Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Har hatt et irriterende problem med GamePass den siste tiden der jeg blir automatisk logget ut etter en vist periode å må logge inn igjen... Noen som har hatt lignende problem og/eller vet hvordan problemet fikses?
Corey Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Har folk glemt hvilken helg det er eller? Skal snart i butikken å handle inn SuperBowl mat, det blir selvfølgelig nachos og amerikansk øl, som det er hvert år! Jeg er litt delt i forhold til hvem vil skal vinne. Jeg vil Broncos skal vinne pga Manning og Seahawks pga Coleman (ja, kall meg en dass av en romantiker). Jeg har hatt en klar favoritt hvert år, men i år er jeg nok 60/40 fordel Broncos.
JR Ewing Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Har ikke glemt det nei! Skal stikke ut og handle inn mat og øl sjøl snart. Holder definitivt en knapp på Broncos i år, ikke særlig glad i Seahawks. Håper uansett på en jevn, spennende og velspillt kamp.
MartinF Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Skrevet 1. februar 2014 Seattle all the way. Unner egentlig Manning en ny tittel etter den her sesongen, men jeg liker jo ikke Manning i utgangspunktet, så da går jeg for Seattle! 1
colert Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Klarer ikke å heie på Broncos når Manning er QB, så da er valget Seahawks! 1
The Redmen Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Er nødt til å gå for Seahawks jeg også. Men oser respekt over det Maning har gjort denne sesongen, så unner også han denne seieren! 1
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Heier på Lynch og Seahawks, men griner ikke om Manning og co vinner da både han og Broncos har hatt en strålende sesong. Nr 1 defense mot nr 1 offense sier jeg bare, can't wait
hvorre Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gleder meg, men må ærlig innrømme at jeg håper Seahawks gir Manning og resten av Broncos grisejuling i natt..
Omnithunder Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Super Bowl XLVIII Pregame starter kl 20 på http://msn.foxsports.com/super-bowl
Corey Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Håper dette ikker er for mye mas, men kan noen svare meg på når det skjer idag, og eventuelt hvor? Feks på Viasat 4 begynner sendingen 22:00, men når begynner selve kampen og hva viser di på gamepass? Anbefales det å se kampen via gamepass eller Viasat 4? Har lyst å få med meg build up, og hele greia før selve kampen, slik som postet ovenfor
Lami Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 I fjor mener jeg at det begynte kl 1-halv 2-2 så tror det er samme i år også
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Håper dette ikker er for mye mas, men kan noen svare meg på når det skjer idag, og eventuelt hvor? Feks på Viasat 4 begynner sendingen 22:00, men når begynner selve kampen og hva viser di på gamepass? Anbefales det å se kampen via gamepass eller Viasat 4? Har lyst å få med meg build up, og hele greia før selve kampen, slik som postet ovenfor Gamepass > Viasat 4. Kampen begynner 00:30, og NFL Network sender vel som vanlig showet sitt timer før kamp. Jeg skal i alle fall se matchen på Gamepass.
B4stian Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Kommer til å kjøre gamepass for å få reklamene også. Skulle det gå galt, så har man Viasat Sport HD i reserve (world feed uten norsk studio).
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Skrevet 2. februar 2014 (endret) Kick-off er vel 00.30, som cfthompson sier. Kommer til å kjøre gamepass for å få reklamene også. Skulle det gå galt, så har man Viasat Sport HD i reserve (world feed uten norsk studio). Jeg bruker å se reklamene på YouTube etter kampen. Da får man se alle i en playlist. Endret 2. februar 2014 av MartinF
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Gleder meg allerede til i kveld. Øl, potetgull etc og en latterlig herlig kamp på tven!
Corey Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Gamepass > Viasat 4. Kampen begynner 00:30, og NFL Network sender vel som vanlig showet sitt timer før kamp. Jeg skal i alle fall se matchen på Gamepass. Supert, takk!
br4vo Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Har ikke tid til å lese gjennom de siste sidene om det står der, men er det noen som vet hvor jeg kan se kampen i reprise i morgen? Har ikke viasat, så kan ikke ta opp.
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Skrevet 2. februar 2014 Har ikke tid til å lese gjennom de siste sidene om det står der, men er det noen som vet hvor jeg kan se kampen i reprise i morgen? Har ikke viasat, så kan ikke ta opp. GamePass. Du kan se alt i reprise der.
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har ikke tid til å lese gjennom de siste sidene om det står der, men er det noen som vet hvor jeg kan se kampen i reprise i morgen? Har ikke viasat, så kan ikke ta opp. https://gamepass.nfl.com Edit: too late Endret 2. februar 2014 av cfthompson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå