Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

For å være ærlig synes jeg at amerikansk fotball er kjedelig, er for lite flyt i det. Spillet stoppes hele tiden og da synes jeg rugby er mye morsomere, og der spiller man uten rustning.

 

Amerikansk fotball er skreddersydd for reklamepauser, man avbryter ikke sendingen for å vise litt reklame, man avbryter reklamen for å vise litt amerikansk fotball

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
-30 ihvertfall.. Altså wind chill er "effekten av lufttemperatur og vindhastighet som i kombinasjon gjør at temperaturen oppfattes lavere enn den i realiteten er." Det føles med andre ord ut som at det er -30 :)

 

Sykt uansett, dette er ordentlig sport, fytti katta :p Tenk på publikum da, de må fryse ihjel.

 

Jeg fant akkurat den tråden her, genial! Var utvekslingsstudent i Green Bay og ble Packers-fan med en gang. Var til og med på stadion for å se NFC Championship. Jeg og et par kompiser snek oss inn i VIP-boksene og så kampen i behagelige 20 grader pluss :) Men fytti grisen, så utrolig gøy det var, bare så utrolig kjipt å se Packers tape i sluttminuttene. Var på 4 kamper i løpet av året jeg bodde der, noe av det beste jeg har vært med på i mitt liv! =)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett superbowl tidligere i år har jeg bestemt meg for å starte å følge med litt. Utrolig kul sport. Vet ikke helt hva jeg skal holde med ennå, men tror det blir Cardinals. Hadde sansen for Fitzgerald. Men når starter det opp egentlig? ikke før i august? hvorfor så lang pause?

Lenke til kommentar
Etter å ha sett superbowl tidligere i år har jeg bestemt meg for å starte å følge med litt. Utrolig kul sport. Vet ikke helt hva jeg skal holde med ennå, men tror det blir Cardinals. Hadde sansen for Fitzgerald. Men når starter det opp egentlig? ikke før i august? hvorfor så lang pause?

 

Pre-season starter i august, regular season starter ikke før i september. Hvorfor det er så lang pause er jeg ikke sikker på, men alt som skjer under off-season er er nesten like gøy som å se dem spille :p free agency, draft og trainingcamp får meg bare til å glede meg enda mer til sesong start :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vurderer å starte med dette selv.. Virker ufattelig gøy. Har ett nyoppstartet lag her jeg bor, senior lag med en god del ungdommer.. Det enese jeg lurer på er om jeg faktis har evner til dette.. Er rundt 1.80 høy, men ganske spinkel. Har trent mye fotball, men lite med vekter. Veier rundt 60-65 kilo. De fordelene jeg har er at jeg er ganske rask( rundt 8 sek på 60 meteren) og har mer aggresivitet i meg en Hitler hadde. Absolutt ikke redd for å skade meg, og gir absolutt alt.

 

Tror dere at jeg kan få det til i denne sporten? Og hvilken posisjon før jeg prøve meg på?

 

Btw: er 16..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...