Gå til innhold

Geforce3 Vs ATI RAEDON 8500


Cycl(o)ps

Anbefalte innlegg

hmmmm... var litt http://www.tomshardware.com

Fant ut at ATI Raedon 8500 banker Geforce i alle tester!!! Kan det være av nye drivere tro!!!??

I alle fall, så ser det ut som ATI Raedon 8500 begynner nå å RULE!!! Stakkers de folka som har betalt ca 3600kr for et Geforce 3 Ti500, ATI Raedon 8500 koster ca 2600kr og er bedre!!!! LOL :smile:

 

Her er adressa til testen:

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q4/.../radeon-03.html

 

[ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2001-12-20 21:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JAAA!!!! Ikke sannt?? Du er ganske teit om du kjøper ti500 når R8500 er bedre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har bestilt Radeon selv!!!!! :grin: :grin: :grin: D r0x0rz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geforce sux0rz!!!!! Skal du ha Radeon 8500 selv???!!!!!!!! Jeg håper jeg får mitt snart!!!!!! Blir dritkult!!!!!! RAAAAAAAADDEEEEEOOOOOOON!!!!!!!!!!!

 

btw dette innlegget var ikke retta mot deg spesielt, men mot alle folk her på forumet.

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-20 21:33 ]

Lenke til kommentar

Anders Leipsland: slettes ikke ALLE på dette forumet oppfører seg SÅ fjortiss :razz: Skjønner frustrasjonen din da.. hehe.. usaklige diskusjoner blomstrer tydeligvis på alle årstider her i forumet (for en dårlig setning) :wink:

 

Radeon 8500 har jo mye super 2d kvalitet og er billig.. pluss flott grafikk.. og NÅ OGSÅ RASKERE? NEI! I spill er fortsatt GF3Ti500 kongen. Radeon 8500 tar rotta på GF3'en i 3dmark, men hva så? I spillene ligger den etter.. titta på benchmarksene. Var jo gammelt nytt! Har lest det for lenge sia. Uansett.. i spill er ikke 8500 så mye tregere enn GF3.. og har bedre bildekvalitet. Er jo et konge-kort. Løp og kjøp. Eller kanskje kjøpe et GF3Ti200 og overklokke det?? Jah, man har da valget i så fall :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2001-12-20 21:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-20 21:53, WebSNake skrev:

Ang. ATI så har det gått rykter om at et team fra utviklerne av OpenGL, er i samarbeid Med ATI`s utviklere for å lage bedre drivere.:wink:

Jeg tipper at vi vil se at Radeon8500 vil banke livskiten av GeForce-kortene ganske snart..:smile:


 

Kan alltids håpe i så fall. ATi er "kjent" for driverproblemer! Har også hørt de "ryktene". Vil kanskje ikke kalle det rykter, men fakta. De har inngått noe samarbeid med noen folk om driver-mekking til bla. Radeon 8500 (mener da jeg) :grin:

Lenke til kommentar

OMG,

Anders Leipsland: DU er den VERSTE 14tissen jeg har hørt i dette forumet !

Sier bare OMG og STFU ! Det er greit og ha meninger men gi HÆL.... i og henge ut andre. Kanskje man kjøper GF3 for å OCingens SKYLD ! Eller kanskje man har win98 og ikke gidder og bruke directX 8.0 eller 8.1 !

Lenke til kommentar

Det å samenligen 3dmarks med å si at radeon 8500 er bare TULL. Radeon kunne vert dobbel så bra i 3dmarks 2001 det hadde ikke hjulpet i spill. Det er optimert for directx 8.1 og det kommer ikke med det første.

 

Så det er veldi fjortiss å si sånt!!

 

Viss du hadde lest noen andre tester hadde du funnet ut at 8500 ikke var så fantastisk alikevel.

Lenke til kommentar

Alle her er de værste syterene jeg noen sinne har sett! "Ånei! Han er tamt Fjortiss a'!"

Alle er jo helt skada tamme i hue her!

Jeg vil si at anders leipsland (eller hva han het) er mist fjortiss av de fleste her nå.

 

(vedder på at jeg får kritikk nå ja.. Vel, det driter jeg i! :evil:)

 

 

 

 

( :grin: )

 

 

[ Denne Melding var redigert av: zimen på 2001-12-20 22:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-20 22:04, Zealo skrev:

OMG,

Anders Leipsland: DU er den VERSTE 14tissen jeg har hørt i dette forumet !

Sier bare OMG og STFU ! Det er greit og ha meninger men gi HÆL.... i og henge ut andre. Kanskje man kjøper GF3 for å OCingens SKYLD ! Eller kanskje man har win98 og ikke gidder og bruke directX 8.0 eller 8.1 !



 

Nå skjønner ikke jeg hvilken enkeltperson jeg har hengt ut(og egentlig ikke hva som skal gjøre meg til så stor fjortis). Jeg skrev da tydelig at innlegget ikke var retta direkte til Cycl(o)ps, men til alle her på forumet som misbruker ! og ? tegna. Det er så utrolig mange at jeg synes ikke det er ille å "henge ut" alle sammen og det bryter på ingen måte mot god nettikette.

 

Hvis Cycl(o)ps tar innlegget mitt personlig så kan han godt si det til meg og da skal jeg be om unnskyldning, men jeg håper (og tror) at han ser at det ikke bare gjelder ham.

 

Når det gjelder Radeon vs Geforce så har jeg egentlig ikke sagt noe om mitt syn på det i denne threaden. Jeg bare skrev noe for å kunne bruke masse utrops og spørsmålstegn. Håpte folk skjønte at det var en annen måte å si at jeg er utrolig lei av folk som bruker 3 stk av dem i hver settning. Ikke noe digg å lese slike innlegg.

 

btw ikke ta sig'en min personlig. Ville bare ha noe nytt :smile:

Lenke til kommentar

Anders Leipsland: Det kan ha noe med at 90% av alle tegna du brukte var utropstegn og cap size.

hadde du skrevet den noten uten og bruke 190 utropstegn og med hele setninger i cap så hadde kanskje noen tatt deg alvorlig.

 

Cap er jo tross alt det "samme" som at du skrijker det du sier, og 100 utropstegn etter et ord blir sikkelig useriøst! Dermed blir det fjortis fakter og virker ekstremt lite gjenomtenkt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 17:22, mortenj skrev:


Og til Anders: LOL! :smile:



 

Godt å se at noen skjønte hva jeg ville med innlegget mitt :smile: Skulle kanskje satt hele innlegget innenfor <:)> og </:)> men jeg trodde at jeg gjorde alt så ekstremt at folk måtte skjønne hva jeg mente.

 

Og hvis noen enda ikke har fatta poenget med mitt første innlegg: Jeg har i lang tid blitt frustrert over folks til dels ville tegnsetting på forumet. Dette har jeg også uttrykt i en del poster. For å vise hvor useriøst det ser ut(for ikke å snakke om hvor irriterende det er å lese slike innlegg) så bestemte jeg meg for å dra det hele så langt at innlegget mitt skulle bli en parodi på en del folks tegnsetting samt CAPS bruk på forumet.

 

Ser jo at selv med den ekstreme overdrivinga er det ikke alle som fatta poenget mitt. Skal ta litt kritikk for at jeg ikke merka innlegget som en parodi, men jeg lurer litt på om noen ikke glemte å "starte hjernen før de leste innlegget" for å skrive litt om på en ganske så kjent signatur her på forumet.

 

_________________

den VERSTE 14tissen i dette forumet ! :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-21 17:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...