Gå til innhold

TES: Oblivion 360 får PS3's grafiske oppgraderinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kanskje noen få ting mindre hvis jeg fikk med meg riktig og litt dårligere grafikk enn på PS3. Så igjen, et mindre hakk dårligere grafikk gjør ikke noe. For min del kjøper jeg aldri spill for grafikken, men fordi jeg har lyst på spillet.

 

Uansett så fikk jeg jo spillet for 120.kr å får det tilsendt i posten om noen dager, så imellomtida har jeg andre spill å kose meg med. Ser fram til å kutte ut spillinga med FPS-shooter og andre skytespill i en stund, siden det har vært mye av.

 

Har en dude på freindslista mi som har fått alle 1000 gamepointsene for spillet. Det må vel ta veldig lang tid, right? :p

Lenke til kommentar

Spilt dette på pc og må si jeg liker å bruke kontrollen mye bedre enn mus+tastatur på dette spillet. Med kontrollen så føles det.. Mer naturlig. Ting går litt smoothere og jeg synes grafikken på 360 er helt lik pc utgaven.

 

Å at det skal bli pusset litt opp sier jeg ikke nei takk til. Bare dem kunne fikse atselve spillet gikk smoothere når du er utendørs..

Lenke til kommentar
Så kanskje noen få ting mindre hvis jeg fikk med meg riktig og litt dårligere grafikk enn på PS3. Så igjen, et mindre hakk dårligere grafikk gjør ikke noe.  For min del kjøper jeg aldri spill for grafikken, men fordi jeg har lyst på spillet.

 

Uansett så fikk jeg jo spillet for 120.kr å får det tilsendt i posten om noen dager, så imellomtida har jeg andre spill å kose meg med. Ser fram til å kutte ut spillinga med FPS-shooter og andre skytespill i en stund, siden det har vært mye av.

 

Har en dude på freindslista mi som har fått alle 1000 gamepointsene for spillet. Det må vel ta veldig lang tid, right? :p

7907552[/snapback]

er i vaffal det letteste spillet å samle alle poenga på.

Lenke til kommentar
Når noen xbox 360 eiere fryder seg om de hører dårlige nyheter om sony, ps3 eller ps3 spill, så kan man tel anta at da er det dårlige nyheter om ps3 versjonen av spillet blir bedre. Spesielt etter at avanore har messet om hvor dårlig ps 3 versjonen kom til å bli.

7889381[/snapback]

 

Noen ja!

 

Jeg bryr meg ikke fletta om dette, og det tror jeg egentlig gjelder de aller, aller fleste her inne.

Mulig noen brukere fremstår som hellige krigere for sin favoritt-konsoll, og disse tar mye av oppmerksomheten på forumet.

 

Syntes det er ikke annet enn positivt at dere får samme opplevelsen av spillet som vi har.

7889438[/snapback]

er jo bare bra jo flere som kjøper 360. slik vil det jo bli flere og bedre games i alle onlinespilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...