Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarte dette drittlag å slå Colts? De klarte ikke en eneste TD. De fucket opp hver eneste gang de var i red-zone. Brady hadde tilogmed tre INT. Cowboys f.eks hadde grust Patriots idag.

 

Men grattis til Pats for Super Bowl-plass, men nå kommer dagens høydepunkt, Giants at Packers på tundraen, Lambeau Field, Green Bay :)

Lenke til kommentar

Da var 18-0 et faktum! Historisk i NFL sammenheng smile.gif

 

Elendig Brady idag.. 3INT's på 60 min.. Men de gjorde jobben og slo til slutt Chargers 12-24. Katastrofal playcalling av Chargers i siste kvarter btw.. :p NFC Championship starter om 30 min, Giants @ Packers.

 

We are the champions! 19-0 om et par uker!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SuperBowl i natt, en veldig kjedelig finale spør du meg. New England Patriots kommer til å ta dette ganske klart, det er rett og slett et overlegent lag, eller et kjøpelag kan man si. NY Giants håper jeg vinner, men de har ikke sjans tror jeg. Eli Manning er en grei QB, men ikke i nærheten av broren og heller ikke topp 5 i ligaen.

Lenke til kommentar
SuperBowl i natt, en veldig kjedelig finale spør du meg. New England Patriots kommer til å ta dette ganske klart, det er rett og slett et overlegent lag, eller et kjøpelag kan man si. NY Giants håper jeg vinner, men de har ikke sjans tror jeg. Eli Manning er en grei QB, men ikke i nærheten av broren og heller ikke topp 5 i ligaen.

 

Enig, dette kommer Patriots til aa klare uten noen som helst problemer. Kommer uansett til aa slaa paa TV'n om et par timer for aa faa med meg kampen.

Lenke til kommentar
Giants vant:)

 

Holdt egentlig ikke med noen av dem, men greit nok.

 

JÆVLA DEILIG at Pats ikke vant.

 

Giants har imponert meg så jævli i sluttspillet, var outsidere både mot Cowboys og Packers, men spilte utrolig bra på bortebane, i natt var det helt fantastisk å se Manning sin siste pass, og se det bitre trynet til Pretty Boy Brady, deilig. Defence til Giants var fantastisk og satte press på Brady (som har spilt rimelig dårlig i sluttspillet spør du meg, hadde tre INT mot Chargers).

 

Selv om det kan diskuteres om Giants er det beste laget i ligaen, gleder meg sykt til neste sesong :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...