Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Har hatt fadderuke, så sliter litt med å se det om dagen. Gir du en liten oppsumering på de tre siste ukene?

vell har ikke vært hjemme og sett på en uke men de siste som skjedde var da dexter krasjet bilen til søstera si og havnet i koma fordi ruby kuttet bremsen på indi sin bil som dexter kjørte, indi slo endelig opp for godt med romeo og ble sammen med liam, og casey skjøt og drepte faren sin og risikerer fengsel siden han da allerede har vært i fengsel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg er på den der hvor brodern skal finne Kyle igjen og han kaksen som kom med BMWen kjøpte opp restauranten så han kunne få den igjen :p (han sa dette var en gave, men jeg har andre tanker ang. dette^^)

Skal si det har skjedd mye i serien det siste året:) de har jo nå vist episoder fra to år i løpet av ett år, episodene de viser nå er fra oktober så vi er bare 11 måneder etter dem, så herlig at vi tar igjen australia:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Hva syns dere om sesongavslutningen? altså da når heath ble lagt bundet fast til en jolle. Jeg syns synd i dexter): håper han blir kurert for hjerneskaden snart

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

mhm, veldig mye har skjedd det siste året, mange personer har forsvunnet og mange nye har kommet til. Men det er jo gøy når noe skjer også da! :grin:

Spennende nå som charlie er tilbake som spøkelse i brax sine drømmer

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Ja men når dem begynner å ha pause fra 1 til 21 juli vist jeg husker helt korrekt så havner vi 3 uker lengre bak, og nå for tiden med tour de fjord så viser dem bare episoder mandag og tirsdag, grr tv 2 asså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...