Gå til innhold

Grand Marshal Velox, Warrior PvP - Xavius


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En relativt bra film, men noen ting irriterte eg meg over. Kvaliteten var middels og svært varierende. UIet ditt er en tanke spammende, hater blandt annet SCTD. Å skru ned størrelse på alt hadde vært bedre og. For mye clicking imo. Du burde ha bindet pots og wep switch macroer. Sangene ga meg ikke den rette killer feelingen en pvp film skal ha.

Men over på rosen ^^

Du er sykt god til å holde hodet kaldt under stressende situasjoner. Bla siste ogrimmar scenen. Du har bra trinket bruk og utnytter alle muligheter. Fine kombinasjoner med spells. Du har bra teknikker mot meleer, men gjør rare ting mot castere. Magen som fikk sheepet deg i melee var litt teit (mulig du ikke hadde rage eller noe, men så ut som han overrasket deg med å ikke frost nova og sheep). Mountingen var unødvendig og snålt. Motstanderene dine var ganske dårlig, og gjorde diverse tabber. Redigeringen var bra stort sett. Men noen unødvendige klipp innimellom.

Få bedre teknikker mot castere og forandre på Uiet litt, da kunne det bli mye bedre. Håper på en toer :)

 

Beklager for kritikk, men liker å si min ærlige mening sånn at folk kan forbedre seg. For eg vet du kan mye bedre, innimellom var den noen sykt bra klipp som ga meg gåsehud. Du har virkelig teken på warrior, men er litt ustabil :p

Lenke til kommentar

Ja gidder ikke quote alt zelda :p

 

Mot magen var jeg ikke helt klar for sheep så fort ettersom veldig få gjør det slik, Jeg pummeler men er akkurat for sen. Men slikt skjer, traff jo neste gang, ser ikke poenget her :p

 

Mountingen er ikke irriterende eller snål, den er for å overraske de andre og komme kjapt innpå dem. Vs magen mounta jeg for i begynnelsen sprang han tilbake, så når jeg endelig hadde mounta opp kom han mot meg, derfor så det litt merkelig ut, men slikt skjer, går ikke alltid slikt det skal. Mot hunteren ser du hvordan jeg bruker mounting på å komme fort innpå folk istedet for å bli kita osv.

 

Jeg har fått mange kompliment på sangene så det får stå på din musikksmak.

 

Klikker ikke mye når jeg spiller egentlig. Jeg skifter våpen med musa når jeg er dualwield fury ettersom jeg ikke kan equipped offhand når det står "one hand" på sverdet ettersom det da vil equippes i mainhand istedet for offhand.

 

Perception klikker jeg en gang i filmen, mens jeg har keybinda den senere. Pots kunne jeg ha keybinda men blir mye knapper xD Tingen er, at jeg recorda denne filmen over en lang periode (var litt on og off på warriorn) så er visse ting jeg har fått med inn i spillingen min som jeg ikke har i andre klipp. Lærer så lenge en spiller.

 

Kvaliteten er bra (klarer f.ex å lese chat bra osv), er bare noen av klippene som er gamle, og som jeg formaterte - restaurerte. UIen er ganske dårlig til tider for å være i en film der er jeg helt enig :). Gikk inn på video options nå og fant ut av "UI scale" som har bedret dette en hel del.

 

Motstanderene mine er blant de beste på serveren (noen av dem, da spesielt roguen druiden paladinen hunteren). I random pvp er det umulig å velge opponents, så hey sånn er det bare.

 

Skal nok lage en lvl 70 film ja. Vet ikke om jeg kommer til å redigere den selv men, det får vi se på. Blir nok mer arena fights med guilden min osv. Har fått forespørsler om duelvideo også, men da blir det nok en liten en som jeg ikke gidder mekke for mye på XD

 

Takker for ærligheten, Prøvde bare å forklare diverse av tingene du sa :)

 

Har du andre "rare ting" jeg gjorde mot casters? at jeg blir overrasket av en rask sheep er ikke noe jeg ser som et bra argument her ><

Lenke til kommentar

begynner egentlig å gå lei av alle disse filemene med folk i bra gear om viser fram store tall når de bedriver pvp.

Se ordentlig etter på filmen og warrioren spammer stort sett bare det samme angrepet... kjeeedelig.

Pvp filmer som man kan respektere er det hovedpersonen utviser stor kløkt og vinner mot alle odds, ikke der motstanderen ikke har spesielt stor sjanse til å vinne og man bare bedriver "zombie-grinding".

Lenke til kommentar
begynner egentlig å gå lei av alle disse filemene med folk i bra gear om viser fram store tall når de bedriver pvp.

Se ordentlig etter på filmen og warrioren spammer stort sett bare det samme angrepet... kjeeedelig.

Pvp filmer som man kan respektere er det hovedpersonen utviser stor kløkt og vinner mot alle odds, ikke der motstanderen ikke har spesielt stor sjanse til å vinne og man bare bedriver "zombie-grinding".

7911956[/snapback]

 

 

Yea, those rank 14 warriors, so hot right now.

 

Spiller for det meste mot 3-4 mostandere her så kanskje du skulle sett filmen før du snakker. Jeg critter heller ikke særlig stort i filmen.

Lenke til kommentar
Få navnene på sangene! :D Første sangen var rå da!  :w00t:

Andre gang jeg ser denne nå :p Sitter med frysninger langt nedpå ryggen xD Snakk om stance-dancing :p

7912525[/snapback]

 

 

Navnene står mot slutten av filme, Music used: deretter popper de opp en etter en. Se nærmere etter så finner du dem nok :D

Lenke til kommentar
Få navnene på sangene! :D Første sangen var rå da!  :w00t:

Andre gang jeg ser denne nå :p Sitter med frysninger langt nedpå ryggen xD Snakk om stance-dancing :p

7912525[/snapback]

 

 

Navnene står mot slutten av filme, Music used: deretter popper de opp en etter en. Se nærmere etter så finner du dem nok :D

7915797[/snapback]

D'oh :p Skipper alltid sånne kjedelig tekst slutter av en eller annen grunn >.< Har alltid lyst til å se om det er noe mer morror etter de istedenfor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...