Gå til innhold

Nye Halo 3-screens leaked


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAha, ja Halo på PC var rein og skjær skandale fra man satte discen i. Makkverk og møkkarbeid ftw. Men når sannt skal siest var begge Halo spillene langtråkige i lengden, særlig Halo2. Men eg kom meg igjennom det også til slutt. Disse spillene gjør seg best på konsoll. No har eg ikkje prøvd 2`ern da av opplagte grunner.

Lenke til kommentar

Halo 1 var ganske dårlig portet, hakkingen og fps drop for alt og ingenting. Husker svakt noe om en flammekaster også, passet rett og slett ikke inn.

 

PC versjonene hadde noen fordeler i form av ekstra kart og slikt, men hva skal man nå med det når man ikke kan spille 4 player splitscreen med kompiser? :p

 

Bildene, tja, alpha build, og bungie har sagt at grafikken er langt fra ferdig. Håper på noe litt bedre enn det som er vist der.

Lenke til kommentar

Halo er egentlig en ikke så bra FPS serie, med mindre man har lest bøkene(min egen mening)

 

Har kommet 1/4 ut i 3 boka (First Strike) og det er en helt ny opplevelse å spille Halo igjen. Utrolig morsomt å finne ut bakgrunnen til Master Chief og alle andre + at det blir en ordentlig historie i spillet. Første gang jeg spilte H1 og H2 så var ikke historien så veldig klar og ikke lett å "henge med"....Men nå er alt klart og det er kjempemoro:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...