Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay!!

 

Men, tenker du på coveret? Så passer vel omslag, antar jeg.. Illustrasjoner er jo også en oversettelse av "artwork" (men, kommer vel an på hva du skal bruke det til) ..

 

Men, støtte av videofilmer!? hmm.. Er det mulig å tagge videofilmer? Slik som .mp3-ene? Slik at jeg kan bla i sorterte "konsert-opptak" og musikkvideoer!?

 

Ble litt gira her, så hva mener du med "rundt hjørnet"? Har du noe antatt ca tid? :)

 

 

Takk!

Lenke til kommentar

Jeg ser jeg har kommet i skade for å poste innlegget i feil forum. Det skulle vært i MediaMonkey-forumet. Jeg beklager feilpostingen!

Dette gjelder ikke spill, men spillestatistikken for musikk; antall ganger en låt er spilt, når osv. i MediaMonkey. Disse opplysningene skal finnes i en fil, men jeg finner ikke ut hva den heter eller hvor den ligger. Jeg vil gjerne ta backup av denne filen.

Lenke til kommentar

RC (release candidate) er en uke eller to unna regner jeg med.

 

Jeg har ikke helt satt meg inn i MediaMonkey v4 helt ennå, men blir nok til å lage et helt nytt skin (metro-look muligens) for MediaMonkey ja.

 

Edit: Og for å være helt klar på hvorfor jeg har vært inaktiv, så er det utdannelse og det faktum av at jeg nå ikke har en arbeidsmaskin med stor skjerm som gjør at jeg har vært passiv i det siste.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

MediaMonkey er et av de bedre verktøyene jeg har brukt, men etter at jeg tok i bruk Spotify på pc, mobil og anlegget (via Squeezebox) har jeg ikke rørt disken med mp3 på. Det er år siden med andre ord.

 

 

Samme her. Dessverre får man vel si. Har kutta abonnementet på Spotify nå, så spørs om ikke de gamle mp3 filene får rørt litt på seg igjen.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg egentlig kun Spotify til å oppdage musikk! :) Høre på om jeg liker diverse artister, etc, som jeg oppdager via last.fm, eller anbefalinger fra andre.. Kjøper fortsatt en del musikk, eller, jeg kjøper det jeg lytter på! :) Har ikke den største samlingen, men har et sted mellom 750 og 800 CD-skiver.. Alle er "kvalitetsskiver", ikke noe Mr.Music-tull.. har et par "bomkjøp", men that's it.. Så MediaMonkey blir fortsatt brukt her, men jeg hører vel egentlig på musikk mest på mobilen min! :) Men, MM holder orden på det jeg har! :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Er det mulig å få MediaMonkey til å spille av mp4 ?

 

Musikk samlingen min var i mp3 format.

Når jeg igår skulle spille musikk , ville ikke MM spille av en hel del av låtene.

 

Av en eller annen grunn var plutselig store deler av låtene mine blitt konvertert til mp4.

Jeg kan ikke fatte hvordan det har skjedd ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...