Gå til innhold

Hvor langt vekke møtte du kjentfolk?


Bilge^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok meg en tur til London i forrige helg. På flyet dit møtte jeg en fyr som satt på samme fly som meg for tre år siden, et fly til Egypt. Det må da være litt av et sammentreff vel?

 

I tilleg til denne personen møtte jeg også en annen bekjent av meg på samme flyet.

 

På flyet tilbake, var det en jeg gikk i konfirmasjonsundervisning med.

Merkelige greier synes nå jeg, og konkluderer med at verden er LITEN!

Lenke til kommentar
Nå for tiden er det jo vanlig å møte naboen i syden..

7798891[/snapback]

Stemmer det! :p

Familien min (mamma, broren min og meg) og tantes familie (tante, onkel og dattra deres) var på Kypros. Var på karaokebar der, og hadde akkurat overtalt tanta og onkelen min til å synge, og når de reiser seg opp fra bordet ser de en venne-familie av oss. De bor to gater nedenfor der jeg bor.

 

Møtte også en klassevenninne på Ikea i Oslo, og utenfor en pub i Trondheim.

(Begge vi kommer fra Molde.)

Lenke til kommentar
Jeg har nå moret meg ved å lese igjennom tråden og sett etter om det er noen av innleggene Bilge^^ ikke har qoutet og kommenter ;)

7800841[/snapback]

Haha, så gøy av deg da.. trådstarter må jo være litt med? :p men ok, skal stfu litt xD

7800955[/snapback]

Det er ikke meningen at trådstarter ska kommentere hvert eneste svar han får ;)

 

Selv har jeg ikke møtt kjente langt unna.

Lenke til kommentar
Nå for tiden er det jo vanlig å møte naboen i syden..

7798891[/snapback]

Stemmer det! :p

Familien min (mamma, broren min og meg) og tantes familie (tante, onkel og dattra deres) var på Kypros. Var på karaokebar der, og hadde akkurat overtalt tanta og onkelen min til å synge, og når de reiser seg opp fra bordet ser de en venne-familie av oss. De bor to gater nedenfor der jeg bor.

 

Møtte også en klassevenninne på Ikea i Oslo, og utenfor en pub i Trondheim.

(Begge vi kommer fra Molde.)

7801144[/snapback]

Molde ja! :) så gøy, for det er vi to om.. xD

Lenke til kommentar

Vel, da jeg har bodd en hel del plasser i Norge så hender det seg rett som det er at jeg møter kjentfolk uansett hvor jeg ferdes. Det er alltid en eller annen som roper navnet mitt. Dessuten er det jo slik at alle kjenner apa og apa kjenner ingen så det er ikke alltid jeg drar kjensel på vedkommende som roper på meg :)

 

Men lengst unna må vel være en av de gangene kona og jeg var i London hvor jeg møtte en kompis fra militæret på Deep Pan Pizza på Paddington :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...