Gå til innhold

Den Beste Følelse Tråden!

Jack_Daniels

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne tråden kan dere dele det du regner som den beste følelse.

For et eksempel den beste følelsen jeg har hatt:

Døtrøtt, nydusjet, nye sengeklær,naken, nettop hatt orgasme og med kjærsten i armkroken. det er faen meg en deilig følelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klemte ut en gedingen kvise på ballana idag, mildt sagt deilig :!: :!: . Kviser generelt er deilig å få klemt ut. Kjenne huden sprekker og det tyter ut gugge! DIGG.

Skrevet

finnest ikke noe bedre en at ringerklokken vekker noen alt for tidlig san at en står opp kler på seg og går ned dautrøtt for så å se på klokken på kjøkkenet og bare tenke Yes ! da kan jeg gå å legge meg igjen :love::love::love:

Skrevet
Døtrøtt, nydusjet, nye sengeklær,naken, nettop hatt orgasme og med kjærsten i armkroken. det er faen meg en deilig følelse!

7847683[/snapback]

Det har du faen meg rett i. Lol

Skrevet

7847683[/snapback]

Det har du faen meg rett i. Lol

7848030[/snapback]

:thumbup:

Skrevet

Sliten etter en hard treningsøkt nydusjet, spise god mat for så å legge seg på sofaen å drikke brus og spise godteri er digg :love:

For meg skjer dette omtrent hver fredag...

Skrevet
Sliten etter en hard treningsøkt nydusjet, spise god mat for så å legge seg på sofaen å drikke brus og spise godteri er digg :love:

For meg skjer dette omtrent hver fredag...

7848266[/snapback]

Ja det er herlig å bare ligge på sofaen å se på en god film mens man eter masse godt godis etter du har dusja :p Ellers har vi jo gode gamle klassiske emsagro (les baklengs)

Gjest member-101642
Skrevet

-Sette på god musikk, og legge seg ned i sengen og sovne.

-Oppdage at man har tatt et meget godt bilde.

-De minuttene rett før man sovner. Da man begynner å drømme, men likevel er bevisst.

-Å få noen til å le

-Et smil fra jenten du er forelsket i.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...