Gå til innhold

Grand Marshal Velox, Warrior PvP - Xavius


Anbefalte innlegg

Har mekka sammen en pvp video.

 

Jeg er en lvl 60 oldschool rank 14 warrior som spiller på pvp serveren Xavius, og videoen inneholder for det meste meg mens jeg solo pvper. I tillegg er det lagt til noen dueller og diverse klipp fra meg og noen guildies.

 

Filmen er passe stor, 32 minutter men jeg har lagt ved en live stream så du kan bare sjekke filmen ut der.

 

Håper du liker den

 

Haha ja det var det.

 

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=35570

 

der har du den :D

Endret av VeloXxX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

artig den, ikke episk, men helt grei. behagelig å høre litt annen musikk enn startardene, hater pvp filmer som kommer ut i dag som BARE inneholder gamle pvp slagere som Soil, Distrubed, In Flames and thats it.

 

må få lov å påstå at de prestene du bumpet borti der var du heldig med, hadde de hatt noen annet enn mark i hodet så ville de MCet deg bort bort bort og inn i twilight mobs ovenfor og holdt seg unna hverandre slik at du bare kunne tatt en av gangen, men her sitter jeg og leker wiseguy ;) godt jobbet. og velkommen til diskusjon.no? :)

 

litt for lang for min smak da, er bra at man vil få med seg alt det flotte man har gjort, men dersom man ikke har flere "deler" å vise, som gir aha-følelser, så greier den gjennomsnittlige seer seg med en del færre minutter.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Jo takk for det, første posten min her ja.

 

Ja fighten mot de priestene var vel en av filler clipsa.

 

Og det med musikken var med vilje da, første jeg sa til meg selv var "Ikke bruk noe med disturbed" ;D

 

Det med lengden. Jeg recorda mye men gadda aldri begynne å redigere, så ble til at jeg hadde endel klipp da vet du ;D og personlig liker jeg lange filmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:D Nei, du var norsk du ja! Husker deg fra Xavius. Tviler at på at jeg er på den videon, da jeg ikke pvp'et så mye.

 

Husker du eide meg ganske ofte, ble litt lei av Gank or Die Trying. :p Han dvergen var god også. (GM'n)

 

 

Jeg heter Bellurdan på Xavius forresten, her er et gammelt bilde:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

alda.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

hehe, hei der. Alltid kjekt å møte på nordmenn fra xavius, spillte du sammen med Gank or Jaij trying gjengen noe?.

 

Alda lager bra filmer også, sykt bra redigering.

 

GM'n var gnome da:P Rulz, han har forlatt serveren, men skal visst returnere om ca en måned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hehe, hei der. Alltid kjekt å møte på nordmenn fra xavius, spillte du sammen med Gank or Jaij trying gjengen noe?.

 

Alda lager bra filmer også, sykt bra redigering.

 

GM'n var gnome da:P Rulz, han har forlatt serveren, men skal visst returnere om ca en måned.

7840177[/snapback]

^^ Var med i det guildet litt ja, Loffi var med der, han heter Lofnes her på forumet. Var bare 5-6 norske i det guildet. :p

Alda sin film var bra ja.

 

Men Rulz var gnome ja, ikke lett å se forskjell, både gnomer og dverger er så små. :p

Lenke til kommentar
hehe, hei der. Alltid kjekt å møte på nordmenn fra xavius, spillte du sammen med Gank or Jaij trying gjengen noe?.

 

Alda lager bra filmer også, sykt bra redigering.

 

GM'n var gnome da:P Rulz, han har forlatt serveren, men skal visst returnere om ca en måned.

7840177[/snapback]

 

hvordan kan han returnere hvis han forlata serveren? aka migrata

 

Jeg ble Grand Marshal ja. Ville ikke kalt megselv Grand Marshal hvis jeg bare hadde farma gearet på 5 dager etter det nye systemet ;D

 

hehe bra ;P

Endret av eggenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...