulig å tisse. Dette for å hindre at sæd går "feil vei" og havner i blæra. Derfor er det liten sjanse for at dette kan skje. Noe dere kunne fortalt henne, men istedenfor så lo dere vel godt.

 

 

Jeg er indisk, og jeg husker vi satt i en norsktime i 8 klasse. Jeg har alltid hatet nynorsk, og læreren var ikke ikke særlig motiverende heller. Jeg rakk da opp hånda og sa: " Dette er bortkastet tid og uinteressant. I det landet jeg kommer i fra (India), der har de ikke nynorsk i det hele tatt". Alle lo, men jeg fikk såklart kjeft av læreren. icon2.gif

Noen ville vel påstå at indisk er en form for nynorsk, men jeg skal ikke gjøre meg vanskelig.

 

 

For snart et år siden, da vi gikk i Vg3, var vi på utdanningsmesse på Høgskolen i Østfold. Mange skoler og bedrifter hadde en stand hver og mange hadde sjokolade, drops og liknende til forbipasserende. Jeg og en kompis gikk bort til LO sin stand for å se hva slags søtsaker de hadde å tilby oss. De hadde noen små, hvite pakninger med LO-logoen på. Kompisen min trodde at det var sjokolade inni, og spurte LO-representanten på tøys "Må vi spare disse til lørdag?" Jeg husker ikke hva han svarte, men han skjønte nok ikke konteksten, for da kompisen min åpnet pakningen rett etterpå, viste det seg at det var en kondom. Jeg lo hardt.

Du kan få sagt det.

 

 

Når jeg gikk første året på helse- og sosialfag besøkte vi et kreftsenter elns en dag. Der ble det holdt foredrag om diverse krefttyper. Når vi hadde blitt fortalt litt om testikkelkreft presterer en jente i klassen å spørre "Kan jenter få testikkelkreft?" Var en del som facepalma da..

Jeg synes ikke det var et så dumt spørsmål egentlig. Husk at menn kan få brystkreft som sprer seg til hjernen. Om hun hadde spurt om menn kunne få brystkreft i hjernen og det ikke var sant hadde dere nok facepalma like mye. Men det er altså sant.

For øvrig vil personer med Complete Androgen Insensitivity Syndrome ha testikkelvev så vidt jeg skjønner det. De ser kvinnelige ut og oppdager kanskje ikke at de har dette syndromet på annen måte enn at de ikke kan få barn. Ja, eller hvis de får testikkelkreft, da. Som de nødvendigvis må kunne få hvis de har testikkelvev.

 

(Krefttypen avgjøres av vevtypen, så det er brystkreft hvis du har kreft i brystvev som ved en feil har oppstått et annet sted enn brystene.)

 

Det er heller ikke urimelig å anta at testikkelvev ved en feil kan oppstå hos enkeltindivider (husk at kvinnens XX har alt genmateriale som mannens XY). Så ut i fra den informasjonen jeg har vil jeg påstå at kvinner kan få testikkelkreft, men at det er så skjeldent at det ikke nødvendigvis har skjedd.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette faller under "sagt" eller "gjort", men det var noen luringer på min ungdomsskole (deriblant meg selv) som fant ut en genial måte å skjule at man prompet i timen, for de gangene man bare måtte. Teknikken gikk ut på å late som man hostet eller nøs høyt samtidig som man prompet slik at lyden ble overdøvet.

 

Jeg tørte aldri å prøve teknikken selv, men det var en modigere elev enn meg som måtte skikkelig prompe i timen og bestemte seg for å ta sjansen. Dessverre var timingen hans ikke helt presis, så prompen kom rett etter han hadde trukket masse oppmerksomhet til seg selv med et voldsomt, falskt nys. Først ble det noen sekunders stillhet med "wtf"-stemning og så knakk de fleste sammen i latter. !.gif

Vet du, jeg tror ikke dere var de første som fant opp den teknikken. Jeg har brukt den med hell flere ganger (tror jeg da, kanskje folk rundt meg er for høflige til å si ifra?). Teknikken forutsetter selvsagt at man vet helt sikkert at prompen er luktfri. Men det er den jo ikke alltid ...

 

En historie fra barneskolen. Før de fleste hadde kommet inn merket jeg en liten en som smøg seg ut. Den luktet værre en jeg noengang hadde luktet en promp før, så jeg bestemte meg for å ikke slippe flere, men det var lettere sagt enn gjort. De bare kom og kom igjennom dagen, ørsmå promper som luktet helt forferdelig (og ikke som promp i det hele tatt, faktisk). Sidemannen sa raskt "hva er det som lukter sånn". Jeg sa at jeg ikke visste. Senere på dagen sa han "hva er det som lukter sånn her??" Jeg følte det som en lyskaster midt i trynet, "prime suspect", her måtte jeg tenke raskt for ikke å bli svar skyldig. Så jeg sa, "jeg vet ikke", og så reiste jeg meg og kikket under skapene (rulleskap) for å se om det lå en stinkbombe der. Det gjorde det ikke, men jeg kom meg ihvertfall unna mistanken. Jeg slapp vel bare to eller tre etter det. Eller fem, maks. Enda jeg gjorde mitt beste for å unngå det.

Lenke til kommentar

Det minner meg om barnehagen, hvor en jente absolutt skulle dra ned strømpebuksa og stå på hender og føtter med bar rompe i været mens hele barnehagen var samlet rundt et langbord og ventet på maten. Personalet var på kjøkkenet for å hente maten, og de tok sin tid, og ja, jeg fatter ikke hva den ungen tenkte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Husker godt i 7. Klasse da vi hadde en quiz om alt mulig forskjellig og læreren spurte; "Hva heter den verdenskjente fotballspilleren som har spilt i Manchester United og er gift med Victoria Beckham?", han ene i klassen ropte ut stolt at han syntes han skulle få svare siden han har den eneste United fanen, og svarte selvsikkert at svaret var Cristiano Ronaldo

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En gang på videregående skulle vi ha noe sånt egentreningsgreier i gymmen.

 

Vi satt å hørte på læreren, som informerte om hva det gikk ut på og hva som skulle være med i egentreningsplanen og den påfølgende innleveringa.

 

Vi skulle da levere inn et lite hefte med treningsplan, beskrivelse av øvelsene osv.

 

Da rekker en opp hånda.

Elev: Kan vi ha med bilder?

Lærer: Øh, ja, joda, hvis du absolutt ønsker skal du få lov til det.

Elev (i fullt alvor): Må vi ha på oss klær på bildene?

 

Han mente visstnok gymklær...

 

 

En annen gang på VGS satt vi i klasserommet på starten av dagen og venta på at læreren skulle komme. Han kommer inn døra og skal hilse: "God morgen, norges framtid... og Maren!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...