Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk endelig mail fra en danske som bor i københavn, nå..
Man kan kun købe løs snus i Danmark.

Man kan få diplomat, Offroad, General, ettan.

Jeg ved ikke om det sælger flere, men der er meget få mærker snus i Danmark

Noen som kan bekrefte dette? :ermm:

9098802[/snapback]

Jeg har sagt 1000 ganger lenger oppe i tråden at posesnus er ulovlig i Danmark. Ang. de andre merkene har jeg kun sett de 4 dansklagde merkene lenger oppe i tråden og general(løs seff). Men jeg har hørt om folk som har kjøpt Ettan og Diplomat i danmark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
buy snus ? :whistle:

9098779[/snapback]

:dribble:

Er det dyrt å bestille der ifra? Hva kommer frakten på sånn ca?

9101190[/snapback]

Herregud. les nå da. nei det er ikke dyrt. man får jo kjøpt esker med 8 bokser i for ca 100-120 kr. og det er med porto da. er da vell ikke dyrt det? sjekk nå bare da!?

Link

Skrevet
Mener å huske det var 25%.

9101706[/snapback]

Vel det går ikke som mat, så 25% ja.

9102696[/snapback]

Vel vel nå mister. Jeg spiser snusen jeg! :p

9104841[/snapback]

Drikker øl jeg, men går like forbanna som ikkemat 25% :p

Skrevet
Mene hva står det på hentelappen du får eller kommer det rett i kassa? Og står det på pakken/pakkesedelen "buysnus"??

9100043[/snapback]

Kommer som brevpost rett i postkassa ;)

Skrevet

Hvordan er det med tobakksvarer på danskebåten? Er 16 på tobakk i Danmark, så vidt jeg har forstått, og det er Tax-Free på båten..

Burde jeg få kjøpt på egenhånd, uten problemer da? Er 15, men kan lett gå for 16.. Er de strenge der? Noen med erfaringer? :)

Skrevet

Holder meg til melk og brød jeg, hva er vitsen med å skaffe seg en uvane med snusing? Annet enn at det er tøft og at alle vennene deres gjør så da må dere også gjøre det :thumbdown:

Skrevet
Haakon*: Det er nok 18-års grense på danskebåten hvis jeg husker rett. Skal selv på båten i kveld og håper på å få kjøpt. Noen som sitter der er strenge, andre ikke.

9107925[/snapback]

18 på danskebåten ja, med mindre du er i fra danmark. Du ser, man må vise billetten i kassa, og der står det hvilken aldersgrense det skal være for akkuratt DEG! :p

DVS 18 for nordmenn og 16 for danskmenn.

Skrevet (endret)
Haakon*: Det er nok 18-års grense på danskebåten hvis jeg husker rett. Skal selv på båten i kveld og håper på å få kjøpt. Noen som sitter der er strenge, andre ikke.

9107925[/snapback]

18 på danskebåten ja, med mindre du er i fra danmark. Du ser, man må vise billetten i kassa, og der står det hvilken aldersgrense det skal være for akkuratt DEG! :p

9108674[/snapback]

Jammen det var jo riktig så.. logisk og rettferdig :p Er man i dansk farvann burde danske lover gjelde for alle.. Jaja, får vel bare spørre noen folk, da :p Har lovt en venn av meg et par bokser med general onyx :p edit: blei sjeileg i stedet for lover.. dumme mobil xD :p

Endret av Haakon*
Skrevet

9107925[/snapback]

9108674[/snapback]

Jammen det var jo riktig så.. logisk og rettferdig :p Er man i dansk farvann burde danske seileg gjelde for alle.. Jaja, får vel bare spørre noen folk, da :p Har lovt en venn av meg et par bokser med general onyx :p

9108730[/snapback]

Det er bare å spørre noen i alderen 18-25. De fleste kjøper.

Kjøpte til meg ihvertfall:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...