Gå til innhold

Den store brustråden


Hvilken brus er din favoritt?  

506 stemmer

  1. 1. Hvilken brus er din favoritt?

    • Coca Cola
      182
    • Coca Cola Light
      5
    • Coca Cola Zero
      24
    • Pepsi
      19
    • Pepsi Max
      49
    • Champagne
      8
    • Solo
      17
    • Solo Light
      1
    • Tab Xtra
      3
    • Mozell
      15
    • Mountain Dew
      25
    • Julebrus
      23
    • Sprite
      14
    • 7 up
      4
    • Fanta
      27
    • Fanta Free
      5
    • Urge
      63
    • Orangina
      3
    • Farris Pluss
      4
    • Farris Bris
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ågud, San Sao var det. Koffor forsvant den, var jo fantastisk?

 

Det er vel en av de vanlige grunnene til at produkter forsvinner, at de selger for dårlig eller får for stor konkurranse.

Er nok det ja, men jeg oppfatter San Sao som en brus som veldig mange likte godt. Med litt mer markedsføring tror jeg denne hadde blitt en slager. Dog, husker faktisk forsatt reklamen, var vell innspilt i Brasil eller noe sånn.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Oi! Jeg viste ikke at denne tråden fantes så dette var artig! :D Jeg likte flr ganske godt Coca Cola, men dette har av en eller annen grunn gått litt over nå. Nå heller det mer over til urge. Jeg må si at når jeg drikker brus så er det for det meste cola, urge eller en eller annen form for fanta jeg drikker. Fanta drikker jeg av og til når jeg skal ha en avspasering fra disse cola drikkene osv. Ellers så varierer jeg mellom urge og Cola.

 

Nå i det siste så har det bitt mer urge enn det har blitt cola, men samtidig så prøver jeg å redusere brusinntaket mitt litt på grunn av helsemesse årsaker :p I USA så digger jeg mountain dew, men når jeg kom til norge så ble det ikke det samme av en eller annen grunn. Skal prøve flere smaker når jeg kommer til USA neste gang så får jeg se! :)

 

Julebrus er tradisjon, men jeg må si at det egentlig ikke smaker så ille godt i forhold til f eks urge eller fanta og Cola. Derimot en tradisjon slik som jeg sa :) I USA og Canada så kan man derimot fp noe som heter Rootbeer. Dette liker jeg veldig godt og det er en brus, men jeg ser den ikke i pollen :p

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
FrihetensRegn skrev (5 timer siden):

En lokal bensinstasjon har begynt å selge litt eksotiske brustyper som jeg ikke finner i butikkene. Importvare kanskje?

Er den nær grensen til Sverige, og eier er vaksinert så kan det muligens være egen-import.
Altså at vedkommende kjører til Sverige selv.

Uansett er det import-varer

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...