Gå til innhold

TES: Oblivion 360 får PS3's grafiske oppgraderinger


Anbefalte innlegg

Summa summarum kan vi vel konkludere med at Oblivion på PS3 kommer til å bli litt dårligere enn på en topp-spekket PC, men mye bedre enn den opprinnelige XBOX 360 versjonen.

 

Og dersom Xbox 360 versjonen kan oppdateres, så kan vel PS3 versjonen også oppdateres etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste jeg hørte, før det ble meget upopulært å snakke om spillet (uvisst av hvilke årsaker), var vel at det så likt ut som på 360 ca. Men man skulle jo etter hva ryktene sa kunne telle nesehårene som fallt ut av nesa på bokserne på ps3 utgaven. Not so. Samme blir vel med ps3 utgaven av Oblivion. Tror jeg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk drar fram multiplatform spill for å sammenligne hvor gode konsollene er. Det er jo vitterlig jobben som er gjort på spillene som kan sammenlignes, de har jo ikke bare puttet samme kode innpå de to konsollene og så sett hva som ble best.

 

Hvis utviklerene av PS3 versjonen virkelig ville vist nesehårene som falt ut av nesa til bokserene, så hadde de vel gort det da.

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med så godt du da. Hadde du gjort det hadde du også visst at FNR3 ble trukket frem som et spill som virkelig skulle vise forskjellen grafisk mellom konsollene. Når det ikke skjer, så er det plutselig urettferdig å trekke frem spillet. Ja ja...

7892768[/snapback]

Var det Sony som trakk det fram, spillutviklerene selv, eller var det medlemmer av webforum?

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med så godt du da. Hadde du gjort det hadde du også visst at FNR3 ble trukket frem som et spill som virkelig skulle vise forskjellen grafisk mellom konsollene. Når det ikke skjer, så er det plutselig urettferdig å trekke frem spillet. Ja ja...

7892768[/snapback]

Jeg kan helt ærlig ikke si at jeg noen sinne har lest at dette spillet skulle bli ovelegent grafisk på ps3. Og når vi skal begynne å sammenligne grafikk, så er vel ikke et EA spill stedet å starte. Bring noe kilde på det, så kan vi komme tilbake på det.

 

Personlig så synes jeg begge har sine styrker og svakheter. 360 versjonen har mye bedre omgivelser med skikkelig publikum osv. Men overdriver så sinnsykt på lys, at det ikke ser like bra ut. Ps3 har elendige omgivelser, men ting ser bedre ut inne i ringen.

Lenke til kommentar
ting ser bedre ut inne i ringen.

7893648[/snapback]

 

"ringen"?

:ph34r:

7893691[/snapback]

 

Det er vel en av verdens mange mysterier..

 

Et boksespill har som sin real-life-counterpart en bokseRING, selvom det er et kvadrat. Derav "inne i RINGEN" , som er avgrenset av div tau osv. Du har helt sikkert sett det på tv.

Lenke til kommentar

Det er bra Xbox 360 eiere som så meg får nyte fullt ut av Oblivion så det ikke blir noe forskjellsbehandling :p

 

Tenker og mye på å skaffe Shivering Isles når det kommer, ønsker mer spilletid i Oblivion's verden. Til nå har jeg spilt over 160timer og gjort ca 110 quests (gjelder både main og sidequests)

 

Oblivion er jo bare sinnsykt bra :dribble:

Lenke til kommentar
Angående PS3 versjonen sies det i video
"There's no horse armor, etc... It's a technical limitation. They just don't have enough memory to load every peice of downloadable content. They tried it, did some work arounds, but the performance isn't there. They hope to have some, but they're going to have to pick and choose [unlike the 360 version, which has tons of downloadable content, all of which can be used in the game]".

7860473[/snapback]

 

Bare for å tydligvis oppklare ting om nedlasting for ps3 versjonen.

 

http://ps3.ign.com/articles/762/762882p1.html

 

Den nevner vel ikke HorseArmour spesielt, men andre ting som forsåvet er mer atraktivt, feks Orrery and Mehrunes's Razor.

 

Ellers så sies det at de ikke inkluderer ting, ikke fordi ps3 ikke kan takle det, men fordi de ikke er kjent med PlayStation Network Store. Dette var rett og slett en prioriteringsbit hvor de la fokus på å fjerne div bugs og glitcher fra PC/360 versjonen. Så hvem vet? Kanskje Horse Armour kommer? Men jeg tviler på at noen vil bry seg =)

Lenke til kommentar

Bra det ble oppklart, lurte alltid på hvorfor ikke horse armor ble med, og når folk snakket om minne på PS3 ikke var stort nok, forstod jeg ingenting.

 

Other websites have reported that the justification behind the missing missions and features was due to technical limitations of the console. According to Hines, nothing could be farther from the truth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...