Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Det var vell i friminuttet når en skulle fortelle om noen han hadde truffet i helgen. Han sa: Han ene jeg traff var en svart neger.

 

Jeg sa noe lignende en gang. Broren min viste meg en sang og spurte om jeg hadde hørt, så svarte jeg. " jeg har hørt den men visste ikke at det var en svart neger som sang den. (dette skjedde hjemme).

 

En til.

To jenter i klassen lekte med et strikk men skjulte det mellom seg for at ikke læreren skulle se det. Etterhvert ser han det med kommentaren: "slutt med den fingringen" litt morsomt der og da.

Endret av Hunterra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Må ha vært når en i klassa hadde gjort litt research på mannen til komtaktlæreren og funnetbut hvor han vokste opp, hvor han bodde, hvor gammel han var, interesser osv (facebook og lokalavisa ftw). Det han brulte dette til var for å framføre personaen til målgruppen hans. Veldig morsomt å se reaksjonen på læreren ettersom hun forstod hvem han snakket om.

Sikkert morsommere i realiteten enn hva det blir å lese om det her.. :p

Lenke til kommentar

Det morsomste jeg har hørt i en skoletime var da en vikar vi hadde i naturfag brukte en hel time på å forklare oss hvorfor/hvordan sur nedbør påvirket hårfagen vår til å bli lysere.

 

Da vi et par dager seinere hadde prøve i naturfag, som den egentlige læreren vår rettet ble det ikke mange som fikk over 4, da så og si alle hadde brukt rundt halve besvarselsen på å skrive om sur nedbør og lyst hår...noe som bare var tull.

 

Den samme vikaren, ved en annen anledning, "målte" også radioaktiviteten i oss. Dette gikk temmelig hardt ut over den russiske jenten i klassen vår, da hun "tilfeldigvis" hadde over doble verdier i forhold til alle andre. Dette var vel kanskje på grensen til mobbing, men hun tok det ganske bra da hun på slutten av timen fikk vite at aparatet vikaren brukte absolutt ikke kunne måle radioaktivitet (hint: metronom).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Undertegnede er kjent for å ha stort skjegg.

 

Vi sitter i timen på bibelskolen og snakker om at jentene bør tenke litt over hvordan de kler seg; det kan bli litt for pirrende for guttene noen ganger, nemlig.

 

Så spør jeg: "hva med de som har ekstremt pent ansikt? Burde de... tja, dekke det til eller..."

 

Jeg rakk ikke avslutte setningen der jeg skulle si "...gro et skjegg eller noe?" før læreren repliserte: "ja, sånn som du har gjort?" - men de lo nå uansett...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel ikke helt hva som ble sagt i en time, men en gutt i klassen vår (9kl) hører telefonen vår ringe i klasserommet (alle rommene har veggtelefon så kontordame kan nå lærer), han kom først til telefonen, og da tar han opp røret, og med den ekkleste pedostemmen svarer han " nja, ossen går det min lille tøsejente i dag da". Haha, fy fader vi lo, læreren var rask der gitt!

 

En annen ting vårt lille geni har gjort er da den ene lubbene mattelæreren vår bestemte seg for å åpne ett vindu skrek han " hvorfor åpner du ett vindu, du kan jo ikke fryse, du er jo feit, og har 3grads pels" (noe som var true storry)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vår (kvinnelige) lærer så noe litt kleint idag under spisinga. Satt og spiste med noen venner, og han ene har alltid med banan og sånn bananformet ting til å ha bananen i. Så sier læreren "Ja sånn hadde jeg og før, jeg syns den virker litt pervers." Værste er at hun er i 60-åra. Det ble sykt kleint etter at hun sa det.

 

Awkward moment. :tease:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...