Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er stadig denne geografikunnskapen klassen min mangler, kanskje mest det jeg legger merke til siden jeg er nokså interresert selv men i alle fall idag var det en som var helt sikker på at Canada var en del av USA

Inntil for noen måneder siden trodde jeg at Canada lå sør for USA. :roll: jeg er 16 btw

 

Ouch...

 

Hvor trodde du Canada lå? Der Mexico ligger? Trodde du USA strakk seg helt opp mot Grønland?

Lenke til kommentar

 

 

Er stadig denne geografikunnskapen klassen min mangler, kanskje mest det jeg legger merke til siden jeg er nokså interresert selv men i alle fall idag var det en som var helt sikker på at Canada var en del av USA

Inntil for noen måneder siden trodde jeg at Canada lå sør for USA. :roll: jeg er 16 btw

 

Ouch...

 

Hvor trodde du Canada lå? Der Mexico ligger? Trodde du USA strakk seg helt opp mot Grønland?

 

Trodde at det var USA i nord, canada under, og mexico på bunnen. Men at deler av mexico og usa grenset til hverandre :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Er stadig denne geografikunnskapen klassen min mangler, kanskje mest det jeg legger merke til siden jeg er nokså interresert selv men i alle fall idag var det en som var helt sikker på at Canada var en del av USA

Inntil for noen måneder siden trodde jeg at Canada lå sør for USA. :roll: jeg er 16 btw

 

Ouch...

 

Hvor trodde du Canada lå? Der Mexico ligger? Trodde du USA strakk seg helt opp mot Grønland?

 

Trodde at det var USA i nord, canada under, og mexico på bunnen. Men at deler av mexico og usa grenset til hverandre :p

 

Hahaha, fantastisk! Bra du endelig fikk opp øynene (eller kanskje atlaset?)!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan ikke komme på noe som andre har sagt men husker en gang ene eleven ble kjeftet på av læreren og når han spurte han hvorfor oppfører du deg slik så sa jeg bare helt uten videre fordi han har mensen og så så alle rart på meg. Læreren min tok meg litt ut og sa nå passer du kjeften din. En annen gang hvisket kompisen min at læreren runker fordi han hadde handa i lomma og så gjentok jeg det igjen men med litt høyere stemme og læreren endte opp med å høre det, så han tok meg ut i gangen fly forbanna og ba meg hente bøkene mine og dra hjem

Lenke til kommentar

I mattetimen idag kom det fram at sidemannen min har prøvd og støvsuge pikken sin.(sikkert mange som har gjort det, men få tørr og innrømme det) Så han la ut om hvordan det føltes, hva slags lyd som kom osv. Plutselig kommer lærern bort og sier at det er nok støvsuger prat. Hun hadde tydeligvis fått med seg alt..

Lenke til kommentar

På barneskolen skulle lærerene samle alle elevene i Gymsalen for å ha en holdningskampanje om krigen i Kosovo.

Det første rektoren skrev på tavla var "FN" og hun satte en sirkel rundt, før hun snudde seg håpefult rundt mot oss (elevene), å lurte på hva "FN" sto for.

 

Det tok meg 0,2 sekunder å rekke opp hånda og komme med forslaget "Forbanna Nasister"

 

Slo ikke godt an at en 2 klassing snakka slik til rektoren ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I mattetimen idag kom det fram at sidemannen min har prøvd og støvsuge pikken sin.(sikkert mange som har gjort det, men få tørr og innrømme det) Så han la ut om hvordan det føltes, hva slags lyd som kom osv. Plutselig kommer lærern bort og sier at det er nok støvsuger prat. Hun hadde tydeligvis fått med seg alt..

Haha! Lurer på alt hvor mye dritt en lærer hører iløpet av karrieren sin..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi hadde to historielærere på VGS, og hadde skrevet vurdering i historietimen. Den ene vurderingen som ble lest opp: *Navnet på han ene læreren* er flink til powerpointpresentasjoner. *Navnet på han andre læreren* er flink til å spørre spørsmål ingen kan svare på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er ikke min historie. En kompis av meg er på utveksling på en handelshøyskole i Frankrike. Der var han i en forelesning der det i et eksempel ble nevnt at et fly må fylle på med drivstoff før hver flytur. Og da var det en annen student som presterte å spørre hvorfor drivstoff ikke er en fast kostnad når man må gjøre det hver gang.

 

Jeg vet ikke hvor langt i studieløpet den nevnte studenten er, så det var kanskje ikke et så dumt spørsmål der som det ville vært her. Det som egentlig er latterlig, er kanskje at det kurset erstatter det siste bedriftsøkonomikurset i bachelorgraden vår.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er arbeidstime og læreren ber oss jobbe. Ei jente i klassen reiser seg opp og roper ut JEG ER FERDIG MED ALLE LEKSENE MINE. Sekundet etter skriker jeg ut NØRD!. Alle ler og synes dette er ekstremt morsomt, for jeg er skikkelig nerdete. Sånn skikkelig. Kan le høyt og lenge av vitser som chmod a+x /bin/laden og En cpu ble opererert av en hjernekirurg. Har bare helt sære interesser, også.

 

Enda en morsom ting var det som skjedde i går (på torsdag). Det er musikktime, og vi har i oppgave av å komponere/lage vår egen sang. Vi ble delt inn i grupper, men det endte med at halve klassen bare drev og sang på

.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

En gang på videregående spurte jeg læreren min om jeg så ut som shrek og så begynte alle i klasse og le, og så begynte jeg å si hvem som ligner på hvem

 

En gang sa læreren prump istedenfor promp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...