Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Det står ikkenoe på denne boksen her. Hvor lenge tror du en boks holder seg? Posesnus, har vært lukket mesteparten av tiden.

7855296[/snapback]

Posesnus holder seg fin relativt lenge, men det er stor forsjell på posesnus som går ut på dato om 1 mnd i forhold til de som f.eks går ut om 4 mnd. jeg pleier alltid å sjekke datoen før jeg kjøper snus. dersom det er 4+ mnd til bakesnus går ut på dato er den perfekt imo. sett at den er lagret skikkelig i butikken selvfølgelig.
Posesnus holder seg fin relativt lenge, men det er stor forsjell på posesnus som går ut på dato om 1 mnd i forhold til de som f.eks går ut om 4 mnd. jeg pleier alltid å sjekke datoen før jeg kjøper snus. dersom det er 4+ mnd til bakesnus går ut på dato er den perfekt imo. sett at den er lagret skikkelig i butikken selvfølgelig.

Er spørs hvordan man lagrer snusen da. Ligger den i romtemperatur, så blir den tørr etter 4-5 dager. Men i kjøleskap/fryser. Så kan det ligger der i over et halvt år uten noen forandringer.

Endret av DennisV
http://www.ung.no/art/?id=972 :]

7854663[/snapback]

Fin propaganda, som er sterk overdrevent. Et eller annet sted i v.3 sto det en bunch med fordeler med å snuse også. Dessuten, jeg antar de som snuser vet "risken" ved å snuse fra før.

7855701[/snapback]

Har snust i to år og har ikke merka noe av det som står at skal komme relativt fort. Tannkjøttet er like flott som alltid faktisk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...