Gå til innhold

Feil på siden

TheKims

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har litt kluss med internett leseren min. får opp fullført men med feil på siden på nesten alle sidene jeg går inn på, får ikke sett film klipp eller lignende. hva kan jeg gjøre får å fikse det? bruker explorer 7. takker får alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei har litt kluss med internett leseren min. får opp fullført men med feil på siden på nesten alle sidene jeg går inn på, får ikke sett film klipp eller lignende. hva kan jeg gjøre får å fikse det? bruker explorer 7. takker får alle svar

7783800[/snapback]

Hvilken type feil er det her snakk om? Gjelder det BARE filmklipp? Eller;

1) Er skriftene feil eller feilplasserte?

2) Kommer det feilmeldinger (fra serveren du besøker)?

3) Er det feil på bilder?

4) Andre spesifikke feilmeldinger som kommer fra operativsystemet eller nettleseren?

Skrevet

Får opp meldingen fullført men med feil på siden nederst i venstre hjørne. sidene ser normale ut men når jeg trykker på søk knapper,snarveier og lignende skjer det ingenting. har akkurat installert xp på nytt alt fungerte helt fint før. får opp bilder men ikke filmsnutter og enkelte lydsnutter

Skrevet
Får opp meldingen fullført men med feil på siden nederst i venstre hjørne. sidene ser normale ut men når jeg trykker på søk knapper,snarveier og lignende skjer det ingenting. har akkurat installert xp på nytt alt fungerte helt fint før. får opp bilder men ikke filmsnutter og enkelte lydsnutter

7784616[/snapback]

Hmm... nå ble jeg litt usikker her, men kanskje du må installere JAVA og FLASH på systemet ditt? Dette finner du sikkert litt om hvis du "googler" tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...