Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke fag sliter du mest med?


Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med fransk. Har B-språk for å gjøre det unna på 2 år (Videregående).

 

Lå på en 2er men klarte å krabbe meg opp på en syltynn 3er før jul.

Har aldri slitt så mye med et fag før...

I Språkfag er det ikke bare å pugge masse før en eventuell prøve. Det er så mye mer man skal kunne. Men klarer jeg å få karakteren tre til sommeren er jeg reddet.

Bare jeg ikke kommer opp i fransk eksamen! muntlig! :ph34r:

Det kommer isåfall til å bli jævlig komisk :blush:

 

Er det noen andre som sliter med spesielle fag?

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, må vel være Tysk B. Går VK1. Har hittil fått 4, men har fått 4-5 på prøver og sånn, så jeg håper å få 5 til våren da :hmm:

 

Hvorfor: Fordi jeg det ikke interesserer meg så veldig -> gidder ikke gjøre noe arbeid.

 

Ve ikke om jeg kan si at jeg sliter med noen fag men.. Tysk er nå det jeg har dårligst karakterer i vertfall da.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Sliter veldig med Norsk (Spesielt Nynorsk) og Engelsk :S

 

Fordi jeg ... Vet ikke hvorfor men det er bare vansklig! Tror det er mest fordi at vi må skrive stiler og det er jeg ikke godt på selv om jeg klarer grammatikken selv, men det å finne på en tekst å skrive er ikke enkelt !!

 

Nynorsk fordi jeg ikke har noe bruk for det og fordi vi begynte å lære det i 10ende og nå går jeg i tiende med bare en time i uka og nå skal vi ha skrive dager i nynorsk når vi ikke en gang har lært det

 

PS... Går i 10ende nå !

Lenke til kommentar
Sliter veldig med Norsk (Spesielt Nynorsk) og Engelsk :S

 

Fordi jeg ... Vet ikke hvorfor men det er bare vansklig! Tror det er mest fordi at vi må skrive stiler og det er jeg ikke godt på selv om jeg klarer grammatikken selv, men det å finne på en tekst å skrive er ikke enkelt !!

 

Nynorsk fordi jeg ikke har noe bruk for det og fordi vi begynte å lære det i 10ende og nå går jeg i tiende med bare en time i uka og nå skal vi ha skrive dager i nynorsk når vi ikke en gang har lært det

 

PS... Går i 10ende nå !

7934548[/snapback]

Samme her.

 

BTW hadde skrivedag i nynorsk idag. Og det gikk rett til h****** akkurat som forventet :tease:

Lenke til kommentar

De fagene jeg sliter mest med blir vel..

 

Matte og krl.

Mattematikken funker fint, men eneste jeg ikke klarer å skjønne er ligninger/med to ukjente, det drar ned.

KRL blir vanskelig fordi det er så sabla kjedelig. Så når jeg skal lese et kapittel går det inn det ene øret og ut det andre og jeg er blitt ferdig med å planlegge neste uke iløpet av lesingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...