Gå til innhold

PS3 Isoloader allerede? Huff og huff


Knebel

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Xbox, xbox 360 PS2, Xbox 360, Gamecube, ds,  Dslite, har da ikke solgt dårlig, og man kan modde alle de.

7869292[/snapback]

Men det er svært forskjellige måter å modde de på. Xbox er man jo nesten "nødt" til å modde, da den får utrolig mye bra tilleggsfunksjonalitet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir veldig feil å si at PSP selger dårlig. 35.000 i uka, og 3. plass på listene er veldig bra, selv om DS gjør det ekstremt bra.

 

Men spillsalget til PSP har vært temmelig labert ja.

7869541[/snapback]

Synes spillene generelt til PSP er elendig, kanskje derfor det selger dårlig? :)

Men så liker jeg DS lite enda mindre, eeeenda ikke fått solgt DSen min :!:

 

Xbox 1 måtte man neste modde, noen sm spurte meg senest i går om jeg kunne modde xboxen deres, xbox 1 alså.. Synd jeg greide å ta livet av min xbox, savner søtsaken min jeg :cry:

Lenke til kommentar
Det som faktisk kan få meg til å kjøpe en PS3 er om det kommer noe ala "XBMC"!

Det ser dårlig ut på 360´n, men med Linux og mulighet for å dytte inn mye større disk kan vel PS3 bli den nye "Xbox" ? Eller...

Jeg driter i spill, spill skal eies... på 360 pga LIVE... men feks Prison.Break.S02E15.720p.HDTV.x264 hadde vært fint å sett på HDTV´n

7869496[/snapback]

Second.
Lenke til kommentar
Det som faktisk kan få meg til å kjøpe en PS3 er om det kommer noe ala "XBMC"!

Det ser dårlig ut på 360´n, men med Linux og mulighet for å dytte inn mye større disk kan vel PS3 bli den nye "Xbox" ? Eller...

Jeg driter i spill, spill skal eies... på 360 pga LIVE... men feks Prison.Break.S02E15.720p.HDTV.x264 hadde vært fint å sett på HDTV´n

7869496[/snapback]

Second.

7870595[/snapback]

 

Man trenger da ikke hacke PS3 for å gjøre dette da.. Man streamer 720p allerede via VLC.

Lenke til kommentar
At Blu-Ray diskene kan være stor har vel ingen ting å si, i.o.m at internett blir raskere og raskere.

7869304[/snapback]

Det er ikke så enkelt å laste ned 20-30 GB. Speeden er ikke på topp med mindre du enten betaler for det, har lyse eller noe lignende og bruker dc eller private trackers hvor du må laste opp minst like mye for å holde deg i live. I tillegg må du ha et sted og lagre den. For tiden er blu-ray brenner veldig dyre og det er sikkert blu-ray discer også. Jeg tror blu-ray blir med og utsetter omfanget av piratkopiering på PS3.

Lenke til kommentar

Det er ikke så enkelt å laste ned 20-30 GB....

...For tiden er blu-ray brenner veldig dyre og det er sikkert blu-ray discer også. Jeg tror blu-ray blir med og utsetter omfanget av piratkopiering på PS3.

7874454[/snapback]

 

Det har blitt nevnt et par ganger her på forumet at PS3 utviklere legger samme dataen flere steder på Blu-ray platen for å korte ned laste tiden. En rip av et PS3 spill vil vel være ment for å legges rett inn på harddisk og dermed ikke trenge dobbelt eller tredobbelt opp av noe data. Og hvis man legger det rett på HDD så er ikke prisen på Blu-ray brenner og plater noe problem siden man ikke trenger det.

 

Jeg har også vært av den oppfatning at størrelsen på Blu-ray diskene kan motvirke piratkopiering, men hvis man klarer å rippe de på en effektiv måte (plassmessig) så kan det bli spennende å se hva som skjer. Det virker som man klarer å komme igjennom eller rundt alle firmware oppdateringene som Sony kommer med til PSP.

Lenke til kommentar
Isoloadern tror jeg ikke blir noe trussel.

 

Blir nok som på PSP, at Sony tetter hullet etter hver firmware.

Alle nye spill blir også "forcet" en update, og da slutter isoloadern å virke.

 

Så blir slik "katt og mus" som var på PSP.

To much hassle.

7874773[/snapback]

 

Hva om man ikke oppdaterer spillene sine da? Spiller singelplayer? Kan da ikke FORLANGE at eierne av PS3 skal ha den koblet opp til nettet? Og, blir firmvare og patcher lansert, så skjer det samme med isoloaderen.

 

Hassle, muligens, men mange ville si det samme når det kommer til å støtte folkene som lager spillene de liker. Tullete men sant.

Lenke til kommentar
Xbox, xbox 360 PS2, Xbox 360, Gamecube, ds,  Dslite, har da ikke solgt dårlig, og man kan modde alle de.

7869292[/snapback]

 

Stemmer det. Skylde på PSP salget går dårlig av den grunn er vel ikke helt riktig

7869314[/snapback]

Jo, ikke pga de andre ikke kan modifiseres. Det er snakk om at PSP kan modifiseres bare med software. man trenger ikke lodde noe eller noe slikt for å få det til å virke. Man bare legger inn noen filer på minnekortet. Å det finnes installfiler for det og nå. Så det er like enkelt å hacke en PSP som det er å installere et spill. Å det er ikke tilfellet hos de andre konsollene.

 

Så dette er virkelig dårlige nyheter. Håpet at det ikke skulle være slik for PS3. Men de blir vel som med PSP, et Firmware race. De må bare implimentere nødvendige ting som folk har lyst på som ikke er tilgjengelig som homebrew for å få folk over på rett kjøl igjen.

 

Blir spennende å se. Men viss dette stemmer så kan det være greit for de som skal ha seg PS3 og vil spille ALLE spillene. Men for sony er dette ikke bra. Siden det vil føre til tapt støtte fra utviklere og dårlig salg av spill. Som faktisk er det de tjener penger på. (de taper jo penger på konsollsalg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...