Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første episode av periodedramaet Magic City er ute på kakebokser/ninjastrømmer. Jeffrey Dean Morgan og Bond-babe Olga Kurylenko i hovedrollene. Som tidligere sagt, en miks av Boardwalk Empire og noe Mad Men satt til slutten av 50-tallet i Miami (utifra hva den kommenteres som og promoteres som, nærmest).

 

Snusketrailer/Redband trailer for serien

 

http://www.youtube.com/watch?v=OtzcbLmUlN8

 

EDIT: Som også skrevet tidligere, serien er allerede fornyet for en sesong 2. Normal premiere 6. april.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Vi har nettopp tatt den diskusjonen.

 

Relativt enighet om at Parks and Recreation ikke slo skikkelig an før litt ut i sesong 2, og at serien ikke satte baren for andre sitcoms før sesong 3.

 

Personlig var det s03e09 som virkelig vant meg over. En av de morsomste episodene av noen sitcom jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Noen som har sett og kan si noe om den den nye serien Touch, men Kiefer Sutherland i hovedrollen? Har veldig lyst å begynne på den, ettersom konseptet i serien virket interessant. Men vet ikke om jeg greier å leve meg inn en serie med Sutherland som en annen rollefigur enn Jack Bauer.

 

Edit: Der fant jeg tråden til serien ja :p

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Personlig var det s03e09 som virkelig vant meg over. En av de morsomste episodene av noen sitcom jeg har sett.

 

For min del var det en episode i midten av sesong 2 som fikk det meste av negativiteten vekk.

 

Men Flu Season (episode 2, sesong 3) var genial episode, og den virkelige changer`en.

 

Og en tilfeldig episode jeg ville ha presentert til personer som ikke har sett serien. Ikke nødvendigvis bare fordi at det er en av de beste episodene av serien, men fordi den viser mye hva serien handler om. Den gir fokusering til mange forskjellige karakterer, og det inkluderer både varme og komiske øyeblikk. Samtidig er også byen litt i fokus, som er veldig sentralt i serien.

 

En liten start på Ben og Leslie-romansen som faktisk vokste seg veldig sterkt etter episoden. Samtidig som at det var den første episoden som parret Offerman og Pratt sammen, en av de tingene serien har gjort ganske bra i sesong 4 også.

 

Den er også Amy Poehler sin kanskje beste episode på serien, og siden hun er hovedpersonen. Rob Lowe var også bra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7hcA8wFKhYY

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Noken som veit når SoA begynner at ?

Aldri. Er jo kansellert..

 

Kan ikke du ta å slutte med enten forsøk på trolling, eller hva enn du prøver på.

 

Sons of Anarchy er fornyet for foreløpig 2 nye sesonger. Sesong 5 starter rundt midten av september.

 

EDIT: Haha.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...