Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

So mykje kjærleik mellom 49ers og Panthers :love: Trur raskt det her kan bli min favorittkamp i sluttspelet. Ingen andre enn meg som trur Panthers kan nå Super Bowl?

 

Har ingen tro på at Carolina skal klare å slå Seattle på bortebane når det står om Super Bowl. Men man skal aldri si aldri. Håper ihvertfall de vinner i kveld.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke noen NFL ekspert, men nå har det vært 2 avgjørelser på rappen her som jeg ikke forstår noe av. Først: Carolina-spilleren blir løpt rett inn i og det blir "pass interference" og nå får ikke 49ers touchdown? WTH?

 

Ja, jeg er noob.

 

Edit: Ser der ja, ble td jo :)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke noen NFL ekspert, men nå har det vært 2 avgjørelser på rappen her som jeg ikke forstår noe av. Først: Carolina-spilleren blir løpt rett inn i og det blir "pass interference" og nå får ikke 49ers touchdown? WTH?

 

Ja, jeg er noob.

 

Edit: Ser der ja, ble td jo :)

Carolina spilleren så ikke på ballen, men hindret Boldin i å få en mulighet til å ta imot. Kort sagt så var han var opptatt med å hindre Boldin enn å "spille ballen". Håper dette gir mening! :)

Lenke til kommentar

Carolina spilleren så ikke på ballen, men hindret Boldin i å få en mulighet til å ta imot. Kort sagt så var han var opptatt med å hindre Boldin enn å "spille ballen". Håper dette gir mening! :)

 

Aha, takk for forklaring :)

 

Alle lagene jeg ikke ville ha videre, er til nå videre.

Håper Broncos fikser biffen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...